• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Mia Amber James
    Wat dachten ze wel niet!? Dat ik naar zo'n stomme kotsschool ging?! Daar ging het feesten! Mijn leven ging eraan! Ze reden me er ook nog zelf heen om me uit te zwaaien?! Op dit moment konden ze van mij part dood neervallen! Ik zag de school naderen en ze stopte de auto. Ik stapte gelijk uit en opende de kofferbak. Ik pakte mijn 2 koffers en een beautycase eruit. Ik sloot de achterbak en liep weg zonder nog op of om te kijken. 'Mia!' hoorde ik mijn moeder roepen maar ik liep gewoon door. Ze wouden toch dat ik ging?! Nou dan ga ik en gaan ze nog lopen schreeuwen. Het waaide best wel hard voor een zomerdag als deze. Een koude rilling trok over mijn lichaam. Ik had tenslotte dit setje aan. Een doorschijnend blouseje zodat je mijn kanten bh goed kon zien. En dan was dit nog best netjes. Mijn pumps tikten op de ondergrond en ik liep naar de school. Ik bleef staan en keek om me heen.

    Kyle James Williams
    Rustig reed de auto een stukje het pad op en ik stapte uit. Ik opende de achterklep en haalde mijn weekendtas eruit. Net toen ik de achterklep dicht deed reed de auto gelijk weg. Verbaasd keek ik hem na. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en keek of ik nog een watsapp of dergelijks had maar dat was niet zo. Ik haalde mijn schouders en sjokte naar de school. Het zag er best mooi uit. Het was netjes onderhouden en zag er duur uit. Ik liep verder naar school.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:31 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Thirlwall schreef:
    Adam
    'maar jij bent Amerikaanse meiden gewend, Engelse meiden zijn niet hetzelfde, dude,' Ik draai me om naar de andere jongen. 'Waar kom jij vandaan? En wat zijn jullie namen, want die weet ik nog steeds niet. Is heel misschien wel handig,'

    Austin Jason Treves
    'Austin en ik kom uit London,jij?'vraag ik.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 16:18 ]

    Andrew Cole.

    Sinds mijn vader had ik een enorme afkeer tegen alcohol. Mensen mochten heus wel drinken, maar als ze het echt op zak hadden, dan, tja, dan was er wel iets meer dan dat. "Nee, dankje" zei ik waarna ik mijn hoofd weer naar het scherm draaide. Ik haalde mijn iPhone uit mijn broekzak en zuchtte zachtjes. "Wanneer beginnen de lessen hier eigenlijk ? Ik ben benieuwd hoe de leerkrachten zijn".

    Vanessa Olivia Goodman.

    Ik keek hem doods aan en gaf hem een stomp. "Zwijg jij". Ik trok mijn grijze Beanie wat verder over mijn bruine haren en zuchtte zachtjes. "Hoe ben je hier gekomen ?" vroeg ik.

    Quinten "Quinn"

    Ik kijk naar de spullen die hij op het bed heeft neergegooid. "Ja, dit is Artemis. Ze mag hier eigenlijk niet zijn, maar anders is het ook zo zielig" zeg ik terwijl ik naar Artemis kijk. "Ik ben Quinten, zeg maar Quinn, 6e klas. En jij?' stel ik mijzelf voor terwijl ik hem een hand geef. Ik kijk naar de bedden. "Ik neem beneden, dan val ik minder hard" lach ik terwijl ik mijn tas op het linker bed neer pleur. Ik ga niet in het midden liggen, dan word je helemaal over hoop getrapt. Denk ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    'Ik ben Brooklynn Adams, maar iedereen noemt me Brooke. Ik haat mijn naam.' lachte ze naar me. Ik keek even haar aan en zag dat ze onderzoekend naar me keek. 'Wat brengt jou hier?' vroeg ze nieuwsgierig aan me. Ik zeg gewoon dat ik dingen heb gedaan. Zo heb ik stef ook zover gekregen, om niet meer daarover te hebben. Niemand hoefde het te weten. Ik wou niet zielig gevonden worden. Ik keek brooke even top tot teen aan. Ze zal vast wel een grote mond hebben en mensen peste. 'Ik heb dingen gedaan, waar ik nu spijt van heb' zeg ik gewoontjes en ontwijk haar blik. 'En jij?' vraag ik maar.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 16:20 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Adam
    'Adam, uit Glasgow,' antwoord ik hem. 'weet je waar ik zin in heb? alcohol, maar dat zul je hier wel niet kunnen vinden. Heb jij toevallig iets bij je?' vraag ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sarah

    Ik weet dat het meisje lieg. Dacht ik in mijzelf. Maar als ze het niet wilt vertellen dan niet. Ik wil mijn problemen ook niet aan haar vertellen. En ik zag dat Brooke dat ook niet wou, dus vroeg ik maar : 'Kom je mee naar de fontein?'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Stefano

    'ik ben Stefano, maar noem me maar Stef. Zit ook in de 6e klas.' stelde ik mezelf ook voor terwijl ik hem de hand schudde. Ik lachte even om hem en knikte. 'Tsja, misschien heb je ook wel gelijk.' gaf ik toe. Ik sliep ergens in een hoek zag ik. 'Dus, zin in school?' grijnsde ik speels.

