• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ xMarvelous
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Morticia
    2 jongens en 3 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is nog steeds de eerste les dag en rond 3/4 uur in de middag

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    Philip grinnikt zachtjes. 'Oh, die komen nog wel,' zegt hij geheimzinnig. 'Wacht jij maar af,'
    'Je maakt me wel nieuwsgierig zeg,' grinnik ik waarna ik ook mijn cola opdrink. 'Je weet toch wel dat ze echt héél erg verbeterd moeten worden om het overtuigend te maken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    "Jerry! Rustig, hij slaapt," Zegt ze zachtjes en gebaart naar Aiden. Daarna staat ze op en loopt naar me toe.
    "Hij heeft een wond en die is eh," Ze bijt op haar lip. "Die is dodelijk als hij niet goed verzorgd wordt," Voegt ze eraan toe. "En dat is allemaal mijn schuld," Ze kijkt me aan, maar slaat dan haar ogen neer.
    Ik schud mijn hoofd. "Ik dacht dat je niet in zeven sloten tegelijk liep, maar wat is er in vredesnaam gebeurt?" Ik praat zacht, maar de verontwaardiging is in mijn stem te horen. "En waarom wilde je Geovanni sms'en?" Vraag ik daarna. "En waarom ligt hij hier en niet in het ziekenhuis?" Voeg ik eraan toe.

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Nee, niet echt. Wat is er gebeurd dat we terug moeten, Geo?"
    "Jerry heeft me gesms't dat Feline me nodig heeft. En als je het niet erg vindt, wil ik toch even weten wat er aan de hand is," Zeg ik tegen haar en start de motor opnieuw. Zachtjes rij ik de straat uit en ga dan vol gas over het fietspad, langs de grote weg.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Hahaha! Sorry, sorry, zal ik het voor je veranderen? -a-)


    [Neehoor. ;D]

    Philip Wayne Parker.
    "Je maakt me wel nieuwsgierig zeg," Grinnikt ze. "Je weet toch wel dat ze echt héél erg verbeterd moeten worden om het overtuigend te maken?"
    Ik haal mijn schouders op. "Dat wist ik niet," Zeg ik sarcastisch. "Wacht jij maar af. Vanavond," Zeg ik tegen haar.

    [Ik ga douchen.]

    Celeste Jade Fox.
    “Jerry heeft me gesms't dat Feline me nodig heeft. En als je het niet erg vindt, wil ik toch even weten wat er aan de hand is,” Zegt hij en ik knik, waarna hij de motor opnieuw start en ik me aan hem vasthoud.
    Zachtjes reed hij de straat uit, waarna hij vol gas over het fietspad gaat, langs de grote weg. Ik vroeg me af waarom Feline hem nodig heeft, en waarom Jerry hem moest sms’en? Ze kon het ook altijd nog aan mij vragen… maar eigenlijk had ik geen idee of ze wist van mijn crush op hem, al kon ze het natuurlijk wel gemerkt hebben.
    Bij deze gedachte greep ik zachtjes in de shirt van Geovanni en zuchtte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Ik dacht dat je niet in zeven sloten tegelijk liep, maar wat is er in vredesnaam gebeurt?' hij praat zacht maar klinkt wel verontwaardigd. 'En waarom wilde je Geovanni sms'en? En waarom ligt hij hier en niet in het ziekenhuis?'
    'Dat is eh een lang verhaal,' zucht ik. En ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik dat wel tegen hem wil zeggen. 'Geovanni kan toch pijn verzachten? Ik dacht dat hij misschien Aiden een beetje zou kunnen helpen en dat moet je maar aan de dokter vragen, ik weet ook niet waarom hij hier ligt,' zeg ik zacht en ik bijt weer op mijn lip. 'En je hoeft heus niet zo verontwaardigd te doen.'

    Aurora Ember Montgomery
    Philip haalt zijn schouders op. 'Dat wist ik niet,' zegt hij sarcastisch. 'Wacht jij maar af. Vanavond.'
    'We zullen van zelf wel zien of je me kan overtuigen,' zeg ik. Ik wens hem er veel succes mee, hij zal het nodig hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ik ga ook even douchen. Brb.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daphne Rachel Walker
    Jace stapt ook uit en doet de auto op slot. 'Als je met me meeloopt,' begint hij zacht terwijl hij een zonnebril op zet en zijn handen in zijn broekzakken stopt. 'dan laat ik je zien waar je, je om kunt kleden,' voegt hij er aan toe terwijl hij alvast slenterend weg loopt.
    Ik knik en loop dan achter hem aan. Het strand is best wel mooi, dat moet ik toegeven. En het is er ook niet zo druk wat ook wel fijn is.
    'Kom je hier vaker?' vraag ik aan Jace terwijl ik probeer te bedenken hoe ik hem het beste dat van May kan vertellen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Daniël Fox.
    “Kom je hier vaker?” vroeg ze opeens aan me, toen ze al een paar minuten naast me was komen lopen en verward trok ik even mijn wenkbrauw op, maar zuchtte toen diep en liet deze weer zakken.
    Ik had geen idee dat ze het al zó snel zou vragen, echter was ik nu niet in de stemming om het te vertellen.
    “Het is een mooi strand, hé?” Praatte ik er dus maar overheen, zodat ik er niet over hoefde te praten en ik hoopte dat ze de hint zou snappen en er niet verder over door zou vragen.
    Het zou niet meer zo ver zijn totdat we aankwamen bij het huisje waar de meeste mensen zich verkleden voor het strand, en tot die tijd… moest ik me er maar gewoon door heen lullen en mijn gedachtes bij May weg houden.

    Celeste Jade Fox.
    “Jerry heeft me gesms't dat Feline me nodig heeft. En als je het niet erg vindt, wil ik toch even weten wat er aan de hand is,” Zegt hij en ik knik, waarna hij de motor opnieuw start en ik me aan hem vasthoud.
    Zachtjes reed hij de straat uit, waarna hij vol gas over het fietspad gaat, langs de grote weg. Ik vroeg me af waarom Feline hem nodig heeft, en waarom Jerry hem moest sms’en? Ze kon het ook altijd nog aan mij vragen… maar eigenlijk had ik geen idee of ze wist van mijn crush op hem, al kon ze het natuurlijk wel gemerkt hebben.
    Bij deze gedachte greep ik zachtjes in de shirt van Geovanni en zuchtte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    "Dat is eh een lang verhaal," Zucht ze. Lang verhaal, me hoela. Ze zit hier bij een Caligas! Oké, ik ga ook wel eens om met Caligas mensen, maar wie weet wat er gebeurt is?
    "Geovanni kan toch pijn verzachten? Ik dacht dat hij misschien Aiden een beetje zou kunnen helpen en dat moet je maar aan de dokter vragen, ik weet ook niet waarom hij hier ligt," Zegt ze zacht.
    "Ehm, Geovanni kan pijn wegnemen of verminderen, ja," Zeg ik tegen haar.
    "En je hoeft heus niet zo verontwaardigd te doen,"
    Ik kijk haar strak aan. "Snap je dat ik bezorgd ben? Je zit hier op één kamer met een Caligas en ik weet niet wat er gebeurt is. Je weet dat ik dan verontwaardigd en lichtelijk pissig ben,"

    Philip Wayne Parker.
    "We zullen van zelf wel zien of je me kan overtuigen," Zegt ze.
    Ik sta op van de kruk. "Heb je zin om samen een rondje door het centrum te lopen of wil je alweer terug naar school?" Vraag ik aan haar en pak ondertussen mijn portemonnee om de drankjes te betalen.

    Geovanni Naldo Nelson.
    Celeste houdt zich vast aan mijn shirt. Je zou het bijna vastklampen kunnen noemen, zo goed houdt ze zich vast. Alsof ik een gek ben, die het ene na het andere ongeluk veroorzaak.
    Ik rij een stuk rustiger in de bebouwde kom en stop dan voor school. Ik zet de scooter in het hok neer en stap af. Mijn helm berg ik op in het vak, nadat Celeste ook is afgestapt. Daarna steek ik mijn hand uit om haar helm aan te pakken.

    Daphne Rachel Walker
    'Het is een mooi strand, hé?' zegt Jace zonder antwoord te geven op mijn vraag.
    'Oh eh ja, hoe heb je het gevonden?' vraag ik.
    Niet veel later komen we bij een huisje waar je je om kan kleden.
    'Ik ben zo terug,' zeg ik tegen Jace waarna ik het huisje in ga en richting het meisjesgedeelte loop.
    Een kleine tien minuutjes later ben ik klaar en loop ik weer naar buiten.

    Feline Haven Chase
    'Ehm, Geovanni kan pijn wegnemen of verminderen, ja,' zegt Jerry waarna hij me strak aankijkt. 'Snap je dat ik bezorgd ben? Je zit hier op één kamer met een Caligas en ik weet niet wat er gebeurt is. Je weet dat ik dan verontwaardigd en lichtelijk pissig ben,'
    Ik zucht even. 'Ik hoef van jou toch ook niet te weten wat je met iedereen uitspookt?' zucht ik. 'En als je het zo graag wil weten: Een paar jongens waren irritant aan het doen en Aiden wilde me helpen en dat is de reden waarom hij hier nu licht,' voeg ik er zacht aan toe. 'Mijn schuld dus'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste Jade Fox.
    Toen we voor de school stopte, was ik er niet bij met mijn gedachtes en het duurde dan ook een paar secondes voordat ik me herinnerde waarom we hier ook alweer waren. Met een vage glimlach zette ik mijn helm af en gaf deze aan Geovanni, zodat hij deze ook op kon bergen.
    Even beet ik op mijn onderlip totdat deze rood werden en wiebelde van mijn ene been op het andere. Ik vroeg me af waarom Feline Geovanni opeens zo hard nodig had en mij niet gebeld of gesmst had? Oké, goed, ik moest niet zo jaloers doen… Er was vast helemaal niets.
    Ik zuchtte even en liep toen met Geovanni naar binnen. “Waar is Feline dan?” Vroeg ik hem en keek even in zijn ogen voor een reactie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jace Daniël Fox.
    “O
    h, eh ja, hoe heb je het gevonden?” vroeg ze, en ik zuchtte opgelucht in mezelf dat ze er nu inderdaad niet mee doorging. Ik had geen idee of ze het überhaupt gemerkt had, maar voor nu stelde ik mezelf er geen vragen meer over.
    “Ik woon hier vlakbij, nog een halfuurtje met de auto ongeveer.” Rustig haalde ik mijn schouders op en bleef door slenteren, en toen we eindelijk bij het huisje aan gekomen waren, zei Daphne dat ze zo terug was.
    Ik knikte alleen en liep ook naar binnen, maar liep het jongensgedeelte in. Het duurde niet zo lang toen ik klaar was, maar eer ik weer naar buiten liep, zag ik haar er eerder staan.
    “Jij bent ook snel.” Mompelde ik, een beetje geïrriteerd door het feit dat zij sneller klaar dan mij kon zijn.
    Ik ben een jongen, ik had niet zoveel tijd nodig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.