• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Mia Amber James
    Wat dachten ze wel niet!? Dat ik naar zo'n stomme kotsschool ging?! Daar ging het feesten! Mijn leven ging eraan! Ze reden me er ook nog zelf heen om me uit te zwaaien?! Op dit moment konden ze van mij part dood neervallen! Ik zag de school naderen en ze stopte de auto. Ik stapte gelijk uit en opende de kofferbak. Ik pakte mijn 2 koffers en een beautycase eruit. Ik sloot de achterbak en liep weg zonder nog op of om te kijken. 'Mia!' hoorde ik mijn moeder roepen maar ik liep gewoon door. Ze wouden toch dat ik ging?! Nou dan ga ik en gaan ze nog lopen schreeuwen. Het waaide best wel hard voor een zomerdag als deze. Een koude rilling trok over mijn lichaam. Ik had tenslotte dit setje aan. Een doorschijnend blouseje zodat je mijn kanten bh goed kon zien. En dan was dit nog best netjes. Mijn pumps tikten op de ondergrond en ik liep naar de school. Ik bleef staan en keek om me heen.

    Kyle James Williams
    Rustig reed de auto een stukje het pad op en ik stapte uit. Ik opende de achterklep en haalde mijn weekendtas eruit. Net toen ik de achterklep dicht deed reed de auto gelijk weg. Verbaasd keek ik hem na. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en keek of ik nog een watsapp of dergelijks had maar dat was niet zo. Ik haalde mijn schouders en sjokte naar de school. Het zag er best mooi uit. Het was netjes onderhouden en zag er duur uit. Ik liep verder naar school.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:31 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brooke

    Ik vond het erg gezellig met Sarah, ik had niet verwacht dat ik meteen al zoveel lol zou maken met iemand, vooral niet in deze boring kostschool. 'Oh, mijn ouders vinden me een alcoholist.' zeg ik terwijl ik er overdreven gebaren bij maak. 'Ik wil gewoon lol maken, en van het leven genieten. Daar hoort drank bij. En ik kan ieder moment stoppen, hoor. Als ik dat wil, maar dat wil ik niet.' vertel ik haar. Zij is de eerste aan wie ik dit verteld heb, het is vreemd om voor mij om meteen al iemand te vertrouwen. Normaal doe ik dat niet zo snel. 'En jij?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 14:51 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    {mijn topics}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [is oké]
    Adam
    'nou ja, ik denk niet dat ik hier nog weg mag. Niemand vertrouwt me meer, en dan zijn ze verbaasd dat ik een hekel aan hun heb. Zouden hier eigenlijk leuke meisjes zijn?' vraag ik. Altijd belangrijk, de meisjes.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 14:56 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mia Amber James
    "Andrew" stelde hijzichzelf voor. "Vraag me niet hoe de film heet of waar hij over gaat, hij is gewoon grappig" grinnikte hij. Ik keek hem aan en glimlachte naar hem. Me pumps begonnen pijn te doen nadat ik in het gras ermee had gelopen en ik trok ze maar uit. 'Waarom ben je hier eigenlijk?' vroeg ik maar om de stilte te onderbreken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    'Thanks.' glimlach ik. Normaal gesproken zou ik bescheiden glimlachen, maar ik hoor het al best vaak dat ik er aan gewend raak. Ik frons even als ik merk dat ze ergens mee worstelt. 'Gaat het wel?' vraag ik een tikje bezorgd aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah

    'Pff.. alcohol is gewoon goed voor de mens, niet slecht. Je moet niet gestraft worden om te drinken, dat hoort bij het leven vind ik. En kijk... Wij zijn vriendinnen geworden deels door drank, want ik heb je drank gegeven . ' Zei ik. 'En jij' vraagt Brooke. Ik had het kunnen weten. Tja ik zal het vertellen, ik vertrouw Brooke dus zei mag het weten. 'Waarom ik hier ben? Tja ik dronk en feestte en geniete van het leven. Natuurlijk kwam daar drugs bij aan de pas. Ik ben dus verslaafd geraakt aan drugs. Gelukkige heb ik een beetje kunnen meesmokkelen, anders zou ik gek worden . Ik wil misschien wel minder drugs gebruiken en een beetje beter worden, maar zonder kan ik echt niet meer. Nu ja , mijn beste vriendin had het dus door dat ik drugs gebruik en ze had beloofd dat ze het tegen niemand ging zeggen. De dag erna is ze naar mijn ouders gestapt en gezegd :"Ga nu naar Sarah haar kamer en kijk in de la van haar nachtkastje" Natuurlijk hebben mijn ouders dat gedaan en hebben ze de drugs gevonden . Ik haat die vriendin, alez ja eigenlijk is ze geen vriendin meer. Mijn ouders hadden eerder gedreigd om me naar deze kostschool te sturen , want ik dronk enzo en ging niet naar school. Natuurlijk hebben ze me nooit echt gestuurd, maar nadat ze de drugs gevonden hadden, hebben ze me meteen gestuurd. ' Zei ik. Ik kon echt niet geloven dat ik dit allemaal in één keer vertelde. En dat al op de eerste dag!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin Jason Treves
    'Nou als ze ons echt willen hebben,ik pak graag nu mijn koffers en ga weer weg hoor'zeg ik om me een beetje bij het gesprek te voegen. Ondertussen bekijk ik de kamer even en zie een schooluniform liggen. Pff daar wil ik dus echt niet in lopen

