• Hoelang blijft een watervaste stift op je huid zitten?


    If live gives you a hundred reasons to cry, then show life a thousand reasons to smile

    Een paar weken dacht ik.


    Your make-up is terrible

    Bij mij is dat na een week ongeveer wel weg, denk ik.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Toch een lange tijd. Soms een week, soms korter, soms langer. Hangt er vanaf hoe oud de stift was en hoe hard je gedrukt had.

    Ik heb zo eens een gevecht gehad met zulke stiften. We zagen er beiden niet uit en hebben enkele dagen nog met strepen rondgelopen. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vroeger tekende ik altijd met watervaste stift op mijn hand, dat was er meestal na een dag of drie/vier wel af.


    i put the fun in funeral

    Ik was dat er altijd binnen een dag af?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    Ik was dat er altijd binnen een dag af?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb een keer met een paar vriendinnen levend kladpapier met die stiften gespeeld voor elkaar
    Gelukkig had mijn oma een middeltje waardoor het duidelijkste er snel af ging en daarna was het er na een paar keer goed wassen wel af


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je kan het weg krijgen met alcohol ^^ (of spuit deodorant werkt soms ook).


    Shoganai i ne~

    Mischien krijg je het weg met zeep ofzo. Het is tenslotte geen zeepvaste stift


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Bij mij minder dan een uur, als ik het er zelf afhaal met zeep en water. :3


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    KangDaesung schreef:
    Je kan het weg krijgen met alcohol ^^ (of spuit deodorant werkt soms ook).


    Eh, ik zal daar maar mee uit kijken. Doe je het te lang, dan haal je gewoon een laagje huid weg en dat is echt niet prettig..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zou het niet weten.

    Al sla je me dood. Ik zou zeggen, levenslang, maar dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk. (cat)