• Hebben jullie al eens iets gewonnen?
    Bv: tekenwedstrijden, groot bedrag lotto, ...

    Ik heb al eens een tekenwedstrijd gewonnen en nog andere dinges dat ik vergeten ben :D


    I wanna be a wizard!

    Een tekenwedstrijd en toen won ik een Harry Potter pakket (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nope ):


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ja, ooit een wedstrijd in een tijdschriftje. We kregen toen het spel muizenval ofzoiets :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ben & Jerry's van de vriendenloterij. Heel vaak al :')

    Maar nog geen wedstrijden waar ik zelf aan mee heb gedaan, zoals tekenwedstrijden inderdaad en zo.


    Destroy what destroys you.

    Enn kleurwedstrijd van het lokale circus toen ik 7 was. :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Een ontbijt mok bij Rtl-ontbijtnieuws :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vroeger heb ik best veel kleurwedstrijden gewonnen, haha. Daardoor heb ik wel een keer in de krant gestaan op m 'n 5e ofzo. (:


    The universal language of art.

    4 dressuur wedstrijden (paardrijden) en een keer 3e clubkampioen, dus heb een paar bekers thuis staan waar ik eeuwig trots op ben! (:
    Verder nooit echt iets gewonnen kwa prijs haha.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Een schrijfwedstrijd op school. Ik kreeg een boek (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Een helicoptervlucht van Radio 2.
    Mijn mama had me ingeschreven (wedstrijdvraag over wielrennen); ik was totaal verrast.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Een tekenwedstrijd op school, en een ski-wedstrijd in Tsjechië :3 En ook een keer een paardrijwedstrijd en een zwemwedstrijd (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Een schrijfwedstrijd op een site, had een leuk poppetje gekregen dat ik kwijt ben,
    en Junior Journalist voor mijn regio. Een leuk boekenpakket gewonnen toen ^-^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Parfum bij de Stars, dat blad.
    Een koffiezetapparaat bij een bingo.
    Open podium op een camping in Frankrijk, x 3 ofzo maar 1 keer echt nummer 1 :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Zonnebril van Jean Lafont.


    Life is all about having a good time.

    Miam schreef:
    Een schrijfwedstrijd op een site, had een leuk poppetje gekregen dat ik kwijt ben,
    en Junior Journalist voor mijn regio. Een leuk boekenpakket gewonnen toen ^-^


    En een wedstrijd van de Joepie. Toen heb ik een dvd gewonnen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.