• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

Mia Amber James
    Wat dachten ze wel niet!? Dat ik naar zo'n stomme kotsschool ging?! Daar ging het feesten! Mijn leven ging eraan! Ze reden me er ook nog zelf heen om me uit te zwaaien?! Op dit moment konden ze van mij part dood neervallen! Ik zag de school naderen en ze stopte de auto. Ik stapte gelijk uit en opende de kofferbak. Ik pakte mijn 2 koffers en een beautycase eruit. Ik sloot de achterbak en liep weg zonder nog op of om te kijken. 'Mia!' hoorde ik mijn moeder roepen maar ik liep gewoon door. Ze wouden toch dat ik ging?! Nou dan ga ik en gaan ze nog lopen schreeuwen. Het waaide best wel hard voor een zomerdag als deze. Een koude rilling trok over mijn lichaam. Ik had tenslotte dit setje aan. Een doorschijnend blouseje zodat je mijn kanten bh goed kon zien. En dan was dit nog best netjes. Mijn pumps tikten op de ondergrond en ik liep naar de school. Ik bleef staan en keek om me heen.

Kyle James Williams
    Rustig reed de auto een stukje het pad op en ik stapte uit. Ik opende de achterklep en haalde mijn weekendtas eruit. Net toen ik de achterklep dicht deed reed de auto gelijk weg. Verbaasd keek ik hem na. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en keek of ik nog een watsapp of dergelijks had maar dat was niet zo. Ik haalde mijn schouders en sjokte naar de school. Het zag er best mooi uit. Het was netjes onderhouden en zag er duur uit. Ik liep verder naar school.

[ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:31 ]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Felicia

'Die vinden we wel.' zeg ik als ik haar aan haar hand mee de kamer uittrek. Het ging nog moeilijker dan ik dacht met mijn pumps aan. We slopen wat door de gangen heen, op zoek naar jongens, en die waren nog moeilijker te vinden dan ik verwacht had.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Stefano

Ik knik belangstellend. Een piano dus, zoiets verwachtte ik al. Het is eerlijk gezegd niet mijn type instrument maar het kan heel mooi zijn. 'Dan moet je misschien maar eens een keer iets voor me spelen.' zeg ik grijnzend.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

[Iemand voor Vanessa en Drew ?]

Sarah

Na een verkenningstocht door de school kom ik terug in mijn slaapkamer aan. Mijn spullen liggen nog net zoals ik ze gelegd had . Dus niemand vond het erg dat ik in dat bed lag. Ik begin me eigenlijk een beetje te vervelen, onderweg ben ik niemand tegen gekomen. Ik leg me op mijn bed neer en wacht tot er iemand binnenkomt.

[Is er iemand die naar kamer 2 van de meisjes komt? ]

Imagination set us free to be just what we want to be ~

Abbeygail
    Ik loop met haar mee, en probeer zachtjes te lopen zodat mijn hakken ons niet verraden. 'Misschien zitten ze in hun kamers,' zeg ik. 'ZOuden hun kamers op dezlefde plek zitten als die van ons, maar dan aan de andere kant, want dan moeten we daar heen,'

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

LEADERLOUIS schreef:
    [Iemand voor Vanessa en Drew ?]

Ik heb Kyle en Mia voor je :)]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Tiffany Chandler
    'Je lacht leuk,' grijnst hij. Gelijk voel ik hoe ik blosjes op mijn wangen krijg. Hij ziet het hopelijk niet doordat hij zijn aandacht op zijn schoenen richt. Het was lief om dat te zeggen. 'Jij hebt leuke schoenen,' zeg ik met een klein lachje.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

[@phootos, Brooke is in die kamer (:]

Dawn Mary Claire:

'Dan moet je misschien maar eens een keer iets voor me spelen.' zegt Stefano
    grijnzend. Ik bloos lichtjes en kijk weg om het te verbergen. 'Ja, is goed' zeg ik zachtjes en kijk hem weer aan. Hij is de eerste persoon, die normaal tegen me doet. De rest gingen me pesten, omdat ik anders was. Eigenlijk omdat ik mezelf was, maar ik had nooit begrepen, waarom ze eigenlijk me pesten. 'Bespeel jij een instrument?' vraag ik aan hem.

One Who Travels A Higher Path.

Sarah

Ik zag dat er een meisje op haar bed lag. Hoe komt het dat ik haar nog niet eerder had gezien ? Tja, ik zal maar eventjes kennis gaan maken , want hier zo eenzaam zitten voor de rest van het jaar, zie ik niet zitten en ze ziet er wel vriendelijk uit. Rustig sta ik op en wandel naar haar bed : 'Hallo, ik ben Sarah , Sarah Brightway. En jij? '

Imagination set us free to be just what we want to be ~

Brandon

Damn, ze had me door. 'Dankje.' zeg ik zachtjes als ik mijn Nike Jordans nog eventjes goed bestudeer. Ik had er lang voor gespaard, en ik was er dan ook extra zuinig op. 'Waar kom je trouwens vandaan?' vroeg ik toen ik haar weer glimlachend aankeek.

Felicia

'Wow, jij bent slim!' grijns ik als ik eventjes achterom naar haar kijk en door nog wat gangen loop. 'Daar is het!' giechel ik daarna en ik duw haar naar voren. 'Jij eerst!' zeg ik en ik voel hoe ik lichte blosjes op mijn wangen krijg. Ik was wel spontaan enzo, maar toch was ik ergens wel verlegen.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Austin Jason Treves
    'Ik hoop het niet'beantwoord ik de vraag van de jongen die me net begroet had. 'Anders horen we het wel denk ik'

xheart schreef:
    (...)

Ik heb Kyle en Mia voor je :)]

Is goed, dan doen we wel dat Mia naar Drew gaat en Kyle naar Vanessa xp
    Waar zijn ze ?

Brooke

Ik kijk beetje wazig op en ga overeind zitten. Ik haal mijn zonnebril van mijn gezicht af en glimlach naar haar. 'Brooke Adams.' glimlach ik zachtjes naar haar. 'Alles goed?' vraag ik uit beleefdheid.

Stefano

'Ik speel een klein beetje gitaar,' vertel ik. 'En een beetje de drums, maar ik ben nooit erg goed geweest met instrumenten. Nooit echt geduld voor gehad.' vertel ik aan haar. Ik was altijd beter in zingen.

Tiffany Chandler
    'Waar kom je trouwens vandaan?' vraagt hij terwijl hij me glimlachend aankeek. Dit kon ik best beantwoorden, alle andere persoonlijke vragen zou ik wel ontwijken. 'London, maar dan niet echt in het centrum,' antwoord ik. 'Jij?'

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”