• [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 20:59 ]

    Hoe vinden jullie dit verhaal tot nu toe?

    Echt heel erg nageaapt. Origineel verhaal: meisje beland in de Maze met o.a. Thomas en andere jongens. Dit is hetzelfde alleen dan pov van het meisje en het meisje heeft een andere naam :')


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Uh, zo zie ik dat dan weer niet echt.
    Ik snap je denkwijze etc, en het lijkt er nu ook wel op inderdaad. (niet aan gedacht)
    Maar, Alva is geen 'uitzondering.' Is ook niet speciaal in het doolhof of what ever. Gewoon, een van de zestig mensen daar die geen idee heeft waar die vandaan komt en dit eigenlijk helemaal niet verdient.

    En vreselijke dromen is iets anders als de Teresa droompjes van 'WIJ HEBBEN ZE DIT AANGEDAAN, TOM" trouwens. :P


    Maar, ik snap je mening en die respecteer ik ook.
    Ik bedoel, ik vraag om je mening, dus dan kan ik daar moeilijk commentaar op leveren xD

    Hoewel ik best zin heb in een Mazerunner verhaal, knap ik zelf ontzettend af op spelfouten en daarvan staan er al twee in je intro van vier regels. 'Beland' moet 'belandt' zijn en en 'dat gebeurd' moet 'dat gebeurt' zijn.

    Verder vind ik het ook heel erg op de originele verhaallijn lijken, dus misschien moet je iets aan het concept veranderen wat het anders maakt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat is de Engelse naam voor geerpok? – Ik heb alleen de Engelse versie gelezen :').


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nostalgic: Shuck-face als ik 't goed heb.

    Cyrith: Zulke grammatica foutjes vind ik inderdaad erg lastig. Ben niet zo goed met d en t regels. :P Ik zal er wel op proberen te letten!

    Ik heb me intro even veranderd, maar ik denk niet dat ik door ga met het verhaal.
    Het motiveert niet bepaald als vijf van de zeven mensen mijn verhaal slecht vinden :/ (En dat maakt niks uit, want het is een poll en dus mag iedereen zijn eigen mening geven. Maar het is wel de waarheid, dat het niet motiveert)

    Je moet je beslissing niet van een poll laten afhangen, dat is zonde. Een poll is niet heel betrouwbaar, gezien er net zo goed mensen op 'nee' kunnen stemmen die je verhaal sowieso niet willen lezen omdat het een fanfictie is.

    Als jij vindt dat je een goed idee hebt, moet je dat gewoon uitwerken. Er is vast wel iemand die het wil lezen en zo niet kun je altijd nog stoppen. (:

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 16:51 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Goed, dat klopt wel.
    Ik schrijf ook wel voor mijn plezier natuurlijk, maar lezers hebben is altijd wel motiverend :P

    Ik ben trouwens sinds een maand veertien jaar oud. Geen excuus etc, maar ik bedoel dat ik nog niet alle grammatica regels echt heb gehad :P

    Hippogrief schreef:
    Nostalgic: Shuck-face als ik 't goed heb.

    Cyrith: Zulke grammatica foutjes vind ik inderdaad erg lastig. Ben niet zo goed met d en t regels. :P Ik zal er wel op proberen te letten!

    Ik heb me intro even veranderd, maar ik denk niet dat ik door ga met het verhaal.
    Het motiveert niet bepaald als vijf van de zeven mensen mijn verhaal slecht vinden :/ (En dat maakt niks uit, want het is een poll en dus mag iedereen zijn eigen mening geven. Maar het is wel de waarheid, dat het niet motiveert)


    Gewoon door blijven schrijven! Schrijven doe je voor jezelf – niet voor anderen. Ik snap dat het demotiverend is maar juíst door kritiek te krijgen kan je je verhaal beter maken. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Hippogrief schreef:
    Goed, dat klopt wel.
    Ik schrijf ook wel voor mijn plezier natuurlijk, maar lezers hebben is altijd wel motiverend :P

    Ik ben trouwens sinds een maand veertien jaar oud. Geen excuus etc, maar ik bedoel dat ik nog niet alle grammatica regels echt heb gehad :P


    Nou die regels leer je als het goed is al op de basisschool. xD
    Maar je bent echt niet de enige die er moeite heeft, hoor.

