• Copyright © AlienPrinces.

    Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.


    Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?


    VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

    Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

    16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

    =======================================

    RPG STORY

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jayce

    "Nou, jij kan er zelf ook niks aan doen dat je zo bot bent, zo bedoel ik het, misschien zou je zelf wel een heel ander karakter willen."
    Ik kijk Jasmine aan.
    "Hoezo zou ik een ander karakter willen? Deze is toch goed?" Zeg ik dan.
    "Ik begrijp niet goed waar je nu heen wilt." Zeg ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine eberson

    "Hoezo zou ik een ander karakter willen? Deze is toch goed?" Zegt hij.
    "Ik begrijp niet goed waar je nu heen wilt." zegt hij. 'Ach, ik pest je maar wat, laat je toch niet zo kennen, je hoeft je echt niks aan te trekken van wat ik zeg hoor' zeg ik met een glimlach.

    Jayce

    "Ach, ik pest je maar wat, laat je toch niet zo kennen, je hoeft je echt niks aan te trekken van wat ik zeg hoor." Zegt Jasmine met een glimlach.
    "O, oké. In iedergeval, sorry dat ik zo doe oké. Er word me vaak genoeg toe geschreeuwt dat ik een té groot Ego heb en dat ik verwend ben, zelfs door mijn eigen broer en zussen." Zeg ik dan. "Het is ook zo, ach ja, ik kan er niets aan doen." Ik kijk haar met een lichte glimlach aan.
    De stemmen nog niet hebben verteld, mooi neit dat ik dat ga vertellen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine eberson

    "O, oké. In iedergeval, sorry dat ik zo doe oké. Er word me vaak genoeg toe geschreeuwt dat ik een té groot Ego heb en dat ik verwend ben, zelfs door mijn eigen broer en zussen." "Het is ook zo, ach ja, ik kan er niets aan doen." 'Maar, je broer en zussen hebben natuurlijk wel een beetje gelijk, je komt ook wel vrij verwend over, en misschien kun je het proberen af te leren' ik kijk hem in zijn ogen aan, wow hij heeft eigenlijk best mooie ogen zie ik nu, jasmine je mag zijn ogen niet mooi vinden zeg ik in gedachten tegen mezelf.

    Jayce

    "Maar, je broer en zussen hebben natuurlijk wel een beetje gelijk, je komt ook wel vrij verwend over, en misschien kun je het proberen af te leren."
    Ze kijkt me recht aan. Ik trek even een wenkbrauw op.
    "En bedankt..." Zeg ik dan en kijk weg.
    Ze heeft ook wel gelijk. Ik knik even, misschien een beetje. Natuurlijk heeft ze géén gelijk, ze doet dit om je zwakker te maken voor de wedstrijd. Ik rol even met mijn ogen. Natuurlijk...


    Ich liebe dich 27.12.23

    [bjasmine eberson][/b]

    "En bedankt..." Zegt hij dan en kijkt weg.'Euhm, zo bedoelde ik het nou ook weer niet' stamel ik. 'Ik wou je niet kwetsen, maar het floepte er perongelijk uit' zeg ik terwijl ik een hand op zijn bovenarm leg.

    Jayce

    "Euhm, zo bedoelde ik het nou ook weer niet. Ik wou je niet kwetsen, maar het floepte er perongelijk uit." Ik schrok op van iets op mijn bovenarm, ik kijk ernaar, Jasmines hand.
    Nu kijk ik haar aan.
    "Je kwetst me niet hoor." Zeg ik dan. Weet ik het, wat moet ik tegen d'r zeggen?


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine eberson

    Je kwetst me niet hoor." zegt hij tegen me. 'Mooi, maar niemand kan jou natuurlijk kwetsen wat dat betrefd heb je gewoon een heel klein hartje van steen' ik kijk naar mijn teennagels. ' Zo, die zijn denk ik wel droog' en trek mijn pumps weer aan.

    Jayce

    "Mooi, maar niemand kan jou natuurlijk kwetsen wat dat betrefd heb je gewoon een heel klein hartje van steen."
    Ik kijk Jasmine niet-begrijpend aan.
    "Zo, die zijn denk ik wel droog." Zegt ze en kijkt naar haar nagels.
    "Hartje van steen? Wattefack, maar oké. Denk je dat je aldoor op die hak-schoenen, of hoe het ook heet, kunt blijven lopen?" Vraag ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine eberson

    "Hartje van steen? Wattefack, maar oké. Denk je dat je aldoor op die hak-schoenen, of hoe het ook heet, kunt blijven lopen?" Vraagt hij dan. 'Hahahha, dat heten pumps, en ja ik zal wel moeten want mijn andere schoenen zitten in mijn koffer die er nu niet meer is'

    Jayce

    "Hahahha, dat heten pumps, en ja ik zal wel moeten want mijn andere schoenen zitten in mijn koffer die er nu niet meer is."
    "Oja, domme ik." Zeg ik droog en kijk rond.
    "Zo, when gaat die rare luidsprekenmanding weer praten?"


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine eberson

    "Zo, when gaat die rare luidsprekenmanding weer praten?" zegt hij. ' Ik zou het niet weten, maar ze mogen me snel een opdracht gaan geven want ik begin me een beetje te vervelen hier met jou' ik lach naar hem.

    jasmine eberson

    Ik sta op en begin door het huisje te lopen, kijk af en toe een keer naar Jayce en dan weer naar buiten.

    waarom zegt niemand meer iets?

    Jayce

    "Ik zou het niet weten, maar ze mogen me snel een opdracht gaan geven want ik begin me een beetje te vervelen hier met jou." Lacht Jasmine naar me.
    Ik lach even terug.
    Ze staat op en loopt wat door het huisje, ze laat een paar keer haar blik op mij vallen. Ik glimlach lichtelijk.

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=134791&page=last#3647716=] Willen jullie meedoen met een RPG van een vriendin van me?[/url

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:50 ]


    Ich liebe dich 27.12.23