• Copyright © AlienPrinces.

Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.

Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?

VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

=======================================

RPG STORY

[ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]

Ich liebe dich 27.12.23

jasmine eberson

Oke dus hij heeft een vriendin, dat verklaard waarom hij zo pissig reageerd. 'Oke, ik wist niet dat je zulke strenge ouder had, maar je hebt dus een vriendin, hoelang hebben jullie al iets'? vraag ik en zijn blik ontwijkende

jasone price

'Jasmine, ik zei het je toch hij heeft een vriendin, ik snap als je je gebruikt voelt, hij had het natuurlijk ook meteen tegen je moeten zeggen, je mag wel naast mij komen zitten hoor, dat vind ik helemaal niet erg dan dat je naast zulke loser moet zitten' lach ik grijnzend

Jayce

Ik wilde op Jasmine antwoorden maar die bemoeial begin te praten.
    "Oké, genoeg!" Roep ik en spring op hem af waarna ik hem een rake klap op zijn kaak geef.
    "Je moet echt je bek houden!" Schreeuw ik.

Ich liebe dich 27.12.23

jasmine eberson

'Jayce!!!!, doe normaal ik heb het met jullie allbei helemaal gehad, en nee jason ik kom niet naast jou zitten, en Jayce waarom heb je mij niet gewoon verteld dat je een vriendin hebt'

jason price

'Homo dat je er bent, doe is even normaal als het je niet zint gelijk klappen geven, doe eens normaal zeg, ik kan er niks aan doen dat je jasmine gekwetst hebt hoor, wat een loser ben jij zeg'

Jayce

"Tuurlijk ik een homo als ik een vriendin heb, aha?" Zeg ik en duw hem tegen het raam van de bus aan.
    "Omdat je er niet om vroeg." Zeg ik dan tegen Jasmine.
    "Je moet echt ophouden met zó irritant te zijn, ik vermoord je nog eens." Sis ik dan.
    "Ik ken je nog geen twee minuten en ik heb nu al moordneigingen."

Ich liebe dich 27.12.23

jasmine eberson

' Ik zei tegen jou, als je zo door gaat krijg jij nooit een vriendin, dan zeg je tegen mij ik heb er al 1 gehad, gehad he en dan komt het niet in je op om te zeggen jasmine ik heb een vriendin, en ik denk ook niet dat je vriendin het zo leuk vind om te horen dat jij mij voor je zag in een sexy pakje' zeg ik boos

jason price

'Misschien moet jij wel in therapie gaan gozer, ten eerste omdat je zo agressief doet en ten tweede omdat je een meisje zo behandeld, en je hebt nu al moordneigingen moet ik bang worden ofzo'

Jayce

"Goed." Ik laat Jason los en loop naar Jasmine.
    "Bel mijn vriendin maar even om het te zeggen." Ik pak mijn mobiel en geef hem aan haar. "Sneltoest twee, maar ik denk dat je geen bereik hebt." Zeg ik dan.
    Ik draai me om naar Jason. "Ik denk dat ik jou ga negeren." Zeg ik dan.

Ich liebe dich 27.12.23

jasmine eberson

'Waarom wil je dat ik dat doe, het is niet mijn verandwoording hoe jij doet tegen andere meisjes, jij doet zelf zo plagend tegen mij en het boeit me helemaal niks wat je vriendin er van denkt, dat vertel je haar maar mooi zelf Jayce' zeg ik geirriteerd

jason price

'Oke, dan negeer je me maar, maar als ik de hoofdprijs te pakken heb dan kun je me niet meer negeren. ' en jasmine ik vind dat je gelijk hebt hoor, een jongen moet zelf zijn zaakjes oplossen, maar 1 ding wat ik wel met je eens ben Jayce is dat ik begrijp dat je jasmine niet kon weerstaan'

Jayce

Ik rol even met mijn ogen.
    "Ik vind Jasmine niet leuk." Zeg ik dan.
    Maar nu besef ik me dat ik iets verkeerd heb gezegd... Ik vind haar wel leuk, leuker dan mijn vriendin al ken ik Jasmine pas net.
    Geïrriteerd van mezelf en Jason draai ik me om en loop helemaal naar achterin de bus.

Ich liebe dich 27.12.23

jasmine eberson

'Nou, dat is duidelijk denk ik jason, je hoort wat Jayce net zei hij vind me niet leuk en ik hem ook niet klaar' ik kijk naar achteren waar Jayce heen is gelopen.

jason price

'Oeh jayce nu heb je een gevoelige snaar geraakt bij jasmine, maar jasmine kom maar in mijn armen om uit te huilen hoor'

Jayce

Ik bijt op mijn lip om geen verwijtingen op hem af te sturen.
    "Blijf van haar af." Is alles wat ik sis, al denk ik niet dat het echt hoorbaar is.
    Ik geef een paar rake klappen tegen de stoel voor me en als laatste bonk ik mijn hoofd ertegen aan en blijf zo zitten terwijl ik naar mijn handen kijk.
    Ik heb echt een ROTLEVEN!

Ich liebe dich 27.12.23