• Copyright © AlienPrinces.

    Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.


    Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?


    VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

    Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

    16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

    =======================================

    RPG STORY

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'Iel, nee dat wist ik niet' ik haal mijn kauwgom uit mijn mond en plak het op de stoel voor mij. Ik geeuw. 'Mag ik mijn hoofd op je schouder leggen, want ik ben moe' vraag ik.

    Jayce

    Ik lach om Jasmines reactie.
    Ineens vraagt ze; "Mag ik mijn hoofd op je schouder leggen, want ik ben moe."
    Ik kijk op zij en kijk haar aan.
    "Eh..." Stamel ik en ik haal mijn schouders op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'wat doe je nou verlegen? Je bent toch altijd zulke stoere jongen' ik knipoog naar hem en leg mijn hoofd op zijn gespierde schouder en doe mijn ogen dicht.

    Jayce

    Ik kijk naar Jasmine die met haar ogen gesloten op mijn schouder ligt.
    Trek weg dat is lachen. Ik schud mijn hoofd. Nee dat is lullig, niet doen hoor. Dan knik ik.
    "Niet doen, dat is lullig." Zeg ik zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    Ik hoor jayce zeggen niet doen dat is lullig. 'Tegen wie heb je het nou, tegen de kaboutertjes? Zeg ik plagend tegem hem en ik kriebel hem eventjes in zijn buik. Wow wat een gespierde buik heeft hij zeg, dat voel ik gewoon door zijn t shirt heen denk ik bij mezelf.

    [Ika ga film kijken]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké reageer je morgen weer

    [Ben er weer]

    Jayce

    "Tegen wie heb je het nou, tegen de kaboutertjes?" Zegt Jasmine en prikt in mijn buik.
    "Zei ik dat luidop?"Vraag ik dan. "Dat had gedachten moeten zijn." Zeg ik dan/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'Wat een rare gedachten heb jij dan, maar wat was je van plan dan? Vraag ik vrolijk 'wou je me vermoorden dan had je weer een tegen stander minder'

    ( ik zat even na te denken zouden wij anders allebei nog een karakter moeten maken zodat jayce en jasmine misschien niet zo alleen meer zijn jij bijv. n jongen ik een meisje ?

    [Hmmm, idk zou kunnen, maar ik doe al aan 6 RPGs mee, dus das nogal drukjes, maar ik zal nadenken ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    TrueKlainer schreef:
    [Hmmm, idk zou kunnen, maar ik doe al aan 6 RPGs mee, dus das nogal drukjes, maar ik zal nadenken ;)]

    Ow oké dan kan ik het begrijpen dan blijven jayce en jasmine wel ff met zijn 2en

    [BTW ik wacht even tot er meer mensen reageren ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    een vriendin van mij vroeg of ze mee mocht doen en 2 rollen mocht aanmaken mag dat?

    [Tuurlijk mag dat, moet ze in het rollentopic even maken, maar ze kan alleen nog 1 jongen doen is dat een probleem?.]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 17:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.