• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ xMarvelous
    – Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Morticia
    2 jongens en 3 meisjes

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    – Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is nog steeds de eerste les dag en rond 3/4 uur in de middag

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lucas Justin Porter
    Ik loop een beetje verveeld rond door de school, opzoek naar mensen van mijn afdeling. Maar echt veel mensen zie ik niet. Hier en daar wel een paar maar die zijn al in gesprek met wat anderen en ik heb nu niet echt zin in drukte. In gedachten verzonken loop ik verder naar de leerlingenkamer, en naar mijn kamer. Maar als ik de deur open doe zie ik Louise ineens staan. Ik wil haar vragen wat ze in mijn kamer doet maar dan valt het me op dat de kamer nogal meisjes achtig is. Haar kamer dus, niet die van mij. 'Oh eh, sorry,' zeg ik. 'Ik dacht dat dit mijn kamer was,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morticia schreef:
    (...)
    (Het zou wel gaaf zijn als ze er iets mee konden, want dan moet Celeste wel mee en dan hebben ze nog een soort van drama. :'D)


    [Dan vraagt Feline het bijvoorbeeld via Celeste en Geovanni weigert omdat Aiden een Caligas is. ;p]

    Louise Erika Sweet
    Ik zat verveeld een boek te lezen, namelijk Harry Potter en opeens ging de deur open. Verbaasd keek ik op en stond op. Lucas keek rond in de kamer. 'Oh eh, sorry,' Zei hij.'Ik dacht dat dit mijn kamer was,' Ik begon te lachen en liep naar hem toe. 'En sufferd, waar zat jij met je hoofd?' Zei ik lachend.
    'Is er iets gebeurt ofzo?' Vroeg ik toch maar.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Blanche schreef:
    (...)

    [Dan vraagt Feline het bijvoorbeeld via Celeste en Geovanni weigert omdat Aiden een Caligas is. ;p]

    (Ghihi, ja, zoiets ja. ^^ Dat zou wel een gaaf plannetje zijn.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geovanni Naldo Nelson.
    Ze slaat haar armen om me heen en automatisch leg ik mijn handen zachtjes bij haar heupen. "Lieverd, als je het echt niet wilt dan mag je het gewoon zeggen. Het heeft geen zin om die dingen dan te verzwijgen want straks dan eet het je op. Je bent heel lief voor me en als je maar weet dat je veel belangrijker voor me bent dan Philip,"
    Ik schud mijn hoofd. "Jij mag kiezen. Ik vind het niet erg als hij meegaat. Je hebt het nu toch al beloofd.. Dan is het wel zo eerlijk dat je je aan je belofte houdt," Zeg ik tegen haar. Wow.. wat klink ik toch volwassen.
    "Je bent toch speciaal voor me..." Bij die woorden druk ik mijn lippen op de hare. "Jij bent veel specialer voor mij," Zeg ik tegen haar, nadat onze lippen elkaar verlaten hebben.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Ghihi, ja, zoiets ja. ^^ Dat zou wel een gaaf plannetje zijn.)


    [Het is maar een ideetje. Iedereen moet het goed vinden.]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Het is maar een ideetje. Iedereen moet het goed vinden.]


    [Ik vind het best ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lucas Justin Porter
    Louise begint te lachen en loopt naar me toe. . 'En sufferd, waar zat jij met je hoofd?' lacht ze. 'Is er iets gebeurt ofzo?'
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik zat gewoon niet echt op te letten,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanche schreef:
    (...)

    [Dan vraagt Feline het bijvoorbeeld via Celeste en Geovanni weigert omdat Aiden een Caligas is. ;p]


    [En dan wordt Feline weer boos op hem omdat hij niet wil helpen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Philip Wayne Parker.
    Ze haalt haar schouders op. "Waarom niet? Een beetje uitdaging kan toch geen kwaad?" Vraagt ze uitdagend. "Of kan je dat soms niet aan," Voegt ze er met een grijns aan toe.
    "Nee, meid. Dat kan ik niet aan, hoor," Zeg ik met een zachte stem. "Je moet wel lief voor me zijn hoor," Vervolg ik. "Anders dan heb ik er geen zin meer in, hoor Aurora,"
    Bléh. Ik voel me net een homo.

    xMarvelous schreef:
    (...)

    [En dan wordt Feline weer boos op hem omdat hij niet wil helpen]


    [Ja. ;D
    Dramaaaa !]

    (YEAH! Oke, ik ga wel even snel een Aiden post typen ook.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik antwoord na het eten :3. Eerst Pizza:9~]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aurora Ember Montgomery
    'Nee, meid. Dat kan ik niet aan, hoor,' zegt hij met een zachte stem. 'Je moet wel lief voor me zijn hoor. Anders dan heb ik er geen zin meer in, hoor Aurora'.
    Ik begin te lachen. 'Goed geprobeerd Philip maar dat gaat niet werken,' grinnik ik. 'Je zult toch echt met wat betere acteerkunsten moeten komen,' voeg ik er aan toe waarna ik mijn tong naar hem uitsteek.

    [Wil je misschien ook zo reageren met Scottje bij Exchange to Perth (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ja. ;D
    Dramaaaa !]


    [Jerry moet haar dan maar weer kalm zien te krijgen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered