• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ xMarvelous
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Morticia
    2 jongens en 3 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is nog steeds de eerste les dag en rond 3/4 uur in de middag

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    (...)

    [Hoe weet Louise van dat van Jerry :/ ?]

    [Hoorde ze toen ze een raampje open deed ;3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    (...)
    [Hoorde ze toen ze een raampje open deed ;3]


    [maar hoe weet ze dan dat Jerry haar ook leuk vind?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    (...)

    [maar hoe weet ze dan dat Jerry haar ook leuk vind?]

    [Omdat ze gezoend hebben :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    (...)
    [Omdat ze gezoend hebben :3]

    (Maar als Maartje ook zegt dat ze het niet weet?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    'Eh, ik heb zijn nummer niet dus zou jij het misschien willen doen? Wil je misschien naar de ziekenzaal komen?'
    Er trekt een frons in mijn wenkbrauwen en ik ga rechtop zitten. 'Oké, omdat jij het bent, maar waarom moet ik naar de ziekenzaal komen?' Ik wil er nog wat aan toevoegen, iets van; Daar heb ik vandaag al genoeg gezeten. Maar dat laat ik zitten.
    Ik sta op en slenter richting de ingang van de school. Ondertussen stuur ik een sms'je naar Geovanni.
    'Feline heeft je nodig, geen idee waarom.' Stuur ik naar hem en duw de schooldeur open. Verveeld slenter ik naar de ziekenboeg. Zonder te kloppen loop ik naar binnen.
    Direct valt het me op. Aiden ligt op het bed en Feline zit er naast. "Wat is hier in godsnaam aan de hand?" Roep ik verontwaardigd door de kamer.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:26 ]

    RainbowShine schreef:
    (...)
    [Omdat ze gezoend hebben :3]


    [Dat je iemand zoent wil nog niet zeggen dat je iemand leuk vindt ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ En nu raak ik zelf ook verward]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Morticia schreef:
    (...)
    (Maar als Maartje ook zegt dat ze het niet weet?)


    [Klopt. Feline weet niet dat Jerry ook met Louise rommelt, maar andersom weet Louise het wel, want ze heeft het gehoord. Maar dat 'liefdescrisis' is een te groot woord.]

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Een beetje voorzichtig, hé? Anders dan moet ik je opvangen en we zouden beide niet willen dat je dan op me zou liggen," Grinnikt ze. "Als enige vangnet," Vervolgt ze snel.
    Waarschijnlijk merkte ze zelf ook wel dat het fout klonk. "Alhoewel, ik zou er geen problemen mee hebben," Zeg ik zachtjes.
    Ondertussen had ik mijn helm opgezet en had mijn scooter gestart. Celeste gaat achterop zitten en legt haar armen om mijn middel. Ik wil net wegrijden, maar voel dan mijn telefoon trillen.
    Ik haal 'm uit mijn zak en bekijk het berichtje. 'Feline heeft je nodig, geen idee waarom.'
    Ik trek één wenkbrauw op, onder mijn helm. "Vind je het erg als we even langs school gaan?" Vraag ik aan Celeste.

    Feline Haven Chase
    Oké, omdat jij het bent, maar waarom moet ik naar de ziekenzaal komen? krijg ik terug.
    Ik zucht even en denk na over hoe ik het beste kan antwoorden. Maar net als ik wil antwoorden gaan de deuren van de ziekenzaal open en komt Jerry naar binnen.
    'Wat is hier in godsnaam aan de hand?' roept hij verontwaardigd.
    'Jerry! Rustig, hij slaapt,' zeg ik op een zachte toon en ik gebaar naar Aiden terwijl ik opsta en naar Jerry toe loopt. Als hij slaapt voelt hij die pijn tenminste niet, hoop ik.
    'Hij heeft een wond en die is eh,' ik bijt even op mijn lip. 'Die is dodelijk als hij niet goed verzorgd wordt,' voeg ik er zacht aan toe. 'En dat is allemaal mijn schuld,' zeg ik nog zachter. Ik kijk Jerry even aan en sla dan mijn ogen neer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste Jade Fox.
    “Alhoewel, ik zou er geen problemen mee hebben,” Hoorde ik nog zachtjes van zijn richting komen, maar ik besluit er maar niets op te zeggen.
    Net op het moment dat Geovanni weg wilt rijden, haalt hij zijn mobiel uit zijn zak en bekijkt het berichtje. Verward keek ik een beetje toe, maar niet op zijn scherm, aangezien ik niet zijn privacy wilde schenden, zelfs al was ik behoorlijk nieuwsgierig en wilde ik weten wat erin stond.
    Misschien ging het wel ergens over wat ik (nog) niet mocht weten, ook al hoorde ik nu bij hem… Maar, ik was nu zijn vriendin, toch? Het klonk een beetje onzeker in mijn hoofd, maar ik probeerde er maar niet op te letten.
    “Vind je het erg als we even langs school gaan?” Vraagt hij dan naar mij en ik haal verbaasd mijn wenkbrauwen op. "Nee, niet echt. Wat is er gebeurd dat we terug moeten, Geo?”

    (Maartje, wil je misschien bij Underneath the Italian sun reageren? :3)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:38 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Aaah. Geo -> Geodriehoek -> School. >.<]

    [Is er nog een reactie van Aurora? ;p]

    Blanche schreef:
    [Aaah. Geo -> Geodriehoek -> School. >.<]

    (Hahaha! Sorry, sorry, zal ik het voor je veranderen? -a-)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Blanche schreef:
    [Aaah. Geo -> Geodriehoek -> School. >.<]


    [dacht ik ook al aan xd en ik zal even met Aurora reageren ja a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered