• Copyright © AlienPrinces.

    Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.


    Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?


    VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

    Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

    16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

    =======================================

    RPG STORY

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine eberson

    ik kijk hoe jayce tekeer gaat tegen de stoelen even overweeg ik om er heen te gaan maar dat lijkt me toch niet zo slim plan, dus ga ik maar naast jason zitten ' Nou jason aangezien ik er niet van hou op in mijn eentje te zitten ga ik wel naast jou zitten en lach naar hem'

    jason price

    yes ik heb het voor elkaar, ik hoop dat jayce het ziet. ' O, maar jasmine dat vind ik helemaal niet erg hoor' en leg een arm om jasmine heen. ' ga maar lekker op mijn schouder slapen' zeg ik lekker hard

    Jayce

    Ik grom en geef nog een trap tegen de stoel aan. Ik ga met mijn knieën op de bang zitten en kijk door het achterruit terwijl ik met mijn kin op de achterleuning lig.
    Oké, Jason, je hebt het er zelf naar gemaakt. Ik HAAT je. Ik zal er alles aan doen, jou als eerste uit de wedstrijd te krijgen.
    Ik bitj op mijn lip.


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine eberson

    ik voel dat jason zijn arm over mijn schouder legt, ik kijk naar achteren en zie jayce zitten. ' Ik loop even naar jayce toe oke, ik ben zo terug'. Ik sta op en loop naar achteren wat een beetje moeilijk gaat in de bus op mijn pumps, eenmaal achterin aangekomen zeg ik 'hey, jayce doet je hand niet pijn'

    jason price

    'Oke, wat jij wilt' en ik trek mijn arm terug en zie hoe ze naar achteren toe waggelt. Shit waarom loopt ze nou weer naar hem toe hij wilt haar niet en ik wel, waarom lopen vrouwen toch altijd op mannen af die onbereikbaar zijn.

    Jayce

    Ik hoor een stem naast me maar blijf naar buiten kijken.
    "Waarom zou die nu pijn doen?" Vraag ik emotieloos en kijk naar een voorbij vliegende vogel.
    "Wat ik net zei, meende ik niet." Zeg ik dan zacht.


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine eberson

    'nou, bijvoorbeeld omdat je er hard mee sloeg, en ik weet ook wel dat je heus niet iemand dood ga maken, daar ben jij zelfs te bang voor' lach ik naar hem en ga naast hem zitten. 'hey, je mag me wel aankijken hoor of ben je bang voor mij geworden

    Jayce

    "Ik kan heu wel een stootje hebben. End at bedoelde ik neit. Dat andere, wat ik als laatste zei." Zeg ik en kijk haar even aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine eberson

    'Ach, tuurlijk wist ik wel dat jij mij harstikke leuk vind, je kan harstikke met mij lachen grapjas' lach ik en geef hem een duwtje tegen zijn arm

    jason price

    'Ho, volgens mij gaat dat daar achter niet de goede kant op. 'Hee, jayce hou je wel je handjes thuis' roep ik door de bus.

    Jayce

    Ik bloos even, wacht Jayce die bloost?
    Ik kijk Jasmine aan, ik hoor wat Jason roept en van woede geef ik een trap achteruit tege de stoel.
    Je zou hem negeren, je zou hem negeren. Gaat mijn gedachten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine eberson

    'Of,of of bedoelde je het anders jayce, jayce vind je me echt leuk? vraag ik aan hem ik krijg er een blos van op wangen

    ( ik ben even douchen ben zo weer terug)

    Jayce

    Ik kijk Jasmine aan en slik even. Dan doe ik alsof mijn hand -ineens- heel veel pijn doet.
    "Au het doet zo een pijn, het voelt gebroken." Jammer ik. Mijn oudste zus vind dat ik acteur moet worden, maar ze vind ook dat ik een te groot ego heb. En bedankt. Ik vestig mijn aandacht weer op mijn hand.
    "Het doet echt pijn." Zeg ik en pak mijn hand vast.


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine eberson

    'Aww, gaat het wel ?, net zei je nog dat je wel tegen een stootje kon, maar blijkbaar ben je niet zo stoer als ik denk' ik.pak zijn hand vast en knijp erin. 'Doe dit pijn vraag ik'