• Copyright © AlienPrinces.

    Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.


    Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?


    VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

    Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

    16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

    =======================================

    RPG STORY

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'pfff, ik heb nog nooit zo vaak ruzie met iemand gehad als met jou, maar dat zal wel zijn omdat onze karakters met elkaar botsen' ik doe mijn beige pumps uit, en voel in mijn broekzak, ik haal er een roze nagellak potje uit en begin mijn teennagels te lakken

    Jayce

    "Pfff, ik heb nog nooit zo vaak ruzie met iemand gehad als met jou, maar dat zal wel zijn omdat onze karakters met elkaar botsen."
    Ik kij ktoe hoe ze haar nagels doet.
    "Hoe, echt hoe kun je nú je nagels gaan doen!?" Vraag ik met opgetrokken wenkbrauw.
    "Hoe!?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga denk slapen. xXx.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'Nou, ik heb nu toch niks beters te doen en val jou er toch niet mee lastig, of wil soms iets met me doen? Dan stop ik wel even hoor' en knipoog naar hem.

    Jayce

    "Nou, ik heb nu toch niks beters te doen en val jou er toch niet mee lastig, of wil soms iets met me doen? Dan stop ik wel even hoor." Zegt Jasmine met een knipoog.
    "Hnee ga gerust verder." Zeg ik en draai mijn hoofd weg.
    Jayce je bent een sukkel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Hnee ga gerust verder." Zegt hij en draait zijn hoofd weg. 'Oke, dan ga ik wel rustig verder' zeg ik lachend en lak rustig mijn nagels verder. ' Waar slapen wij eigenlijk vanavond' vraag ik dan aan hem.

    Christian

    Ik haal mijn schouders op en loop naar de hut. De rest is er blijkbaar al. Waarom ben ik nou altijd één van de laatsten?

    Michela

    Ik sjok verveeld naar de hutten. Ik merk op dat ik de laatste ben. Fijn. Ik loop naar een jongen (Jordan).
    'Hoi.'


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    jasmine eberson

    'Pff' ik zucht diep ' Wanneer zullen we nou een opdracht krijgen, ik heb wel zin om jou te verslaan' en ik por Jayce aan.

    Jayce

    "Oke, dan ga ik wel rustig verder' zegt Jasmine lachend en gaat verder. "Waar slapen wij eigenlijk vanavond?" Vraagt ze dan.
    Ik kijk haar kant weer op.
    "Heo meot ik dat weten?" Zeg ik dan schouder ophalend. "Ik ben niet helderziend of zo."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Heo meot ik dat weten?" Zegt hij dan schouder ophalend. "Ik ben niet helderziend of zo." 'Sorry hoor, meneer chagerijn, ik zal wel niet meer tegen je praten' en ga verder met mijn nagels te lakken.

    jasmine eberson

    'Zo, ik ben klaar met mijn nagels lakken, nog even opdrogen en dan kan ik mijn pijnlijke schoenen weer aan'

    Jayce

    "Sorry hoor, meneer chagerijn, ik zal wel niet meer tegen je praten."
    Ik rol even met mijn ogen, er zijn ondertussen nog wat mensen binnen gekomen.
    Ik bekijk ze even en kijk dan naar Jasmine. Ze zei nog iets maar ik hoorde dat niet.
    "Sorry oké." Zeg ik dan gemeend.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 14:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Sorry oké." zegt hij. ' Wat nou sorry, eerst ga je me lopen af snauwen, en nu zeg je weer sorry, maarja jij kan ook niks aan je karakter doen dus excuses aanvaard' en ik glimlach

    Jayce

    "Wat nou sorry, eerst ga je me lopen af snauwen, en nu zeg je weer sorry, maarja jij kan ook niks aan je karakter doen dus excuses aanvaard." Glimlacht Jasmine.
    "Hoezo ik kan niet aan kijk karakter doen? Wat bedoel je?" Vraag ik dan.
    Ja, ik snap het niet?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Hoezo ik kan niet aan kijk karakter doen? Wat bedoel je?" Vraagt hij dan.
    Ja, ik snap het niet? 'Nou, jij kan er zelf ook niks aan doen dat je zo bot bent, zo bedoel ik het, misschien zou je zelf wel een heel ander karakter willen'