• Copyright © AlienPrinces.

    Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.


    Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?


    VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

    Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

    16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

    =======================================

    RPG STORY

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    Het voelt best wel fijn om zijn hand vast te houden, zijn handen zijn tegenovet mijn kleine handen veel groter

    jason price

    Wacht eens even zie ik dit nou goed heeft jasmine nou zijn hand vast? 'He jayce ik heb je gewaarschuwd als je aan haar komt kom je aan mij' schreeuw ik naar jayce

    Jayce

    Jasmine pakt mijn hand vast en er gaat even een titeling door me heen.
    "Hé wat? Au ja!" Zeg ik dan, veels te laat.
    Ik negeer Jason. "Het eh- Doet al minder pijn." Zeg ik dan. Ik kijk naar onze handen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'oke, mooizo, ik heb vast gewoon wonder handen' zeg ik lachend en ik trek mijn hand uit de zijne en kijk hem aan. 'wil je hier blijven zitten of ga je mee naar voren' vraag ik aan hem

    Jayce

    "Als je wil dat er straks een dood iemand in de bus ligt moet je me mee naar voor nemen." Zeg ik gemeend.
    "Want ik ben zó klaar met hem."
    Ik ga zitten zodat ik lekker zit en kijk vooruit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    Ik sta op en trek mijn shirtje recht, dan ga ik voor hem staan en ga bij hem op schoot zitten, ik sla mijn arm om hem heen, en ga met mijn gezicht dichter naar de zijne, net als ik hem een kus wil geven, draai ik mijn gezicht weg en stap van zijn schoot af en loop zwaaiend terug naar voren.

    jason price

    wacht eens jasmine zit bij hem op schoot, en gaat hem zoenen!!!, dit ga je niet menen. o ze komt mijn kant al weer op lopen ' hi, jas'

    Jayce

    Ik kijk Jasmine na, deed ze dat nou echt bijna?
    Ik wil haar terug roepen maar het lukt niet. Die klootzak! Hij zit nu gewoon tegen haar te praten.
    Ik spring overeind en loop naar Jasmine, dan pak ik haar vast en trek haar naast me op de stoel achter Jason. Grijnzend kijk ik hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'Jayce wat doe je' vraag ik geschrokken maar met een kleine glimlach. 'Wat wil je' vraag ik aan hem terwijl ik hem met grote ogen aankijk.

    jason price

    'Gozer, spoor jij wel helemaal, jasmine is niet van jou jij hebt al je eigendom je eigen vriendin dus jasmine kan gerust naast mij zitten' roep ik naar jayce.

    jasmine eberson

    'Jason loop het toch niet steeds uit te lokken, daar komt alleen maar meer ruzie van' ' ik ben van geen beide van jullie' zeg ik dan

    Jayce

    Ik kijk Jason geïrriteerd aan. Hij moet echt ophouden hoor!
    Dan kijk ik naar Jasmine.
    "Goed, om dat gewoon te gaan doen. Mag ik wat meer over je te weten komen?"
    Vraag ik dan aan haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'Tuurlijk, mag je meer over mij weten, wat wil je weten dan, brand maar los' zeg ik lachend naar jayce.

    jason price

    ik kijk jayce geirriteerd terug aan. 'Nou, heb je haar en dan vraag je of je meer over haar mag weten, wat voor een loser ben jij ik dacht dat je een stoere jongen was, maar als je dat was had je haar wel op haar bek gepakt'

    Jayce

    "Wat je wilt vertellen." Zeg ik met een glimlachje.
    "Nou, heb je haar en dan vraag je of je meer over haar mag weten, wat voor een loser ben jij ik dacht dat je een stoere jongen was, maar als je dat was had je haar wel op haar bek gepakt."
    Genoeg, negeren gaat niet meer lukken.
    "Jason, kun je alsjeblieft nu je bek dicht houden voor ik je hersenen insla." Sis ik tussen mijn tanden door. "Ik ben zó klaar met je nu hé!" Zeg ik dan. Ik maak vuisten van mijn handen en leg ze op mijns choot.
    Hij kan zo weer een klap verwachten, maar of hij bij blijft, dat weet ik neit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.