• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Mia Amber James
    Wat dachten ze wel niet!? Dat ik naar zo'n stomme kotsschool ging?! Daar ging het feesten! Mijn leven ging eraan! Ze reden me er ook nog zelf heen om me uit te zwaaien?! Op dit moment konden ze van mij part dood neervallen! Ik zag de school naderen en ze stopte de auto. Ik stapte gelijk uit en opende de kofferbak. Ik pakte mijn 2 koffers en een beautycase eruit. Ik sloot de achterbak en liep weg zonder nog op of om te kijken. 'Mia!' hoorde ik mijn moeder roepen maar ik liep gewoon door. Ze wouden toch dat ik ging?! Nou dan ga ik en gaan ze nog lopen schreeuwen. Het waaide best wel hard voor een zomerdag als deze. Een koude rilling trok over mijn lichaam. Ik had tenslotte dit setje aan. Een doorschijnend blouseje zodat je mijn kanten bh goed kon zien. En dan was dit nog best netjes. Mijn pumps tikten op de ondergrond en ik liep naar de school. Ik bleef staan en keek om me heen.

    Kyle James Williams
    Rustig reed de auto een stukje het pad op en ik stapte uit. Ik opende de achterklep en haalde mijn weekendtas eruit. Net toen ik de achterklep dicht deed reed de auto gelijk weg. Verbaasd keek ik hem na. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en keek of ik nog een watsapp of dergelijks had maar dat was niet zo. Ik haalde mijn schouders en sjokte naar de school. Het zag er best mooi uit. Het was netjes onderhouden en zag er duur uit. Ik liep verder naar school.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:31 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    XDarkWingsX schreef:
    (Mij maakt het niet uit! Wat wil je dat ik hem verander of zo laat en dat ik erop reageer? XD)


    [Kom maar, hoe meer zielen hoe meer vreugd XXD]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Haha, laat hem anders zo. Want ik heb ook al gereageerd op Dawn (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Iemand in jongens kamer 2? Quinten gaat daar nu heen en hij heeft nog niemand gesproken ;( )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    Brooke trok me mee naar het meisje. 'Hallo, zei ik tegen haar. Wie ben ji j, ik heb je hier nog nooit gezien? '


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dawn Mary Claire:

    Opeens zie ik twee meisjes naar me toe lopen en ik rook al alcohol. 'Hi, alles goed?' vroeg het meisje enthousiast. 'Ja, hoor' zei ik mompelend en kijk haar onderzoekend uit. Ze was aangeschoten en ze stonk wel. Alohol vond ik altijd vreselijk, waarom vond iedereen dat zo lekker?


    One Who Travels A Higher Path.

    [@Deejay Stefano staat op de gang bij jongenskamer 2. Je kan tegen hem praten?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah

    Het meisje zei wel dat alles goed was met haar , maar zo leek ze nochtans niet. Het leek wel alsof ze iets rook wat stonk. 'Hoe heet je ? ' Vroeg ik dus maar


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    (okeej ^^. )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Kyle James Williams
    ZE begon te lachen toen ze de mislukte knoop zag. "Oh God, gelukkig dat ik hier rondloop" zei ze grinnikend. Ze stak haar iPhone weg en maakte de knoop los. "Tadaa" lachte ze vrolijk. 'Dankje' zei ik glimlachend en keek naar de knoop. 'Moet jij je uniform niet eens aangaan doen?' zei ik plagend.

    Mia Amber James.

    "Begrijp me niet verkeerd, maar als ik zeg wat er echt gaande is, dan loop je gewoon van me weg" zei hij. "Misschien later, ik moet mensen eerst vertrouwen" fluisterde hij zachtjes. Ik knikte en haalde een shotje uit mijn tas. 'Wil je ook?' vroeg ik en hield hem voor.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    'Hoe heet je?' Vroeg het ander meisje. 'Ik ben Dawn Mary Claire. Maar noem me maar gewoon Dawn' glimlach ik zwakjes. Ik kijk naar hun tweeën. 'Hoe heten jullie?' vraag ik en kijk hun onderzoekend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinten "Quinn" Grey

    Na weer wat niksen besluit ik maar om weer naar de kamer te gaan. Ik moet tenslotte toch nog een bed opeisen en ik wil ook weten met wie ik op de kamer zou komen. Ik sta op en loop weer naar de trap toe. Ik doe de grote deuren open en loop de verkeerde gang in. Oops, da's de meisjes gang. Ik draai me weer om en loop naar de goede gang. Ik wil bijna de deur open doen als ik een jongen zie staan. "Hey, jij ook deze kamer?" vraag ik en ik loop de kamer binnen. Ik pak mijn tas die ik in de hoek had neer gesmeten en keer hem om. Ooow, ik heb dus echt niets meegenomen. Alleen wat ondergoed en wat toiletspullen. Ik raap alles weer bij elkaar en doe het weer in mijn tas. Daarna haal ik Artemis uit mijn zak en zet haar neer op een tafeltje. "Welk bed is nog vrij?" vraag ik aan de jongen.

    (Artemis is zijn rat xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    'Wel hallo Dawn, ik ben Sarah Brightway.' En ik lachte naar haar. Ze leek niet echt blij hier te zijn.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dawn Mary Claire:

    'Wel hallo Dawn, ik ben Sarah Brightway.' Ze lachte naar me. 'Aangenaam kennis te maken Sarah' zeg ik vriendelijk en kijk naar het fonteintje. Het liefst wil ik nu alleen zijn.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik grinnik en kijk even naar de rat die hij op het tafeltje had neergezet. 'Weet niet, ben er ook nog maar net.' grijns ik terwijl ik even kijk naar de spullen die ik op een willekeurige bed gegooid heb. 'Is dit jouw huisdier?' vraag ik terwijl ik de rat bekijk, wel cool.

    Brooke

    'Ik ben Brooklynn Adams, maar iedereen noemt me Brooke. Ik haat mijn naam.' lachte ik naar Dawn. Ik nam het meisje onderzoekend op, ze leek niet erg vrolijk te zijn. Ze leek trouwens heel anders dan Sarah en ik. Ze zou zo'n nerd kunnen zijn uit mijn klas. Ik mocht zulke mensen nooit, omdat die meestal het perfecte leventje hadden dus pestte ik ze altijd. Maar zij zit hier vast ook voor een reden dus besloot ik me in te houden. 'Wat brengt jou hier?' vroeg ik nieuwsgierig aan Dawn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Oké, ik vergeet telkens om een abo te nemen. Dus bij deze neem ik even een abo. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.