• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ xMarvelous
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Morticia
    2 jongens en 3 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is nog steeds de eerste les dag en rond 3/4 uur in de middag

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    "Biologisch gezien wel ja," Geeft ze zachtjes toe.
    Ik ga naast haar op het bed zitten en leun met mijn rug tegen de muur aan. Louise ligt nog steeds op haar rug.
    "Dus ik ben gewoon een dier, geen volledig mens," Bevestig ik dan.

    Philip Wayne Parker.
    "Jaja," Grinnikt hij, terwijl hij de glazen inschenkt. "Stiekem vinden meisjes je gewoon niet leuk,"
    "Mike.." Mompel ik en rol even met mijn ogen. "Ik kan dat biertje ook over je heen flikkeren," Zeg ik met een grijns.
    "Als je maar niet verwacht dat je nu dronken kan worden,"
    Ik drink mijn biertje in één keer achterover. "Lalalala," Lal ik en hang nep-dronken aan de bar.
    "Nee, grapje," Zeg ik dan serieus. Ik maak een gebaar naar Mike, die nog een biertje inschenkt.

    Feline Haven Chase
    'We gaan wel terug, maar eerst wil ik dit in de vaatwasser zetten,' Aiden wijst naar de borden en zet die weer op het dienblad. Hij gebaart dat hij het even in de afwasmachine gaat zetten. Ik wil nog vragen of ik moet helpen maar hij is al weg.
    Al snel komt hij weer terug lopen maar hij ziet eruit alsof hij er niet helemaal bij is. 'Zijn we klaar om te gaan?' het klinkt een beetje ingestudeerd.
    Ik kijk hem even onderzoekend aan en knik dan. 'Dat is goed,' antwoord ik waarna ik naar buiten kijk. Toen we hier naar toe gingen was het rond 1/2 uur geweest en was het nog zonnig, maar er zijn nu al een aantal uur voorbij en het ziet er buiten een stuk frisser uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Je hoeft je niet te verontschuldigen, hoor," Zegt ze met een grijns. "Dan heb je Jace zijn kamer nog nooit gezien ..."
    Ik vind het echt raar. Heeft ze nou een hekel aan hem of niet? Ik word continu met haar vergeleken en daar word ik best pissig van.
    Mijn houding wordt iets agressiever en ik kijk haar aan met slechts een streep op mijn gezicht.
    "Luister, Geovanni, ik wil je echt niet tot last zijn en je moet het ook niet doen als je medelijden met me hebt, omdat nou ja, je weet wel ..."
    Ik knik kort en probeer een glimlach op mijn gezicht te zetten, maar dat mislukt compleet. "Je bent me niet tot last. Ik moet wel toegeven dat ik medelijden met je heb, maar je bent echt niet tot last. Ik kan geen genoeg van je krijgen," Zeg ik dan.

    Louise Erika Sweet
    Hij ging naast me op bed zitten en leunde met zijn rug tegen de muur. 'Dus ik ben gewoon een dier, geen volledig mens,' Bevestigde hij.
    Ik ging rechtop zitten. Ik maakte mijn staart los en mijn lange rode haren vielen over mijn rug en schouders. 'Ik ook niet. Niemand hier. Als ik zou kiezen tussen vampier en mens zijn, zou ik voor mens zijn kiezen. Zoveel makkelijker!' Mompelde ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aiden Lloyd.
    “Dat is goed,” Antwoorde ze, en omdat ik nog afgesloten was voor de rest, pakte ik zonder nadenken en schaamte haar hand en trok haar zachtjes mee weer terug naar achteren.
    We kwamen weer bij de achterdeur aan en ik deed deze open, waarna ik Feline erdoor liet en toen we buiten stonden de deur weer op slot deed.
    John had ik helaas niet meer gezien, hij was vast met andere klanten bezig, maar hij wist vast wel dat ik hem dankbaar was. Daar waren geen woorden voor nodig, hij zag het wel aan me.
    Zuchtend liep ik weer terug naar de rode motor, toen had ik haar hand al losgelaten, en gaf een helm aan haar. Ondertussen had ik mijn helm al opgezet en was op de motor gaan zitten om deze zo te draaien dat we gelijk weg konden.
    Met een zacht gegrom kwam de motor tot leven en ik hield deze stevig vast, waarna ik even naar Feline keek. “Kom.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    Louise laat haar rode haren over haar schouders vallen. "Ik ook niet. Niemand hier. Als ik zou kiezen tussen vampier en mens zijn, zou ik voor mens zijn kiezen. Zoveel makkelijker!" Mompelt ze.
    Ik knik kort. Alhoewel.. aan de andere kant vindt ik het feit dat ik wolf ben ook wel leuk..
    Verveeld staar ik wat voor me uit.

