• Oké dus, ik heb een probleem.
    Vorige week ben ik naar Duitsland geweest met mama en met een vriend van haar.
    Toen heb ik een effen witte bh gekocht, heel leuk allemaal.
    Maar toen we de winkel al uit gingen ging het alarm al af. Maar die vrouw achter de kassa zei dat we moesten door lopen, dus wij lopen door.
    Komen we thuis, zit er nog steeds zo'n wit beveiliging ding aan die bh.
    Dus wij dachten eerst dat we niet hadden betaald, dus we pakken de bon, staat hij dus wel als betaald op de bon. Dus ze is het gewoon vergeten er af te halen.
    Maar nu heb ik er dus helemaal niks aan omdat er zo'n stom ding in de bh vast zit. Ik wist niet eens dat ze zulke dingen in een bh deden.
    En we kunnen niet zo even terug rijden naar duitsland want dat is minimaal 1 uur rijden. :c
    Heeft iemand een oplossing om het ding er af te krijgen? En heeft iemand anders dit ook wel een gehad?


    Life is a beautiful struggle

    Ga naar een andere winkel, misschien krijgen ze het daar eraf.


    Your make-up is terrible

    Hmm met een hamer?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ga met de bon naar een andere winkel en laat hem er daar afhalen.


    I am an idiot, I move.

    Ik hoop dat het niet zo'n kutding is waar verf vanaf komt wanneer je het eraf probeert te halen.
    Anders moet je inderdaad maar even een andere winkel in de buurt opzoeken om het eraf te laten halen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Idd, met de bon naar een andere winkel gaan.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    omg ik ben echt dom dat ik daar niet op kwam.
    Maar dankjullie, ik ga morgen wel even kijken of dat kan haha. :')


    Life is a beautiful struggle

    zoals hierboven gezegd wordt, met de bon naar een andere winkel. Ik heb dat ook gehad met babykleding die ik in Engeland had gekocht omdat een vriendin van mij een zusje had gekregen. Maar bij mij ging het alarmpje ook niet af, dus toen hadden we een probleem.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see