• Copyright © AlienPrinces.

    Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.


    Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?


    VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

    Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

    16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

    =======================================

    RPG STORY

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'wat zit je nou zo naar me te lachen, zie ik er raar uit ofzo?' Vraag ik

    Jayce

    "Wat zit je nou zo naar me te lachen, zie ik er raar uit ofzo?" Vraagt Jasmine.
    Ik knik dan maar om haar te plagen. "Ja, heel raar." Zeg ik en hou mijn gezicht in plooi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'Nou, wat is er dan raar aan mij? Ik loop naar hem en ga voor zijn neus staan, 'Nou, wat is er met mij?,
    volgens mij is er mis met jou' zeg ik triomfantelijk

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:22 ]

    [Wil je iets meer schrijven?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heb aangepast

    Jayce

    "Nou, wat is er dan raar aan mij?"Ze loopt naar me toe. "Nou, wat is er met mij? Volgens mij is er mis met jou."
    Ik lach even.
    "Dat is waar, maar nee just kidding." Glimlach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'nou, dat is mooi want ik vind het niet leuk als mensen mij raar vinden, is hier niet ergens muziek ofzo, kan ik gaan dansen' ik lach naar hem

    jasmine eberson

    'Mogen we ook naar buiten of moeten we hier binnen blijven zitten? Vraag ik aan hem. 'Heb jij trouwens wat eten ik krijg een beetje honger'

    Jayce

    Ik haal mijn schouders op op bijde vragen.
    "Misschien is er eten in een van de kasjes?" Zeg ik dan.
    Ik kij knaar Jasmine.

    Luidspreker 2;
    "Graag allemaal gaan zitten. De opdracht word uitgelegd, luister goed want ik vertel het maar een keer.
    Wanneer ik klaar ben met vertellen gaan jullie allemaal naar buiten, daar staat een bus te wachten, die zal jullie naar het vliegveld een paar kilometer verderop brengen, wanneer jullie daar aankomen gaan jullie per vliegtuig naar de andere kant van het eiland. Dit allemaal gebeurd geblinddoekt, alleen het overstappen gebeurd zonder blinddoek en dan krijgen jullie hem weer om.
    Eenmaal aangekomen bij de bestemming worden jullie gedropt. En dan begind de echte wedstrijd; Wie het eerst weet terug te komen bij de hutten, wat nogal een grote uitdaging is, wint de een miljoen euro, maar wees voorbereid, het is moeilijker dan je je kunt voorstellen!
    Opgeven mag uiteraard, door ernstige blessures of over vermoeidheid, je kunt ook zelf opgeven. Als je bang bent voor de dóód had je je niet op moeten geven, want dat kan je ook nog overkomen. Hopelijk hebben jullie de kleine lettertjes goed gelezen."

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 20:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    Ik kijk Jayce aan. 'Doodgaan, jayce je gaat toch niet dood door deze wedstrijd, ik word nu toch wel een beetje bang' ik kijk hem angstig aan.

    Jayce

    "Doodgaan, jayce je gaat toch niet dood door deze wedstrijd, ik word nu toch wel een beetje bang."
    Ik lach even.
    "De kleine lettertjes niet gelezen? Het stond er duidelijk ik." Zeg ik en ga overeidn staan waarna ik me uitrek.
    "Goed, je hoorde het we moeten naar de bus." zeg ik en ik trek Jasmine mee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    Het voelde wel fijn dat jayce mij zo vasthield, ik loop met hem mee nar de bus. ' zullen we naast elkaar gaan zitten in de bus?' Vraag ik aan hem

    Jayce

    "Zullen we naast elkaar gaan zitten in de bus?"
    Wat een zwaan kleefaan. Ik zuchtte even om mijn gedachte.
    Zeg nee, nu is het nog de kans, want straks wil je álleen maar bij jou zijn. Ik rolde even met mijn ogen.
    "Ja prima." Zeg ik dan.
    Jayce wat ben je toch voor een sukkel, ik heb je gewaarschuwd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'zullen we dan maar de bus in gaan' vraag ik. Ik glimlach naar hem. ' in de bus ga ik naast hem zitten. 'Als je niet naast mij wilt zitten of als je gek word van mijn geklets moet je het gewon zeggen hoor, ik weet dat ik af en toe een beetje te veel klets. 'Wil je een kauwgom' vrasg ik aan hem.

    Jayce

    "Nee bedankt." Zeg ik met een af wuifend gebaar.
    "Ik eet die troep niet, weetje dat het van het sap van een boom gemaakt is?" Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.