• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Mia Amber James
    Wat dachten ze wel niet!? Dat ik naar zo'n stomme kotsschool ging?! Daar ging het feesten! Mijn leven ging eraan! Ze reden me er ook nog zelf heen om me uit te zwaaien?! Op dit moment konden ze van mij part dood neervallen! Ik zag de school naderen en ze stopte de auto. Ik stapte gelijk uit en opende de kofferbak. Ik pakte mijn 2 koffers en een beautycase eruit. Ik sloot de achterbak en liep weg zonder nog op of om te kijken. 'Mia!' hoorde ik mijn moeder roepen maar ik liep gewoon door. Ze wouden toch dat ik ging?! Nou dan ga ik en gaan ze nog lopen schreeuwen. Het waaide best wel hard voor een zomerdag als deze. Een koude rilling trok over mijn lichaam. Ik had tenslotte dit setje aan. Een doorschijnend blouseje zodat je mijn kanten bh goed kon zien. En dan was dit nog best netjes. Mijn pumps tikten op de ondergrond en ik liep naar de school. Ik bleef staan en keek om me heen.

    Kyle James Williams
    Rustig reed de auto een stukje het pad op en ik stapte uit. Ik opende de achterklep en haalde mijn weekendtas eruit. Net toen ik de achterklep dicht deed reed de auto gelijk weg. Verbaasd keek ik hem na. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en keek of ik nog een watsapp of dergelijks had maar dat was niet zo. Ik haalde mijn schouders en sjokte naar de school. Het zag er best mooi uit. Het was netjes onderhouden en zag er duur uit. Ik liep verder naar school.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:31 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sarah

    'Ja ik snap precies wat je bedoeld, maar zouden we niet vlug naar de kamer gaan, en ons uniform aandoen? We moeten zo meteen naar de les. Urgh ik heb geen zin in les , en ook geen zin om dat stomme , lelijke uniform aan te doen.' zei ik .


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Kyle James Williams

    "Ik zal beginnen" zei ze. "Mijn vader heeft een nieuwe vriendin, ze wou bij ons komen inwonen maar ik heb er zegmaar voor gezorgd dat al haar spullen in Hawaii zaten". Ze maakte een 'Tsja' geluidje en haalde haar schouders op, "Ik heb een slecht karakter". Ik grinnikte. 'Vast niet zo slecht als het mijne. Ik heb namelijk iemand het ziekenhuis ingeslagen...' zei ik twijfel achtig.

    Mia Amber James

    Hij stond op en zei: "Ik moet naar de wc" . 'Sorry' piepte hij nog en liep toen weg naar de wc's. Ik keek hem vaag na en richtte mijn blik weer op het scherm. Ik gruwelde even toen de darmen van een vrouw uit haar lichaam kwamen en mijn shotje kwam iets naar boven. Ik rende naar de wc's en gaf over. Oke Mia dat shotje doen we nooit meer. Ik veegde mijn mond af en liep naar de spiegels. Ik waste mijn gezicht en gooide het lege flesje van het shotje in de prullenbak. Ik keek in de spiegel en zag mezelf staan.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 16:52 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten "Quinn"

    "Meisjes, nee niet echt. Ik zat in de tuin met Artemis en toen kwamen er twee langs. Een met blauw haar en een ander, ja normaal meisje. Verder niets gezien...." mijn zin wordt onderbroken door een luide stem. "Ow, nu moeten we die flut uniformen aan" zeur ik. Ik trek mijn jasje uit en trek het colbert er over aan. Ik trek de andere broek aan, maar laat mijn sneaker's er onder. Ook mijn muts houd ik op. "Dit vind ik wel erg genoeg" zeur ik weer. Ik kijk naar de stropdas en de andere overgebleven spullen van het uniform. Het valt zo nog wel mee, waarschijnlijk wordt het niet goed gekeurd maar ach.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 16:45 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Brooke

    Ik knikte en stak mijn arm weer in de hare en liep gearmd met haar terug naar onze kamer. 'Ugh, ik haat dit uniform. Het is echt vreselijk.' jammerde ik terwijl ik het uniform voor hield.

    [Ik moet eten, ben zo terug!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Eetsmakelijk!)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Kyle heeft precies hetzelfde als Vanessa ?]

    [Smakelijk , ik zal alleen mijn gedachte typen . haha XD]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Andrew Cole.

    Ik keek even rond toen ik het bericht hoorde. Ik haalde mijn schouders op en liep naar mijn kamer. Kamer 1. Ik kwam binnen en keek even naar mijn bed aan de bovenkant. Ik rekte me uit en haalde het uniform eraf. "Ik ga me eventjes omkleden" zei ik tegen de mensen [?].

    Sarah

    Ik keek naar het afschuwelijke uniform. Bah, waarom een uniform? Zo kun je toch niet jezelf zijn? En is dat niet het gene waarom we hier moeten zijn? Om onszelf te kunnen zijn? Ik heb zo geen zin om dat uniform aan te doen en ik heb ook geen zin in de les . Vorig schooljaar ging ik bijna nooit naar de les.
    Ik dacht weer aan de belofte die ik in de trein gemaakt had. Ik zou stoppen met drug en stoppen met alcohol. Ik zou weer op het goede pad gaan zoals mijn ouders zeggen. Maar nu ik Brooke ontmoet heb heb ik het plezier gevonden. Het was zo lang geleden dat ik nog zo veel lol gemaakt had. Foert ! Wat kan mij schelen of ik verander of niet! Ik ga gewoon doen zoals ik altijd deed, mijn leven leiden zoals altijd. Het is veel te fijn om te stoppen met gek doen . Het is een levensstijl. Het hoort bij wie ik ben. En ik zal nooit veranderen , nooit!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    [Smakelijk , ik zal alleen mijn gedachte typen . haha XD]

    (Ik ook xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Sorry ik was het vergeten.... Mensen ik ga stoppen met dat aparte lettertype ik word er een beetje gek van XDD dus jaaaa... :P]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Wat gaan we eigenlijk doen in die grote zaal? en hoe zit het met de verschillende klassen?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vanessa Olivia Goodman.

    "Had je vast een goede reden voor" zei ik schouderophalend. Ik rolde met mijn ogen toen ik een oude stem iets hoorde zeggen. "Oké, komop, jij gaat mee". Ik nam zijn hand vast en trok hem verder mee tot mijn kamer. Namelijk Kamer 2. Ik duwde hem op mijn bed en nam mijn uniform. "Ik ga dit aandoen, jij blijft hier zitten," lachte ik.

    [Ze moeten daar komen dan worden alle regels doorgenomen en iedereen wordt in de klassen ingedeeld]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin Jason Treves
    Na veel geklooi met de stropdas was het dan toch gelukt. 'Gaan jullie mee?'vraag ik aan de andere 2.