• Copyright © AlienPrinces.

    Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.


    Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?


    VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

    Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

    16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

    =======================================

    RPG STORY

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, volgens mij is dat geen probleem, waarom reageerd eigenlijk helemaal niemand meer

    ( hoe wil je dat ik begin, ik heb alles terug gelezen en ik begrijp dat jullie al in de bus zitten, dus zal ik dan maar gewoon naar de bus toe lopen ofzo?)

    [Ja, dat kun je doen. Verzin maar wat. :)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'Wat een rare gedachten heb jij dan, maar wat was je van plan dan? Vraag ik vrolijk 'wou je me vermoorden dan had je weer een tegen stander minder' vraag ik aan Jayce

    jason price

    Ik stap van de boot af het eiland op. 'Wow wat is het hier mooi, het lijkt wel gewoon een vakantie' ik zie een bus staan en loop er naar toe, ik neem aan dat we hier moeten verzamelen denk ik. Als ik de bus in loop zie ik al een aantal mensen zitten, ik loop naar Jayce en Jasmine toe. ' Hey, ik ben Jason en jullie zijn zeker een stelletje wat grappig'

    Jayce

    "Hey, ik ben Jason en jullie zijn zeker een stelletje wat grappig."
    Ik kijk op en spring overeind.
    "Wat zei je daar?" Vraag ik en pak zijn keel vast.
    "Hoezo; een stelletje!" Snauw ik en duw hem naar achter.
    "Erg slim ben je niet." Zeg ik dan boos.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wauw, goede eerste ontmoeting xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    TrueKlainer schreef:
    [Wauw, goede eerste ontmoeting xD]


    wow inderdaad geweldige eerste ontmoeting

    "Hey, ik ben Jason en jullie zijn zeker een stelletje wat grappig."
    Jayce kijkt op en springt overeind.
    "Wat zei je daar?" Vraagt hij en pakt zijn keel vast.
    "Hoezo; een stelletje!" Snauwt hij en duwt hem naar achter.
    "Erg slim ben je niet." Zegt Jayce dan boos.
    'Jayce, doe eens rustig hij vraagt alleen iets' probeer ik jayce te sussen. ' Dat ik vroeg of je mij soms wou vermoorden hoeft niet te betekenen dat je de eerste de beste naar de keel moet vliegen' ' hi, ik ben jasmine let maar niet op hem hij kan nog wel eens opstandig worden' stel ik mezelf voor aan jason

    jason price

    Jayce grijpt me ineens naar de keel. 'Ho eens vriend doe eens even relaxt het was maar een vraag hoor, maar het blijkt wel dat jij niks met haar te maken wilt hebben, nou ik zou het wel weten hoor je moet hier op een eiland natuurlijk ook wel aan je trekjes komen hahahhaa' plaag ik Jayce. ' hi Jasmine leuk kennis met je te maken, en ja ik ben er achter gekomen dat hij nog wat opstandig kan reageren haha'

    Jayce

    Ik laat Jason los. Mokkend ga ik zitten.
    "Jayce." Brom ik mijn naam en doe mijn armen over elkaar.
    Ik zak onderuit en houd de twee onopgemerkt in de gaten.
    Ik irriteer me nu al aan die gast.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    Ik moet stiekem wel een beetje lachen om hoe Jayce zich nu gedraagd hij voelt zich zo aangevallen. ik leg mijn hard op Jayce zijn arm. 'Jayce, laat je toch niet zo kennen, hij loopt je gewoon uit te dagen, maar het staat je netjes dat je zo boos word bij het idee dat ik je vriendin ben' fluister ik lachend tegen Jayce.

    Jayce price

    'Enneh, jasmine heb jij dan een vriendje of niet?' vraag ik plagend aan jasmine. ' En jij Jayce heb jij een vriendinnetje thuis of niet? ik denk dat zij het anders niet zo leuk vind dat jij nu om gaat met zo mooi meisje als Jasmine' zeg ik plagend tegen Jayce.

    Jayce

    Ik mopper wat naar Jasmine.
    "Ach man hou je kop!" Snauw ik Jason toe.
    "Jij weet het zeker allemaal weer hé?" Zeg ik dan en kijk hem aan met een afgekeurde blik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga eten]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.