    Celeste Fox.
    Hij knikte kort en ik merkte dat hij een glimlach op zijn gezicht probeerde te zetten, maar het mislukte echt compleet en ik zette even een stap achteruit. Wat was er met hem?
    “Je bent me niet tot last. Ik kan wel toegeven dat ik medelijden met je heb, maar je bent echt niet tot last. Ik kan geen genoeg van je krijgen,”
    Ik luister wel naar zijn stem, maar wat hij zegt dringt niet echt tot me door. Hij heeft wel medelijden met me, wat me eigenlijk helemaal niets verbaasd, maar wat was die blik van net?
    “Wat is er? Zeg ik wat verkeerds?” Vraag ik dan met een lichtelijke verwarde stem en een nieuwsgierige blik in mijn ogen. “Want dat bedoel ik dan niet zo…” Kwam er twijfelend uit, terwijl ik hem nog steeds aankeek.

    [Ik ga even snel 'badderen', brb. Ghihi.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Ik kijk Aiden verbaasd aan als hij mijn hand vast pakt en me mee trekt naar de achterdeur. Hij laat mijn hand los en als ik naar buiten ben gelopen loopt hij achter me aan en doet hij de deur op slot.
    Hij geeft me een helm en zodra ik die op heb gezet ga ik achter op de motor zitten. Gelijk sla ik mijn armen weer stevig rond zijn middel. Ook al is er op de heenweg niks gebeurd, toch vertrouw ik het nog niet helemaal. 'Voorzichtig rijden.' mompel ik nog.

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    'Mike..' mompelt Philip en hij rolt met zijn ogen. 'Ik kan dat biertje ook over je heen flikkeren,' grijnst hij.
    Nu rolt Mike met zijn ogen. 'Als je dat maar laat,'
    Philip slaat zijn biertje in één keer achterover. 'Lalalala,' zingt hij. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. Het is wel heel erg als hij al na een biertje dronken wordt.
    'Nee, grapje,' zegt hij dan op een serieuze toon. Hij gebaart naar Mike die een nieuw biertje voor Philip tapt en die vervolgens aan hem geeft.
    'Ik zweer het, als je dronken wordt mag je naar huis lopen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    Hij knikte kort en staarde een beetje verveeld voor zich uit. Ik zelf as ook behoorlijk verveeld. Ik ging weer liggen. 'Wat is je gave eigenlijk?'Vroeg ik nieuwsgierig en keek hem aan. 'Die van mij weet je vliegen. Ik ben een beetje nieuwsgierig naar die van jou.' Ik ging weer recht op zitten en ging van mijn bed af. Ik herinnerde me dat ik wat warme kleren moest aan doen. Ik liep naar mijn kleding kast en opende hem.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Philip Wayne Parker.
    "Als je dat maar laat," Zegt Mike.
    "Je kent mij, ik ben er toe in staat om het te doen," Zeg ik met een kleine grijns. Ondanks dat, zet hij toch weer een biertje voor me neer.
    "Ik zweer het, als je dronken wordt mag je naar huis lopen,"
    Ik schud mijn hoofd. "Daarom had ik zelf met mijn scooter moeten gaan," Zeg ik tegen haar. "Had ik zelf dronken terug kunnen rijden," Mompel ik. Tuurlijk zal ik dat nooit doen.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    Louise gaat weer op haar bed liggen. "Wat is je gave eigenlijk?" Vraagt ze. "Die van mij weet je vliegen. Ik ben een beetje nieuwsgierig naar die van jou,"
    Ik denk na, heb ik haar dat niet vertelt dan? Vorig jaar of zo?
    "Ik ben telepathisch," Zeg ik tegen haar. "Dat houdt in dat ik gedachten en gevoelens kan waarnemen," Leg ik uit en kijk naar haar, terwijl ze opgestaan is. "Als je iets anders aan wilt trekken, wil ik best even buiten de kamer gaan staan," Zeg ik tegen haar.