    Dawn Mary Claire:

    'Thanks.' glimlacht hij. 'Gaat het wel?' vraagt hij en het klonk bezorgd. Waarom zou hij bezorgd zijn om mij? Ik kijk hem onzeker aan. 'Ja' zeg ik, maar het klonk onzeker. Verdorie, ik verpest het altijd weer. Opeens komt er een neiging om mezelf pijn te doen. Ik sta op en kijk hem aan. 'Sorry, maar ik moet gaan' zeg ik twijfelend en loop met snelle passen het tuin uit. Tranen stromen nu over mijn wangen en ik loop richting de badkamer.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brad Lloyd
    Ik grinnikte even. "Vast wel, er is geen enkele school zonder knappe meisjes, zelfs niet zo'n saaie zoals deze", glimlachte ik. Het kon bijna niet dat er hier geen knappe, rebelse meiden zaten die hier naartoe zijn gestuurd door hun ouders, zodat ze wat manieren kregen.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:05 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Andrew

    Ik klemde mijn kaken op elkaar en liet mijn blik op het scherm hangen. Die had ik moeten aan zien komen. Ik liet even een stilte en zuchtte toen. "Het heeft te maken met mijn vader, lang verhaal" zei ik uiteindelijk. Hopelijk ging ze niet verdervragen want als ik aan mijn vader dacht, werd ik boos, en als ik boos werd betekende dat nooit iets goeds.

    [Waar blijft Kyle ? xp]

    Adam
    'maar jij bent Amerikaanse meiden gewend, Engelse meiden zijn niet hetzelfde, dude,' Ik draai me om naar de andere jongen. 'Waar kom jij vandaan? En wat zijn jullie namen, want die weet ik nog steeds niet. Is heel misschien wel handig,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Vanessa Olivia Goodman.

    Boos stapte ik het plein op terwijl 1 of andere leerkracht me volgde. "Je blijft staan als ik tegen u praat !" schreeuwde ze me na, "Go fuck Yourself" riep ik terug. Ze keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan, wat hetzelfde opleverde aan mijn kant, "Strafstudie, ik verwacht u om 5 uur" "Whatever" riep ik. Ik rolde met mijn ogen en sloeg mijn armen over elkaar. Ik had mijn uniform ookal achterwege gelaten. Denk maar niet dat ik die vodden aandoe, "En doe je uniform aan !" "Doe het lekker zelf". Ik deed mijn haren in een staart en zuchtte zachtjes. Ik was goed bezig. Haha.

    Brad Lloyd
    "Brad, en als ik de Amerikaanse meiden aan kan, moeten de Britse geen enkel probleem voor me zijn", zei ik met een ietwat hoge dunk van mezelf. Het klonk opschepperig, maar het was meestal wel de waarheid.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Brooke

    'Ouders begrijpen helemaal niets. Onze gevoelens begrijpen ze niet en wat is er nou erg aan een beetje lol in je leven? Je leeft toch maar één keer?' vraag ik waarnaar ik troostend mijn arm om Sarah sla. 'Geen zorgen, ik zou nooit zoiets doen als die vriendin jou heeft aangedaan. Laf zeg.' zeg ik.

    Stefano

    Ze loopt ineens heel snel weg. Deed ik iets verkeerd? Dat zou vast wel, ik kan nooit normaal doen tegen anderen. Ik zucht en zak achteruit op het bankje. Ik heb het meteen alweer verpest, net zoals ik alles verpest. Maar er was iets met Dawn, ook al kon ik niet zo goed achterhalen wat. Ik zucht en steek stiekem een sigaret op.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah

    'En wat ik nog niet verteld heb is dat mijn vader me sloeg. Daarom liep ik heel vaak weg van huis, mijn ouders konden daar ook niet echt me lachen. Mijn moeder liet gewoon toe dat mijn vader me sloeg! Hoe kan je dat aanzien als je dochter geslagen wordt. Sorry hoor maar mijn moeder is een bitch! '


    Imagination set us free to be just what we want to be ~