• Copyright © AlienPrinces.

    Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.


    Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?


    VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

    Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

    16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

    =======================================

    RPG STORY

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Wat je wilt vertellen." Zegt hij met een glimlachje.
    'Nou, ik ben enigstkind dus ben best wel een beetje verwend, mijn ouders werken allebei heel veel dus ben meestal alleen thuis of ga met vriendinnen winkelen, ik dans al vanaf mijn 5e toen deed ik ballet toen ik 10 was ging op jazz ballet en vanaf mijn 15 doe ik aan hiphop' ik leg mijn handen op zijn vuisten en fluister 'blijf nou maar rustig'

    jason price

    ' Aha, jayce ik snap al waarom je zo agressief word, je weet gewoon dat ik de waarheid spreek, vroeger was je gewoon een stoere jongen, maar nu je jasmine leuk vind kun je niet meer stoer zijn, aww wat zielig' zeg ik lachend

    Jayce


    "Hoe kan ik in vredesnaam rustig blijven als die klootzak me gewoonweg uit zit te dagen!" Zeg ik en stamp een aantal keer met mijn voet op de grond.
    Val hem aan dan, pak hem! Dit keer heb ik zoooo een zin om naar die stem te luisteren. Doe het niet, probeer vrienden te worden. Wat?! Vrienden? Met DAT?
    Ik bijt mijn kiezen op elkaar van woede.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    ik pak zijn gezicht tussen mijn handen 'Jayce, luister nou eens naar me je schiet met vechten niets op he, je maakt zo alleen nog maar meer vijanden' zeg ik met bezorgde ogen tegen jayce

    jason price

    'Ja, joh jayce laat je toch niet zo kennen, ik lig er niet wakker van als je me een stomp geeft, alleen Jasmine maak je er niet blij mee als je gaat slaan, dat vinden meisjes nooit leuk jayce'

    Jayce

    Ik kijk Jasmine aan. Ze heeft wel gelijk.
    "Ja, joh jayce laat je toch niet zo kennen, ik lig er niet wakker van als je me een stomp geeft, alleen Jasmine maak je er niet blij mee als je gaat slaan, dat vinden meisjes nooit leuk jayce."
    Ik kijk Jason op mijn arrogantst aan. "Alsof jíj zó goed weet wat meisjes willen." Zeg ik dan en kijk hem weeral afgekeurd aan.
    Echt, wat is zijn probleem. "Loop me gewoon neit zo te sarren." Zeg ik dan met een geërgerde zucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'Maar, jayce ik probeer tegen je te praten en je luisterd alleen maar naar jason, ik ga anders wel naast iemand anders zitten hoor, want heel gezellig is het hier ook niet he gekkie' en ik ga met mijn handen plagend door zijn haren heen.

    -

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:37 ]

    jason price

    'Hahaha, laat me niet lachen jayce ik die niet van meisjes af weet, ik ga met veel meer respect om met meisjes dan jij, en weetje iedereen denkt dat jij stoer bent maar ik prik dwars door jou laagje stoer heen en daar achter zit gewoon een klein jongetje die bang is om verliefd te worden en die gewoon verlegen word van meisjes' zeg ik lachend

    Jayce

    "Goed, ik luister." Zeg ik dan en draai resoulut mijn hooft van Jason weg.
    "Je danst al vanaf je tiende? Hoe oud ben je nu dan?" Vraag ik.
    Vanbinnen verwijt ik Jason met alle woorden die ik ken.
    Alles wat los én vast zit gaat door mijn hoofd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'Ik dans al vanaf mijn vijfde en ben nu zeventien jaar en jij dan' vraag ik belangstellend.

    jason price

    'Dat was het he, je probeerd altijd heel stoer te doen tegenover meisjes, maar zodra je ze leuk gaat vinden word je heel verlegen en kan iedereen je kwetsen, ja jasmine je hoort het goed jayce vind je echt leuk leuk, hij kan je ieder moment bespringen dus pas maar op' zeg ik plagend en kijk hoe boos jayce nou weer zal reagern

    [Ik ga naar het ziekenhuis, naar mijn oma]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ]

    TrueKlainer schreef:
    [Ik ga naar het ziekenhuis, naar mijn oma]


    oke succes! kom je denk je vanavond nog online of niet?

    jasmine eberson

    'Is dat waar jayce wil je me echt elk moment bespringen ' vraag ik plagend aan jayce. 'Wat houd je tegen dan' zeg ik met een knipoog.