• Copyright © AlienPrinces.

    Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.


    Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?


    VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

    Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

    16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

    =======================================

    RPG STORY

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Mijn topics/ waar beginnen we?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Iedereen komt per boot aan op het eiland, allemaal op hetzelfde gedeelte bij de hutten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    btw de hutten zijn alleen maar om in het begin de opdracht te horen te krijgen. Daarna worden álle deelnemers met de auto, én geblindoekt, weggebracht naar hun eerste opdracht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michela Engelique Angels

    Ik stap de boot uit.(lees: spring) Ik kijk rustig om me heen. Is dit nou een Ultimate Survival? Haha dat meen je niet! Dit is volgens mij gewoon een relax-oord.


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Glaed Jayce Jethro.'Jayce'

    Lekker tegenstrijdig allemaal, geef je je op om één Miljoen te winnen. Denk je toch echt dat het er duurder uit zou zien.
    Ach, het ziet er wel oké uit, tenminste niet zó erg als in die programma's van Expeditie Robinson of die andere dingen, toch?

    Ik haal mijn schouders op en stap van de boot, mijn eerste aanraking met het eiland. Er gaat even een vrij gevoel door me heen.
    Is dat voor lang zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misery:

    Ik stapte voorzichtig uit het bootje. "Wat is het mooi hier." Bracht ik verwondert uit en keek om me hen. Het was hier nu al mooier dan thuis. Ik zette wat stapjes vooruit en draaide wat met mijn voeten in het zand. Het verbaasde me dat er hier hutjes stonden, ze waren nog mooi ook. Ik liep richting een hutje. "Hallo, iemand thuis?"

    Jordan:


    Ik keek even naar de ruimte tusen het bootje en het zand. Water, ik haatte water, ik kon het niet uitstaan. Ik stapte uit en probeerde zo weinig mogelijk water te raken. "O gosh." Zei ik en schudde wat met mijn voeten.Het eiland was mooier dan ik had verwacht.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Yada moore.
    Ik keek om me heen toen de boot stapte. Voorzichtig sta ik op en was blij dat de boot rit er op zit, ik word nog al snel zee ziek. Eenmaal op het strand keek ik om me heen en glimlachte. Zo erg kon dit toch niet zijn. Mijn blik gleed over de mensen heen en ik bekeek ze goed. Ik hoopte zo dat ik kon winnen. Ik moest wel, ik had geen keus. Zuchtend liet ik mijn vingers door mijn blonde lange hare heen gaan en keek naar het eiland.

    Nate Archibald

    Met een grijns sprong ik uit de boot en keek om me heen. Ik liet mijn blik over de dames heen gaan en de grijns op mijn lippen werd enkel groter. Kort schudde ik mijn hoofd en liet mijn blik nu ook over de jongens heen gaan. Ik was ben hier niet voor de dames, nee ik ben hier voor de prijs. Met een glimlach liep ik op een van de dames af. Mijn blik gleed over haar lichaam heen en bleef hangen in haar ogen. "Hey," Sprak ik onnozel tegen de rood/bruin harig meisje

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 16:51 ]


    Happy girls are the prettiest !

    jasmine eberson

    ik stapte voorzichtig de boot af. wil ik dit wel echt doen dacht ik bij mezelf. Kan ik dit alles wel aan, maar ik ben hier om te winnen dus zal tot het uiterste gaan!

    Misery:

    Ik was nog steeds in de wolken door deze plek. Hier zou ik nog wel iets me kunnen. "Hey." Hoorde ik achter me en draaide me om. "Hoi." Zei ik terug en kek even naar de jongen. Hij was vrij lang, maar niet zo hel vel langer dan mij. Hij had blauw grijze ogen die erg opvielen. Hij kon nog wel is een lastige tegenstander zijn. "Hoe gaat het?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    ( eerst deed mijn foto het niet bij de rollenverdeling maar nu wel)

    Nate Archibald

    Een glimlach sierde mijn gezicht toen ze zich omdraaide. Ik keek haar belangstellend aan. Zou ze kans hebben om te winnen? Iedereen had kans om te winnen. Of ik het nou wil of niet. "Het gaat geweldig.", antwoordde ik haar. Waarom zou het niet met me gaan. Achja het was een normale vraag die je altijd vroeg. "En hoe gaat het met jou?" De glimlach werd enkel groter terwijl ik mijn blik weer over haar lichaam liet gaan. "Hoe heet je?"


    Happy girls are the prettiest !

    jasmine eberson

    Ik zie in de verte een jongen (glaed) en loop er op af, een beetje ongemakkelijk op mijn pumps. Ik steek mijn hand uit 'hey, ik ben jasmine en hoe heet jij? vraagt ze met een glimlach.

    [PurpleMoon je tweede karakter is goed ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlienPrinces schreef:
    [PurpleMoon je tweede karakter is goed ;)]


    (thank you very much!)


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Glaed Jayce Jethro.'Jayce'

    Er komt een meisje op me afgelopen.
    "Hey, ik ben Jasmine en hoe heet jij?" Zegt ze met uitgestoken hand.
    Ik kijk ernaar maar doe niets. "Jayce. Eigenlijk Glead Jayce Jethro. Maar ik wil níet Glead genoemd worden." Maak ik haar duidelijk. "Maar ja, je hebt ze er tussen zitten." Zegt ik met rollende ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.