• Ik wil graag jullie mening horen over mensen die zichzelf snijden.
    Ik had namelijk een discussie met iemand hierover en ik wil jullie mening wel horen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 21:35 ]


    behind very angel is a demon

    Het is zelfverminking en de mensen die eraan doen, kunnen er zelf niets tegen doen. Het is iets in je hoofd, wat je er moeilijk uit krijgt. Je kan het bevel alleen maar uit voeren. Het is zonde en ik zou het liefst willen dat niemand hier aan doet.


    wth.

    Quixotic schreef:
    Het is zelfverminking en de mensen die eraan doen, kunnen er zelf niets tegen doen. Het is iets in je hoofd, wat je er moeilijk uit krijgt. Je kan het bevel alleen maar uit voeren. Het is zonde en ik zou het liefst willen dat niemand hier aan doet.


    Precies.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Mensen die snijden zijn toch meestal mensen met heel veel problemen en willen de pijn in hun hart zeg maar overstemmen met lichamelijke pijn?
    Want in dat geval heb ik medelijden met die mensen en vind ik dat ze er niks aan kunnen doen omdat ze geen andere oplossing zien.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wat Quixotic zegt.
    Ik vind het trouwens ook heel erg als mensen weg lopen van degene die aan automutilatie doen en het vervolgens tegenover anderen belachelijk gaan maken. Zoiets geeft mij moordneigingen.


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Dat ligt er maar net aan wat de reden is voor zo'n persoon om zichzelf te verminken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ieder z'n ding zeg ik altijd.


    -

    Ligt eraan of ze er een goede reden voor hebben of niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Genius schreef:
    Ieder z'n ding zeg ik altijd.


    Lol, dit vond ik echt even een geniale reactie! X'D _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Genius schreef:
    Ieder z'n ding zeg ik altijd.

    Precies. Op mijn school zit ook iemand, die het doet, omdat het bij het zogenaamde 'emo zijn' hoort, dat vind ik kansloos.


    Behind every great man there’s a great woman

    Quixotic schreef:
    Het is zelfverminking en de mensen die eraan doen, kunnen er zelf niets tegen doen. Het is iets in je hoofd, wat je er moeilijk uit krijgt. Je kan het bevel alleen maar uit voeren. Het is zonde en ik zou het liefst willen dat niemand hier aan doet.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    BigChocolate schreef:
    (...)
    Precies. Op mijn school zit ook iemand, die het doet, omdat het bij het zogenaamde 'emo zijn' hoort, dat vind ik kansloos.


    Dat is ziek. Je snijden omdat het hoord bij het 'emo zijn'? Tss.


    wth.

    Mensen die het doen omdat ze niet anders kunnen, dat snap ik heel goed. Been there, done that.
    Mensen die snijden omdat ze aandacht nodig hebben: Het is niet de beste manier om het te zoeken, maar ze zullen het niet voor niets doen.
    Mensen die snijden omdat ze bij een bepaalde subcultuur willen horen: Spring voor een trein.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Quixotic schreef:
    Het is zelfverminking en de mensen die eraan doen, kunnen er zelf niets tegen doen. Het is iets in je hoofd, wat je er moeilijk uit krijgt. Je kan het bevel alleen maar uit voeren. Het is zonde en ik zou het liefst willen dat niemand hier aan doet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb er respect voor.


    My friends are my estate.

    Quixotic schreef:
    Het is zelfverminking en de mensen die eraan doen, kunnen er zelf niets tegen doen. Het is iets in je hoofd, wat je er moeilijk uit krijgt. Je kan het bevel alleen maar uit voeren. Het is zonde en ik zou het liefst willen dat niemand hier aan doet.


    Tell me about it, stud.