• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Mia Amber James
    Wat dachten ze wel niet!? Dat ik naar zo'n stomme kotsschool ging?! Daar ging het feesten! Mijn leven ging eraan! Ze reden me er ook nog zelf heen om me uit te zwaaien?! Op dit moment konden ze van mij part dood neervallen! Ik zag de school naderen en ze stopte de auto. Ik stapte gelijk uit en opende de kofferbak. Ik pakte mijn 2 koffers en een beautycase eruit. Ik sloot de achterbak en liep weg zonder nog op of om te kijken. 'Mia!' hoorde ik mijn moeder roepen maar ik liep gewoon door. Ze wouden toch dat ik ging?! Nou dan ga ik en gaan ze nog lopen schreeuwen. Het waaide best wel hard voor een zomerdag als deze. Een koude rilling trok over mijn lichaam. Ik had tenslotte dit setje aan. Een doorschijnend blouseje zodat je mijn kanten bh goed kon zien. En dan was dit nog best netjes. Mijn pumps tikten op de ondergrond en ik liep naar de school. Ik bleef staan en keek om me heen.

    Kyle James Williams
    Rustig reed de auto een stukje het pad op en ik stapte uit. Ik opende de achterklep en haalde mijn weekendtas eruit. Net toen ik de achterklep dicht deed reed de auto gelijk weg. Verbaasd keek ik hem na. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en keek of ik nog een watsapp of dergelijks had maar dat was niet zo. Ik haalde mijn schouders en sjokte naar de school. Het zag er best mooi uit. Het was netjes onderhouden en zag er duur uit. Ik liep verder naar school.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:31 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    SupahBaby schreef:
    [Iemand die in jongenskamer 2 zit of Brad wil meeten?]

    Austin zit in jongenskamer2

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 13:30 ]

    Felicia

    'Oh, dan mag je mijn rokje ook even inkorten, ik ben nogal slecht in die dingen en ik wil wel goed voor de dag komen.' bloos ik. Ja hallo, ik was hier niet om een heilige non te worden. Als er een jongen was moest ik wel een beetje indruk maken toch?

    Brandon

    'Is dit je eerste jaar hier?' vraagt ze. Ik knik. 'Jup, dit is mijn eerste jaar op een kostschool en tot nu toe valt het me allemaal nog wel mee. En jij?' vroeg ik. Ik ging zitten op mijn bed en schoof de koffers een beetje opzij terwijl ik naast me klopte als teken dat zij daar wel kon komen zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    quin98 schreef:
    (...)
    Austin zit in jongenskamer2

    [Laat maar komen, dan zitten we daar al met 3.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Austin Jesper Treves
    Ik liep rustig de kamer in en zag al 2 mensen zitten.
    'Heey' zeg ik en leg mijn koffers ergens in een hoek.

    Adam
    Ik loop naar binnen en sleep mijn koffer mee naar binnen. 'Amerikaans?' vraag ik hem. Iedereen die maar een beetje tv kijkt zou het kunnen horen. Ik begin mijn spullen uit te pakken, het is niet heel veel, omdat ik 1 niet zoveel heb, en 2 de kleding hier toch niet aankan, vanwege dat stomme uniform.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dawn Mary Claire:

    Hij knikt dat hij het begrijp en ik zucht opgelucht. Hij vraagt niet verder, gelukkig. 'Heb je misschien hobby's?' vraagt hij aan me. Waarom is hij aardig voor me? Niemand is tegen mij aardig, ik kijk hem onderzoekend aan. Ik neem plaats op een bankje en kijk hem dan aan. 'Ja, ik hou van om muziek te luisteren en te lezen en te leren' zeg ik zachtjes. 'En jij?' vraag ik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brad Lloyd
    "Yoo en inderdaad ik ben Amerikaans", zei ik. "Weten jullie of we dat uniform nu al aan moeten?" vroeg ik daarna. Ik hoopte van niet, het was al erg genoeg dat we het het hele jaar moesten dragen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Tiffany Chandler
    'Jup, dit is mijn eerste jaar op een kostschool en tot nu toe valt het me allemaal nog wel mee. En jij?' vraagt hij. Hij klopt naast hem op het bed, ik denk als teken dat ik daar mag komen zitten. Ik laat me naast hem op het bed zakken. 'Ook mijn eerste jaar, tot nu toe is het hier wel leuk,' glimlach ik. De glimlach die ik altijd op mijn gezicht heb staan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Abbeygail
    'hé, da's niks om je voor te schamen. Ik doe het graag, als jij me leert hoe je dit ding moet knopen,' zeg ik en ik houd de afschuwelijke stropdas omhoog, we zijn geen mannen.'Hebben jouw ouders je ook hierheen gestuurd omdat ze zoveel van je houden?' dat was wat mam en die klote vriend van haar hadden gezegd.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Stefano

    Ik zie een puzzelende blik in haar ogen en ik ga naast haar zitten op het bankje. Ze houdt dus van muziek, dat is al een voordeel. 'Ik houd ook van muziek,' vertel ik haar terwijl ik haar aan kijk. 'Ik was de leadzanger in mijn eigen gevormde band.' Een zucht verlaat mijn mond als ik aan mijn maten denk die er nu helemaal alleen voor staan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Adam
    'hé,' zeg ik tegen de andere jongen die binnenkomt. 'En dat hoop ik niet, ik vind het vreselijk. Dan voel ik me zo bekakt,' zeg ik. In het weeshuis waren kledingsvoorschriften, maar gelukkig geen uniformen. 'waarom doen zo ons dit aan?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Felicia

    'Nou, ze vonden dat ze me teveel verwend hadden en dat ik teveel van hun afhankelijk was.' Ik vond het nog steeds een idiote reden. Ze hebben me toch zelf zo opgevoed. Eigen schuld. En dan moest ik er nu voor gaan boeten? Idioot toch? 'En ik heb geen idee hoe ik dit ding moet doen, zullen we even een jongen zoeken die het weet?' vroeg ik grijnzend.

    Brandon
    'Ook mijn eerste jaar, tot nu toe is het hier wel leuk.' glimlacht ze en ze laat zich naast me op het bed zakken. Ahw, ze glimlacht echt schattig. 'Je lacht leuk.' grijns ik en ik kijk haar heel even aan. Daarna richt ik snel weer mijn blik op mijn o-zo interessante schoenen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dawn Mary Claire:

    Hij gaat naast me zitten en kijkt me aan. 'Ik houd ook van muziek,' vertelt hij en kijkt me aan. 'Ik was de leadzanger in mijn eigen gevormde band.' zegt hij en ik zie hem zuchten. Een oprechte glimlach komt op mijn lippen. 'Dat is echt leuk om je eigen muziek te maken en te mogen spelen' glimlach ik naar hem. 'Ik bespeel een piano' zeg ik wat zachter. Mischien is dat niet stoer voor hem, misschien wilt hij het liefs gitaar of een keyboard met verschillende efecten. Maar een piano is ook heel mooi..


    One Who Travels A Higher Path.

    Abbeygail
    Als Felicia het over jongens heeft zie ik een o zo bekende blik in haar ogen. 'Laten we dat maar doen,' Ik pak haar hand vast, maar bedenk me dan iets. 'Waar zit de jongensafdeling?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Somebody Klye??]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 13:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †