• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ xMarvelous
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Morticia
    2 jongens en 3 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is nog steeds de eerste les dag en rond 3/4 uur in de middag

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Feline had Jerry gesmst a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    Hij fronste licht. 'Ik heb er helemaal niks van gemerkt dat het een chaos is, wat is er gebeurd dan?' Vroeg hij nieuwsgierig. Ik keek hem even aan.'Raar dat je er niets van gemerkt heb.' Zei ik even met een kleine glimlach. 'Ik viel flauw en verloor controle. Vermoordde bijna Jerry en heb een hele ziekenzaal overhoop gehaald. Al vind ik dat ziekenzaal gedeelte helemaal niet zo erg. 'Ik moest even lachen en zag de troep weer voor me.'Ach , ik herinner me niets. Jerry heeft liefdes probleempjes met 2 mensen, waar ik bij hoor. En iemand is gewond, want dat kan ik goed ruiken.' Ik keek even rond. De geur van bloed hing overal.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:23 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Amorphous schreef:
    [Feline had Jerry gesmst a.]

    (Ja, en, als je het niet erg vindt, wacht ik even totdat Geovanni en zo daar zijn, want ik weet echt nu niets te typen voor Aiden. :')
    Feline kan trouwens ook altijd nog Celeste of zo bellen, hé? Aangezien zij ook bij hem was, a.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Ja, en, als je het niet erg vindt, wacht ik even totdat Geovanni en zo daar zijn, want ik weet echt nu niets te typen voor Aiden. :')
    Feline kan trouwens ook altijd nog Celeste of zo bellen, hé? Aangezien zij ook bij hem was, a.)


    [Ehm.. waar gaan ze heen dan? Volgens mij gingen Geovanni en Celeste naar de stad, maar niet naar school.. :/]

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 20:54 ]

    Amorphous schreef:
    [Feline had Jerry gesmst a.]


    [Ik zal het even zoeken. ;D]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ik zal het even zoeken. ;D]


    [Anders kan ik Feline Jerry ook wel wakker laten maken]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ehm.. waar gaan ze heen dan? Volgens mij gingen Geovanni en Celeste naar de stad, maar niet naar school.. :/]

    (Ze gingen ook naar de stad, wat drinken.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Celeste Jade Fox.
    Ik kon het niet laten en keek de hele tijd achterom naar hem, totdat hij naast me kwam lopen en ik hem eerst bijna over zijn voeten zag struikelen.
    “Een beetje voorzichtig, hé? Anders dan moet ik je opvangen en we zouden beide niet willen dat je dan op me zou liggen,” Grinnikte ik, “Als enige vangnet,” Vervolgde ik daarna echter snel, aangezien het redelijk fout klonk.
    “Ben jij geen klef meisje?” Ik kijk even naast me en zie nog net hoe hij zijn wenkbrauw optrekt. “Nou, oké dan,” Gaf hij daarna toe, waarop ik zachtjes moest lachen. We liepen naar buiten en hij haalde zijn scooter uit het schuurtje.
    “Komt u maar op mijn stalen ros,” Zegt hij met een grijns en zet zijn eigen helm op, waarna ik die van mij weer op doe en bij hem achter op de scooter stap, terwijl mijn armen weer zacht om zijn middel glijden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    Ik schrik op, wanneer ik iets in mijn broek trillen. Daarna klinkt er een geluidje.
    Direct haal ik mijn telefoon uit mijn broekzak. Op het scherm staat; Feline. Wat moet zij nou weer?
    'Weet jij waar Geovanni is?' Heeft ze gesms't.
    'Ik heb geen idee. Zal ik hem sms'en of sms je zelf?' Stuur ik terug.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Ze gingen ook naar de stad, wat drinken.)


    [Klopt. Maar ik nu snap ik het weer door het sms'je.]

    Amorphous schreef:
    (...)

    [Anders kan ik Feline Jerry ook wel wakker laten maken]


    [Ik heb nu al een post. ;p]

    Feline Haven Chase
    Ik heb geen idee. Zal ik hem sms'en of sms je zelf? krijg ik terug.
    Ik werp even een blik op Aiden die nog steeds ligt te slapen en stuur dan een sms'je terug.
    Eh, ik heb zijn nummer niet dus zou jij het misschien willen doen? Mijn vingers blijven aarzelend boven het toetsenbordje hangen. Wil je misschien naar de ziekenzaal komen? voeg ik er uiteindelijk nog aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    RainbowShine schreef:
    Louise Erika Sweet
    Hij fronste licht. 'Ik heb er helemaal niks van gemerkt dat het een chaos is, wat is er gebeurd dan?' Vroeg hij nieuwsgierig. Ik keek hem even aan.'Raar dat je er niets van gemerkt heb.' Zei ik even met een kleine glimlach. 'Ik viel flauw en verloor controle. Vermoordde bijna Jerry en heb een hele ziekenzaal overhoop gehaald. Al vind ik dat ziekenzaal gedeelte helemaal niet zo erg. 'Ik moest even lachen en zag de troep weer voor me.'Ach , ik herinner me niets. Jerry heeft liefdes drama met 2 mensen, waar ik bij hoor. En iemand is gewond, want dat kan ik goed ruiken.' Ik keek even rond. De geur van bloed hing overal.


    [Hoe weet Louise van dat van Jerry :/ ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Daniël Fox.
    Ik parkeerde op een klein parkeerplaatsje dat bij het strand hoorde en toen ik de sleutel uit het contact haalde en we beide uitstapten, hoorde ik de zee al ruizen en de golven op elkaar slaan. Het was ook best dichtbij, het strand van de parkeerplaats.
    Met een klein klikje gaat de auto op slot en ik kijk naar Daphne die om zich heen kijkt, vast op zoek om ergens rond te kleden. “Als je met me meeloopt,” Meldde ik haar zacht, terwijl ik een zonnebril op neus zette en met mijn handen in mijn broekzakken slenterend wegliep. “dan laat ik je zien waar je, je om kunt kleden.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amorphous schreef:
    (...)

    [Hoe weet Louise van dat van Jerry :/ ?]


    [Hmm.. Dat weet ze niet..]