    Brooke

    Ik keek Dawn even doordringend aan en zuchtte. 'Hetzelfde.' mompelde ik. Ik had geen zin om te koop te lopen met mijn problemen. 'Kom je mee naar de fontein?' vroeg Sarah daarna. Ik knikte en liep achter Sarah aan naar het fonteintje. 'Waarvoor denk je dat ze hier zit?' vroeg ik terwijl ik nieuwsgierig mijn wenkbrauw optilde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.



    Mia Amber James
    "Nee, dankje" zei hij waarna hij weer naar het scherm keek. "Wanneer beginnen de lessen hier eigenlijk ? Ik ben benieuwd hoe de leerkrachten zijn" zei hij terwijl ik het in een keer naar binnen goot. 'Geen idee, ik weet alleen wel dat ik dat verschrikkelijk apenpakkie niet aan ga doen' zei ik en stopte het lege flesje in mijn tas.

    Kyle James Williams

    Ze keek me doods aan en gaf me een stomp. Ik grinnikte. 'Zwijg jij' zei ze er nog achteraan en ik schoot in de lach. 'Hoe ben je hier gekomen ?' vroeg ze toen ik uitgelachen was. 'Oooo, ik eeuhhh...' begon ik

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 16:31 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sarah


    'Ik heb geen idee, maar ze doet zo afstandelijk. Ze wilt niets zeggen, ze antwoordt bot vind ik en ze komt ook niet mee naar de fontein. Ik weet niet wat ze meegemaakt heeft , maar we hebben allemaal dingen meegemaakt en toch zijn we sociaal. Ik wil eigenlijk wel weten waarom ze hier zit. Ze slaapt denk ik op dezelfde kamer als ons. We zullen het ooit wel te weten komen . Al moeten we haar dronken voeren.' zei ik en ik glimlachte een veelbetekenende blik naar Brooke.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten "Quinn"

    Pff zin in school, hoe kan hij dat nou vragen. "Ja ik heb er heel erg zin in" lach ik sarcastisch. "Nee, alleen wiskunde maakt me niet echt uit" zeg ik wat serieuzer. Ik pak Artemis op en stop haar in mijn zak. "Heb je dorst?" vraag ik en ik haal twee blikjes tevoorschijn uit mijn andere zak. "Ik had er paar uit mijn motor gehaald voor het geval dat. Ik heb daar ook wel meer" zeg ik met een grijns en trek het lipje van het blikje af.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Ze lopen samen weg naar het fonteintje. Gelukkig, ik ben weer alleen. Ik was niet goed ingezelschap. En zoizo zou ik aan niemand het vertellen. Waarom zou ik? Ik stond op en liep naar de slaapkamer. Ik pakte mijn uniform en liep naar de badkamer om me vervolgens daarin aan te kleden. Ik had een trui aan, zodat niemand mijn littekens kon zien en de verse wonden. Ik bekeek mezelf in de spiegel en glimlach zwakjes. Ik deed mijn hoedje op en mijn haar los en liep weer naar een andere tuin waar ik van het zonnetje geniet.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mededeling voor alle leerlingen:
    Jullie worden over een half uur in de grote zaal verwacht. Zorg dat je, je uniform aan hebt!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vanessa Olivia Goodman.

    Ik lachte zachtjes, "Ik zal beginnen" zei ik. Ik ging goed staan, "Mijn vader heeft een nieuwe vriendin, ze wou bij ons komen inwonen maar ik heb er zegmaar voor gezorgd dat al haar spullen in Hawaii zaten". Ik maakte een 'Tsja' geluidje en haalde mijn schouders op, "Ik heb een slecht karakter".

    Andrew Cole.

    Ik stond op. "Ik moet naar de wc" zei ik een beetje beschaamd. Het was echt zo ! Ik stond een beetje ongemakkelijk te wezen en piepte nog vlug een 'Sorry' voordat ik wegliep naar de wc's.

    Brooke

    Ik begon ook te grijnzen en knipoogde naar Sarah. 'Goed idee, dat doen we!' grinnikte ik opgewonden. Ik vond het altijd ook om dingen uit te halen. 'Ze doet me denken aan die brave kindjes uit mijn klas vroeger.' vertelde ik aan Sarah. 'Zulke mensjes die altijd perfecte cijfers haalden, en een perfect leven hadden, weet je wel?' vroeg ik haar, ook al wist ze vast wel wat ik bedoelde.

    Stefano

    Ik grijnsde en pakte het blikje van hem aan. 'Thanks, dude.' glimlachte ik waarnaar ik een grote slok nam en even voor me uitstaarde. Quinn was cool, ik vroeg me af waarom hij hier zat, maar besloot mijn mond te houden. Bijna iedereen hier vond het kut om daarover te praten. Ik dacht even aan het gesprek tussen Dawn en mij. Wat was er toch met haar? Op één of andere manier kan ik dat heel moeilijk loslaten. 'Al leuke meisjes gezien hier?' vroeg ik belangstellend. Ook al was dit een kostschool, er zouden toch vast wel leuke meiden zijn?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Austin Jason Treves
    Zuchtend pakte ik mijn uniform en trok het aan. Ik probeerde de stropdas om te doen wat dus echt niet lukte.