• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Mia Amber James
    Wat dachten ze wel niet!? Dat ik naar zo'n stomme kotsschool ging?! Daar ging het feesten! Mijn leven ging eraan! Ze reden me er ook nog zelf heen om me uit te zwaaien?! Op dit moment konden ze van mij part dood neervallen! Ik zag de school naderen en ze stopte de auto. Ik stapte gelijk uit en opende de kofferbak. Ik pakte mijn 2 koffers en een beautycase eruit. Ik sloot de achterbak en liep weg zonder nog op of om te kijken. 'Mia!' hoorde ik mijn moeder roepen maar ik liep gewoon door. Ze wouden toch dat ik ging?! Nou dan ga ik en gaan ze nog lopen schreeuwen. Het waaide best wel hard voor een zomerdag als deze. Een koude rilling trok over mijn lichaam. Ik had tenslotte dit setje aan. Een doorschijnend blouseje zodat je mijn kanten bh goed kon zien. En dan was dit nog best netjes. Mijn pumps tikten op de ondergrond en ik liep naar de school. Ik bleef staan en keek om me heen.

    Kyle James Williams
    Rustig reed de auto een stukje het pad op en ik stapte uit. Ik opende de achterklep en haalde mijn weekendtas eruit. Net toen ik de achterklep dicht deed reed de auto gelijk weg. Verbaasd keek ik hem na. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en keek of ik nog een watsapp of dergelijks had maar dat was niet zo. Ik haalde mijn schouders en sjokte naar de school. Het zag er best mooi uit. Het was netjes onderhouden en zag er duur uit. Ik liep verder naar school.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:31 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sarah


    'Hmm.. gezien de omstandigheden goed denk ik. Met jouw? Oh je hebt een mooie zonnebril, waarom heb je die eigenlijk hierbinnen op? ' vroeg ik


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    LEADERLOUIS schreef:
    (...)

    Is goed, dan doen we wel dat Mia naar Drew gaat en Kyle naar Vanessa xp
    Waar zijn ze ?


    Eigenlijk niet echt ergens XD....]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Pfff, slim hoor xp Oké, ik weet wat, Vanessa zit in de tuin, in zo'n stoel in de boom, en Drew is bij de cinema dinges, goed ?]

    Brandon

    'London, maar dan niet echt in het centrum. Jij?' antwoord ze. Ik kijk even bedenkelijk. London, maar niet het centrum, oke dan. 'Ik kom uit Bradford.' zeg ik daarna snel. Ik richtte me eventjes op haar gezicht. Ze zag er vrolijk, maar ook onzeker uit.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Brooke

    'Kater,' lach ik pijnlijk. Hopelijk zouden mijn te kleine ogen niet te veel opvallen. Ik mocht Sarah eigenlijk meteen al, geen idee waarom. 'Maar het gaat wel, ook al heb ik helemaal geen zin om hier te zitten.' verzucht ik tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah

    'ah,kater daar ken ik alles van .Wil je een trucje tegen een kater weten? ' zei ik. Brooke was echt heel vriendelijk, ze was de enige die tot nu toe iets tegen me gezegd had, behalve die vrouw aan de balie dan, maar die was niet echt vriendelijk. Brooke zou wel een vriendin van me kunnen worden.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Mia Amber Anderson

    Ik loop met me pumps stuntelig op het gras. Ik had al best veel van de tuin gezien en zag nu een soort bios achtig iets. Ik had niet echt zin om er allen te zitten en wou al gelijk door lopen. Toen zag ik dat er een jongen zat en ik liep naar het plekje toe. 'Heei, mag ik naast je komen zitten?' vraag ik en kijk hem aan.

    Kyle James Williams

    Ik wist niet waar ik naar toe liep, maar ik kwam bij een grote boom uit waar allemaal een soort mandjes in zaten. Ik liep er naar toe en zag er een meisje in zitten. 'Hoi' zei ik en ik bekeek de boom even goed.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 14:19 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany Chandler
    'Ik kom uit Bradford,' zegt hij. Hij richt zich op mijn gezicht, snel kijk ik weg om de kamer te bekijken. Die van mij zou er ook wel zo uit zien. 'Gaaf, is het leuk daar?' vraag ik, nog steeds glimlachend.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brooke

    'Graag,' glimlachte ik vriendelijk naar haar. Ik dronk nonstop, en meestal dronk ik tijdens mijn kater gewoon verder. Maar nu ging dat niet, dus wist ik niet wat te doen tegen een kater.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Andrew Cole.

    Ik keek opzij van de film naar een meisje. "Nee, dat is verboden, sorry" zei ik serieus. Ik zag ze een beetje teleurgesteld kijken en begon te lachen, "Tuurlijk mag je dat, waarom niet ?". Ik keek terug naar de film. Vraag me niet welke, maar hij was best leuk.

    Sarah

    'Mijn trucje is gewoon meer drinken. Als je drinkt voel je niks van de kater, eigenlijk heb ik altijd een kater ,maar ik merk dat gewoon niet door al de drank in mijn lichaam. Nu zou ik eigenlijk ook gewoon een kater hebben , maarja ik drink.' Ik liep naar mijn bed en haalde ene fles vodka onder mijn matras vandaag. 'Hier, wil je ook een slok?' vroeg ik .


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brandon

    'Kan beter.' zei ik zachtjes. Ik had het een beetje voor mezelf verpest een tijd terug. Ik dacht dat ik eindelijk vrienden had gemaakt maar toen ik door had waar ze mee bezig waren was het al te laat. Ik had mijn familie verwaarloost en nu had ik de kans om dat goed te maken. Ik had het over voor Jason, mijn kleine broertje, en mama, van mijn vader had ik nooit iets gehoord. 'En, hoe is het in London?' vroeg ik snel.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Brooke

    'Oh mijn god,' lachte ik meteen al een stuk vrolijker bij het zien bij de fles vodka. 'Jij bent nu officieel mijn reddende engel!' zei ik terwijl ik haar vrolijk omhelsde. Ik pakte de fles van haar aan en nam een grote slok Vodka waardoor het meteen al begon te branden in mijn keel. 'Heerlijk.' zei ik genietend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah


    Ik was een beetje verschrokken dat ze me zo plotseling omhelsde, maar ik vond het niet erg. Samen dronken we van de fles tot hij bijna leeg was. 'Oei, hij is bijna leeg. Och geeft niet ik heb nog een paar flessen, maar daar zullen we wel de hele week mee moeten toe komen , want we kunnen pas in het weekend naar het dorpje. Dan koop ik wel nieuwe'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Tiffany Chandler
    'En, hoe is het in London?' vraagt hij. Dom, dom, dom. Ik had deze vraag moeten verwachten. 'Leuk,' zeg ik, door mijn glimlach hoop ik dat het nog een beetje overtuigend overkomt. 'Ik zou maar een bed kiezen als ik jou was, anders heb je het slechtste bed.' Een goede manier om van onderwerp te veranderen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”