• Copyright © AlienPrinces.

    Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.


    Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?


    VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

    Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

    16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

    =======================================

    RPG STORY

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'Nee' zeg ik tegen jason ' Ik heb geen vriendje'. ' Jayce laten we het nou alsjeblieft gezellig houden' zeg ik een beetje lachend, ik vind het eigenlijk wel schattig dat Jayce zich zo kan opfokken over de kleinste dingen denk ik.

    Jason price

    "Ach man hou je kop!" Snauwt Jayce naar mij.
    "Jij weet het zeker allemaal weer hé?" Zegt hij dan en kijkt mij aan met een afgekeurde blik. 'Joh, ik weet helemaal niks, het is gewoon een vraag waar je gewoon normaal antwoord op kan geven, maar ik snap je al je bent gewoon bang dat ik je meissie van je afpak, maar wees niet bang Jasmine is helemaal voor jou' zeg ik lachend en ga een stoel voor hun zitten.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:57 ]

    jasmine eberson

    'Hou nou maar op Jason, wat wil je hier mee opschieten je fokt Jayce alleen maar op'. Ik leg mijn hoofd weer op Jayce zijn schouder en fluister in zijn oor 'Trek het je niet aan, hij plaagt je wat'.

    jason price

    'Ow, sorry jasmine maar kan Jayce niet voor zichzelf praten ofzo, en moet je zien hoe jullie erbij zitten iedereen ziet toch dat jullie elkaar leuk vinden, het perfecte koppel de stoere eigenwijze jongen en het sexy lieve tuttige meisje' zeg ik lachend

    Jayce

    Ik geef woedend een trap tegen de stoel waar Jason op zit.
    Dan kijk ik naar Jasmine.
    "Wil je alsjeblieft je hoofd van mijn schouder halen?" Vraag ik zo normaal mogelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'Ja, tuurlijk wil ik dat maar waarom doe je nou zo raar eerst mocht het ook, je hoeft je tegenover niemand te bewijzen hoor, maar ik weet het al je hebt een vriendinnetje thuis, nee ik snap het al helemaal ik had het natuurlijk ook kunnen weten, maar je zal de hele reis geen last meer van me hebben' en ik kijk boos weg

    Jayce

    Ik zucht even.
    "Zo bedoelde ik het niet." Zeg ik dan en kijk naar Jasmine.
    "Maar ik irriteer me mateloos aan Jason." Zeg ik dan.
    Ik rol even met mijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jason price

    'Ho eens even jayce loop niet zo te trappen' wat is het toch leuk om mensen te pesten en mijn plannetje is gelukt jasmine is lekker boos op jayce en zal nu zo in mijn armen lopen denk ik gemeen in mezelf

    jasmine eberson

    Ik kijk naar Jayce 'Maar jayce juist hoe jij je nu gedraagt daar geniet jason alleen maar meer van' fluister ik naar hem. ' waarom irriteer je je zo aan jason ik reageer er toch ook niet op'

    Jayce

    Ik zucht even op Jasons reactie.
    "Echt, hoe jij mensen kan irriteren zeg." Mompel ik.
    Ik kijk naar Jasmine en luister naar haar.
    "Ja, maar als je mij bent ga je er ook op in." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'Gelukkig dan maar dat ik jou niet ben' zeg ik hem plagend.' Waarom doe jij eigenlijk mee met de wedstrijd, dat had ik je nog helemaal niet gevraagd'

    Jayce

    "Ik doe mee omdat ik, ja gewoon voor de kick." Zeg ik dan terwijl ik mijn schouders ophaal.
    "Ik weet niet, het leek me gewoon een grote uitdaging. En ik wil snel weg uit huis, al ben ik pas 17 ik wíl het gewoon." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jason price

    pff moet je ze nou horen praten, iedereen merkt toch dat hun elkaar leuk vinden, maar ik moet er voor zorgen dat jasmine mij leuk vind inplaat van die loser Jayce, wie kan hem nou leuk vinden wat heeft hij wat ik niet heb denk ik in mezelf

    jasmine eberson

    'Mijn ouders hebben mij opgegeven, ze willen dat ik meer met mijn leven doe dan shoppen, kletsen met vriendinnen en uitgaan' grinnik ik. ' Ga jij wel eens uit' vraag ik belangstellend aan jayce terwijl ik hem lief aan kijk

    Jayce

    "Nope, ik kom er niet uit." Zeg ik en kijk Jasmine aan.
    "Strenge ouders, maar ik vind het wel raar dat ze wel toestemde dat ik dit ging doen." leg ik uit.
    "Maar mijn vriendin komt wel vaak over de vloer." Zeg ik. "En dan gaan we naar boven, en dan hoef ik ook geen gezeik van mijn ouders aan te horen." Zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.