• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Mia Amber James
    Wat dachten ze wel niet!? Dat ik naar zo'n stomme kotsschool ging?! Daar ging het feesten! Mijn leven ging eraan! Ze reden me er ook nog zelf heen om me uit te zwaaien?! Op dit moment konden ze van mij part dood neervallen! Ik zag de school naderen en ze stopte de auto. Ik stapte gelijk uit en opende de kofferbak. Ik pakte mijn 2 koffers en een beautycase eruit. Ik sloot de achterbak en liep weg zonder nog op of om te kijken. 'Mia!' hoorde ik mijn moeder roepen maar ik liep gewoon door. Ze wouden toch dat ik ging?! Nou dan ga ik en gaan ze nog lopen schreeuwen. Het waaide best wel hard voor een zomerdag als deze. Een koude rilling trok over mijn lichaam. Ik had tenslotte dit setje aan. Een doorschijnend blouseje zodat je mijn kanten bh goed kon zien. En dan was dit nog best netjes. Mijn pumps tikten op de ondergrond en ik liep naar de school. Ik bleef staan en keek om me heen.

    Kyle James Williams
    Rustig reed de auto een stukje het pad op en ik stapte uit. Ik opende de achterklep en haalde mijn weekendtas eruit. Net toen ik de achterklep dicht deed reed de auto gelijk weg. Verbaasd keek ik hem na. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en keek of ik nog een watsapp of dergelijks had maar dat was niet zo. Ik haalde mijn schouders en sjokte naar de school. Het zag er best mooi uit. Het was netjes onderhouden en zag er duur uit. Ik liep verder naar school.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:31 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mia Amber James

    'Het is voor iedereen beter dat ze het niet weten' zei hij koeltjes. Ik legde mijn armen om me heen omdat ik het aardig koud begon te krijgen. Zo deden ze altijd tegen me, koeltjes, ze snauwde me af, maar als ze me nodig hadden wisten ze me te vinden. Dat waren de jongens. De meisjes waren aardig tegen me. Natuurlijk dat moesten ze wel. Anders zorgde ik ervoor dat ze dat wel deden. Altijd dronk ik mijn verdriet weg. Alcohol dat was mijn beste vriend...

    Kyle James Williams

    'Onder andere' mompelde ze. Ze kwam mijn kant opgelopen en ze zuchtte. 'Ik heb een grote mond, daar kunnen ze niet tegen, ze hebben me boos gekregenen nu heb ik strafstudie' zei ze, ze rolde met haar ogen en pakte haar iPhone. Ik zelf had ook een iPhone. Ik had mijn uniform aangetrokken maar was nog steeds aan het vechten met de das. 'Hé, weet jij hoe je zo'n ding moet knopen' vroeg ik toen maar en keek naar mijn das.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Alsof ze niet gaan ruiken dat het Vodka is als ze daar komen --]

    Dawn Mary Claire:

    Eenmaal toen de bloed is gestopt. Stond ik op en depte mijn tranen weg met water en maakte me weer zichtbaar. Ik deed mijn mouwen weer goed en liep naar buiten, alsof er niets is gebeurd. Ik liep naar buiten en belande op een andere tuin. Ik zag een fonteintje en ging daar zitten. Alleen zijn is mijn beste vriend op zulke momenten.


    One Who Travels A Higher Path.

    @ LEADERLOUIS : [Het is ook maar een RPG ea (: ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Vanessa Olivia Goodman.

    Ik keek op en begon te lachen toen ik de mislukte knoop zag. "Oh God, gelukkig dat ik hier rondloop" zei ik grinnikend. Ik stak mijn iPhone weg en maakte de knoop los. Ik dacht eventjes na en deed dan de dingen. Eronder, boven, errond, klaar ! "Tadaa" lachte ik vrolijk.

    Andrew Cole.

    Ik zuchtte zachtjes, "Begrijp me niet verkeerd, maar als ik zeg wat er echt gaande is, dan loop je gewoon van me weg". Ik beet op mijn lip om mijn lach in te houden maar dat ging dus niet. Waarom was het altijd zo grappig als mensen op een bruute manier werden vermoord ? "Misschien later, ik moet mensen eerst vertrouwen" fluisterde ik zachtjes.

    Phootos schreef:
    @ LEADERLOUIS : [Het is ook maar een RPG ea (: ]


    Gelukkig wel xp

    XDarkWingsX schreef:
    Dawn Mary Claire:

    Eenmaal toen de bloed is gestopt. Stond ik op en depte mijn tranen weg met water en maakte me weer zichtbaar. Ik deed mijn mouwen weer goed en liep naar buiten, alsof er niets is gebeurd. Ik liep naar buiten en belande op een andere tuin. Ik zag een fonteintje en ging daar zitten. Alleen zijn is mijn beste vriend op zulke momenten.


    Fontein is niet de beste plaats, ze zijn hem met vodka aan het vullen xp

    [Wanneer gaan we beginnen met de les?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brooke

    'Precies, water mag je altijd meenemen.' lachte ik waarnaar ik een glas vulde met Vodka en begon te drinken. 'Zo, dit is perfect.' glimlachte ik terwijl ik op de rand van de fontein ging zitten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Ik maak er melding van als de les begint af als er iets gebeurd zoals een kamerdoorzoeking...]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sarah


    Ik ging net zoals Brooke op de rand van de fontein zitten . Zalig is dit toch. Ik zag iemand naar de fontein toe wandelen ze zag er niet echt blij uit.
    'Hej brooke, zie jij dat meisje ook? Ken je haar? '


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    LEADERLOUIS schreef:
    (...)

    Fontein is niet de beste plaats, ze zijn hem met vodka aan het vullen xp


    (Oeps, dan verander ik het even. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    (Oeps, dan verander ik het even. XD)


    Oei, ik heb net gedaan dat je aankwam


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brooke

    Mijn wenkbrauwen schoten omhoog en ik schudde mijn hoofd. 'Nee, ik ken haar niet.' zei ik tegen Sarah. 'Laten we naar haar toegaan.' zei ik terwijl ik uitgelaten Sarah meetrok naar het meisje dat iets verder dan ons zat. 'Hi, alles goed?' vroeg ik enthousiast, hopend dat ik niet teveel naar alcohol zou stinken.

    [Dit is dus tegen Dawn ^^]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:51 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Mij maakt het niet uit! Wat wil je dat ik hem verander of zo laat en dat ik erop reageer? XD)


    One Who Travels A Higher Path.