    Ik wil je best helpen en je feedback geven als je besluit om door te gaan met het verhaal? Ik zie dat je (hier) nog niet veel verhalen hebt geschreven en het is zonde om het steeds af te breken omdat je te weinig lezers hebt. Die komen echt vanzelf wel. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja, snap ik. Ik ben ook zeker in voor tips, want daar leer ik alleen maar van. Want met de verbetering van de d- en t- foutjes, was ik erg blij.. Alleen een verhaallijn is gewoon persoonlijke smaak, en als niemand die wat vind dan heeft het niet zo veel zin om het online te plaatsen, denk ik.

    Ik kom nu wel heel aandachtsvragend en zielig over, maar zo bedoel ik het dus totaal niet. Sorry daarvoor. :P

    Cyrith schreef:
    (...)

    Nou die regels leer je als het goed is al op de basisschool. xD
    Maar je bent echt niet de enige die er moeite heeft, hoor.

    Ik wil je best helpen en je feedback geven als je besluit om door te gaan met het verhaal? Ik zie dat je (hier) nog niet veel verhalen hebt geschreven en het is zonde om het steeds af te breken omdat je te weinig lezers hebt. Die komen echt vanzelf wel. ;)


    Ik doelde ook niet echt op de d- en t- regel. Dat is gewoon basisschool werk inderdaad, en dat is gewoon een feit dat ik daar op moet oefenen.
    Ik bedoelde alleen dat ik nog niet alle regels heb gehad (de meeste wel overigens)
    Als ik verder schrijf, dan zou ik het fijn vinden als je feedback wilt geven.

    EDIT:
    Wat bij mij ook een probleem is, dat ik te veel inspiratie heb.
    Ik ben nu bezig met een HP-fan fiction namelijk, deze en ben ook (meer op de achtergrond) bezig met een eigen fantasy story, over een verborgen stad tussen de bergen, Palador, waar de Elrym (eenhoorn-afstammelingen) de rol spelen. Maar goed, ik ga niet die hele verhaallijn hier plaatsen :P

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 17:04 ]

    Hippogrief schreef:
    (...)

    Ik doelde ook niet echt op de d- en t- regel. Dat is gewoon basisschool werk inderdaad, en dat is gewoon een feit dat ik daar op moet oefenen.
    Ik bedoelde alleen dat ik nog niet alle regels heb gehad (de meeste wel overigens)
    Als ik verder schrijf, dan zou ik het fijn vinden als je feedback wilt geven.

    EDIT:
    Wat bij mij ook een probleem is, dat ik te veel inspiratie heb.
    Ik ben nu bezig met een HP-fan fiction namelijk, deze en ben ook (meer op de achtergrond) bezig met een eigen fantasy story, over een verborgen stad tussen de bergen, Palador, waar de Elrym (eenhoorn-afstammelingen) de rol spelen. Maar goed, ik ga niet die hele verhaallijn hier plaatsen :P


    Nou ja, dat is op zich geen probleem. Ik werk zelf momenteel ook aan tien Quizlet stories, dus dat hoeft geen belemmering te zijn. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kan je een poll verwijderen trouwens?
    Niet omdat ik er niet tegen kan, maar ik vind het denk ik veel fijner als de mening onderbouwd word in een reactie, want dan kan ik verbeteren. Met enkel een simpel 'slecht' niet. :)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 17:18 ]

    Hippogrief schreef:
    Kan je een poll verwijderen trouwens?
    Niet omdat ik er niet tegen kan, maar ik vind het denk ik veel fijner als de mening onderbouwd word in een reactie, want dan kan ik verbeteren. Met enkel een simpel 'slecht' niet. :)

    Ja, dat kan: Creaties > Mijn polls > Zoek naar het poll dat je wilt verwijderen en je ziet het knopje heus wel staan. ;)
    Edit: Als je de ene in jouw beginpost bedoeld, dan nee, ik vrees van niet. Je kan wel aanpassen.

    Slotje op aanvraag.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 21:04 ]


    -