• Mijn stage loopt bijna ten einde, volgende week is mijn laatste week.

    Nou heb ik het zelf heel erg naar mijn zin daar. Leuke collega's, veel lol etc.
    Nou vertelde ik vandaag op mijn stage tegen de oprichters van dit bedrijf, tevens mijn bazen dat volgende week mijn laatste week is. Hun gezichten betrokken meteen en ze vroegen waarom. Dus ik zeggen dat ik nog 3 dagen naar school moet en dan vakantie heb.

    Nou zei de een dat hij vond dat ik niet genoeg had geleerd en nog langer moest stage lopen (als grap) en de ander dat hij even met zijn broer ging praten.
    en de meeste collega's zeiden dat ze even met hun zouden praten.
    Nou hebben een paar van die collega's al aangeboden, in hun winkel te komen staan doordeweeks. en zeiden dat ze het er met de bazen over gingen hebben. Hoorde ik van een andere collega dat ze allemaal bezig zijn met dat ze mij in vaste dienst nemen. Omdat ik zo goed werk en de bazen dat zelf ook vinden.
    Werd gelijk hele dag heel anders behandelt met veel meer respect en ze knuffelde allemaal enzo

    dit had ik nooit verwacht haha
    iemand anders zoiets meegemaakt?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dat is echt heel erg leuk om mee te maken. (: En nee, ik heb nog nooit een job gehad, maar ik ken wel het gevoel van opeens bij een groep te horen. Dat had ik met mijn toneelgroep dit jaar en dat was fantastisch.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nah
    Ik had met mijn weekstage op een kinderdagverblijf ook een hele goede eklik met de kinderen, ouders en collega"/ s ze baalde echt dat ik wegmoest en ze wouden dat ik meer zou komen maar dat is een half uur rijden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Goed gevoel he:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    het voelde zeker wel goed.
    daar zeggen ze jan (zeg Dsjan) zegmaar als respect toning (bijvoorbeeld Wasim-jan (de baas))
    En ze waren in vergadering en ik was wachten zodat ik de kopjes enzo kon opruimen als ze klaar waren. Komt de baas(!) naar buiten zegt ie ineens : Jolanda-jan kun je alsjeblieft dit overhemd voor me strijken?" viel nog net niet van me stoel haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hmmm schreef:
    Goed gevoel he:D


    -