• Copyright © AlienPrinces.

    Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.


    Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?


    VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

    Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

    16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

    =======================================

    RPG STORY

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jason price

    'Ja wat houd je tegen dan jaycie boy, o wacht je bent natuurlijk bang dat je niet goed genoeg bent of je kan gewon heel slecht zoenen' zeg ik lachend.

    Jayce

    "Neen! Ik bedoel, neen dat wil ik helemaal niet. De gozer lult maar wat." Zeg ik dan.
    Ik werp mijn 'als-blikken-konden-doden' blik op Jason af.
    Dan kijk ik weer naar Jasmine.
    "Je wilde over mij weten? Laat me denken. Nou ik ben dus opgegroeit in een gezin van 6 met mijn ouders meegerekend 8. Doe al vanaf mijn 8e aan Judo én Kickboxen, heb bij Judo trouwens de bruine band." Vertel ik. Verder weet ik niet wat ik zou moeten zeggen, laat haar maar vragen stellen als ze meer wil weten.
    "O en ik ben nu 17." Zeg ik er nog achteraan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'Aha, dat verklaard waarom je zo goed raak kan slaan ik moet maar geen ruzie met je krijgen, jayce denk je dat we onze koffer terug krijgen als we bij het huisje zijn , want anders heb ik helemaal geen pyjama' vraag ik terwijl ik mijn benen opkrul en met mijn hoofd op zijn schoot ga liggen.

    jason price

    Ik zie hoe jasmine haar hoofd op zijn schoot legt, shit heeft die rotzak het nog voor elkaar ook. ' jayce, ik zal en ga er slikte aandoen zodat jasmine jou niet vertrouwd en gaat haten' sis ik naar jayce ijn de hoop dat jasmine het niet heeft gehoord .

    Jayce

    Beschermend leg ik mijn hand op Jasmines schouder.
    Met vernauwde ogen kijk ik Jason aan. "Je moet nu echt ophouden." Sis ik zonder geluid.
    Echt hij vraagt er echt om.
    Ik ga even met mijn hand op en neer over Jasmines arm.
    "Neen Jasmine, ik denk het niet. Ik denk dat je het met dit moet doen." Zeg ik wanneer ik even zacht aan het stof van haar truitje trek.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 6:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    Op de één of andere manier vind ik het gewoon echt een heel fijn gevoel als jayce me zo vast heeft, het voelt heel vertrouwd, al voelt het niet echt fijn voor mijn eigen gevoel dat ik hier bij een jongen lig die een vriendin thuis heeft. 'Jayce, mag ik wel op je schoot liggen, want als je het liever niet hebt moet je het zeggen' zeg ik tegen hem terwijl ik mijn hoofd naar hem toedraai en hem aankijk.

    jason price

    Ik zie hoe jayce een arm om jas heen legt 'klootzak, als jij haar nog een keer durft aan te raken ga je dood man ik zweer het je jij bent niet goed voor haar' sis ik naar jayce.

    Jayce

    Ik kijk Jason uitdagend aan en leg mijn hand om Jasmines wang.
    "Natuurlijk mag het, anders had ik je allang weggeduwt hé?" Zeg ik met een glimlach tegen haar.
    Dan kijk ik Jason even arrogant aan.
    "Kom dan jonge." Sis ik terug.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 8:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    Ik voel jayce zijn hand tegen mijn wang, ik kijk hem in zijn ogen aan en kom dan een stukje over reind en geef hem een zoen op zijn mond, daarna doe ik mijn vinger voor mijn mond als een teken dat hij zijn mond moet houden tegen jason, en daarna leg ik mijn hoofd weer neer op zijn schoot.

    jason price

    'weetje, jayce jij bent gewoon een zielig figuur, je hebt thuis een faking vriendin zitten maar hier loop je verliefd met een ander meisje te doen, hoe respectloos ben je dan' sis ik boos

    Jayce

    Ik zit even paf van wat er gebeurde.
    Ik hoor Jason wat zeggen.
    "Dank je, dat vat ik maar als een compliment." Zeg ik dan en ik kijk naar Jasmine.
    Ze gaf me een kus.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    Ik kijk jayce aan.
    'Had ik je geen kus mogen geven' fluister ik vragend
    'sorry hoor, ik zal het noooit meer doen'

    jason price

    'Nou, jayce dat was niet als een compliment bedoeld, ik ga jou helemaal kapot maken ik pak jasmine van je af en zal alles zeggen zodat ze jou gaat haten alles, echt jayce als ik jou was zou ik maar terug deinses'
    zeg ik sissend op een boze toon

    Waarom word hier haast niet meer gereageerd?