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Wat is er? Zeg ik wat verkeerds?" Vraag ze verward.
    Ik schud mijn hoofd. Shit, shit, shit. Nu moet ik het gaan uitleggen...
    "Want dat bedoel ik dan niet zo…" Voegt ze er twijfelend aan toe en kijkt me aan.
    "Ik vind het gewoon niet fijn dat je me vergelijkt met Jace," Zeg ik tegen haar op de meest nette manier. "Het voelt dan net alsof ik gelijk aan hem ben, maar dat ben ik níet," Mijn stem had verschillende scherpe kanten, die ik niet allemaal zo bedoel.
    Ik kijk haar aan en wacht haar reactie af.

    Louise Erika Sweet
    'Ik ben telepathisch' Antwoordde hij.'Dat houdt in dat ik gedachten en gevoelens kan waarnemen,' Legde hij uit.'Als je iets anders aan wilt trekken, wil ik best even buiten de kamer gaan staan.' Zei tegen mij. Ik keek even naar hem. 'Hoeft niet. Ik ben nog naakter in een bikini!' Zei ik met een kleine glimlach. Ik zocht veder en vond een t-shirt met korte mouwen en de stof op de achter kant was natuurlijk lager. Hij was donker blauw en vrij simpel met een v-hals. Ik trok even snel mijn shirt uit, maar dat ging met moeite. Hij was vrij strak en ging met moeite over mijn hoofd. Toen ik hem uit had gooide ik hem in een mand . Mijn haar zat door de war. Ik trok het blauwe shirt aan en maakte zorgde dat mijn haar weer goed zat


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    "Hoeft niet. Ik ben nog naakter in een bikini!" Zegt ze met een kleine glimlach.
    Klopt, daar heeft ze een punt.
    Louise zoekt naar een t-shirt en heeft die blijkbaar gevonden, want ze trekt haar andere shirt uit.
    Ik betrap mezelf erop dat ik toch even naar haar kijk, snel wendt ik mijn blik af. Wanneer ik weer kijk, heeft ze het blauwe shirt aan en haar haren zitten weer goed.
    "Je hoeft niet bang te zijn dat ik continu je gedachten en gevoelens lees en zo," Zeg ik tegen haar met een kleine grijns.

    Louise Erika Sweet
    'Je hoeft niet bang te zijn dat ik continu je gedachten en gevoelens lees en zo,'Zei hij tegen mij met een kleine grijns. Ik liep weer naar mijn bed toe en plofte weer neer.'Ben ik ook niet.' Zei ik. En dat was waar. Als hij mijn gedachten continue zou lezen, zou ik dat dan niet merken aan zijn gedrag? 1 ding wist ik zeker. Het was niet een gedachte lezen zoals Edward uit Twilight. Dat trouwens een stom boek is. Klopt totaal niet met de realiteit!

    [Ik kan de hele middag niet antwoorden. Ik ga naar een feest van mijn vriendin. vanavond ben ik weer terug ;3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    Ik kijk Philip met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Als je van plan bent dronken naar huis te gaan ben je echt gek,' zeg ik.
    Maar dan verschijnt er een kleine grijns op mijn gezicht. 'Hoe zouden de leraren reageren als we dronken op school zouden komen?' Grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Philip Wayne Parker.
    "Als je van plan bent dronken naar huis te gaan ben je echt gek," Zegt ze.
    "Ik ben gek," Mompel ik dan en neem een slokje van m'n biertje.
    "Hoe zouden de leraren reageren als we dronken op school zouden komen?" Grinnikt ze.
    "Ik ben al geschorst," Mompel ik.
    "Alweer! Jij bent wel vaak geschorst, Philip. Wat nu weer?" Roept Mike ertussen door.
    "Dus ik hoef niet meer op school te komen en anders was ik zeker van school gestuurd," Zeg ik kort en negeer Mike volledig.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    Louise laat zich naast me op het bed neerploffen. "Ben ik ook niet," Zegt ze.
    Ik zucht even kort van opluchting. "Gelukkig," Mompel ik.
    "Hoe voelt het eigenlijk om te vliegen?" Vraag ik nieuwsgierig. Ik wil niet van onderwerp veranderen, ik ben gewoon nieuwsgierig.