• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v
    District 8:
    m
    v
    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 2 http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last&message=66#3561910

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jillana

    Verveeld loop ik wat rond, nog steeds niemand.
    Ik kijk in de bomen en zie opeens iemand zitten (Lars).
    Ik grijns, en klim zacht de boom in.


    El Diablo.

    GreenOwl schreef:
    (Zou een vriendin van mij Lars mogen overnemen, want ze wil nog heel graag meedoen, en dan heeft lars niet dood. *smekend op me knieeen*
    Dit is ook haar account)


    (Ze kan toch gewoon een eigen personage maken?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ja, maar er was al gezegd dat er ong. 7 doden waren. Dus kan dat dan nog wel?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    xxShyxx schreef:
    (Ja, maar er was al gezegd dat er ong. 7 doden waren. Dus kan dat dan nog wel?)


    (ja, tel maar)


    Happy Birthday my Potter!

    (Kan Lars trouwens langzaam doodgaan, dat Jillana gelijk weggaat en Dawn dan naar hem toe kan gaan, zonder dat Jillana dat weet?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ook, goed. Ik kan echt niet tellen, is goed)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 15:19 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [heb ik veel gemist?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Rider schreef:
    (Kan Lars trouwens langzaam doodgaan, dat Jillana gelijk weggaat en Dawn dan naar hem toe kan gaan, zonder dat Jillana dat weet?)


    {Okee}


    El Diablo.

    xMockingjayy schreef:
    [heb ik veel gemist?]


    (Het is nacht. er zijn vandaag ongeveer 7 doden. Van de bekende tributen is Maleisia door Damon gedood. Jillana gaat Lars(9) vermoorden)


    Happy Birthday my Potter!

    Alana - 2

    Ik kroop dicht tegen Damon aan 'ik ben nog niet klaar om dood te gaan, ik wil winnen' zei ze en pake zijn hand. 'motgen maak ik iemand af' zei ze. 'met hoeveel zijn we nog?' Croeg ze nieuwsgierig en pakte haar runderreepjes. Ze gaf er een aan Cato e glimlachte.


    Nobody is perfect

    Lars:

    Ik word wakker van krakende takken. Als ik naar beneden kijk zie ik een meisje omhoog klimmen. Ik spring naar benden en zet het op een rennen, maar ja, rennen is nooit mijn sterkste punt geweest


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damon

    'Je gaat winnen' zei ik, en sloot mijn armen om haar heen.
    'Daar zorg ik wel voor' mompel ik, en eet het runderreepje.


    El Diablo.

    Jillana

    Oow kijk, het is dus iemand.
    Ik spring en ren er gemakkelijk achteraan.
    Omdat ik sneller ben haal ik hem zo in, en duw hem tegen de grond.
    'Kijk, kijk, kijk. De persoon op wie ik het nú gemunt had' grijns ik.
    Ik haal een mes tevoorschijn, en zet mijn voeten op zijn polsen zodat hij niks kan doen. 'Wat zal ik eens doen' grijns ik, en haal het mes met de botte kant langs zijn wang.


    El Diablo.

    Dawn

    Opeens schrik ik wakker. Eerst vraag ik mij af waarom, maar dan zie ik een tribuut langsrennen. Het is donker, dus ik kan niet goed zien wie het is, maar hij lijkt op Lars. Bang staar ik in de verte of ik mutilanten zie, maar het is een andere tribuut die eraan komt. Ik blijf heel stil zitten en wacht tot de achtervolger voorbij is.


    Happy Birthday my Potter!

    Juliana 'Julie' Roberts
    Ik loop rond op zoek naar een boom waar ik mijn eerste nacht kan doorbrengen. Als ik een boom tegenkom die me geschikt lijkt klim ik er behendig in. Ik zie een brede tak en ga er op zitten, met mijn rug tegen de stam. Mijn rugzak leg ik op mijn schoot. Ik heb nog niet eens kunnen kijken wat er allemaal in zit. Dit lijkt me een geschikt moment. Ik hoop dat er een slaapzak in zit, het voelt frisjes aan buiten. Ik rits de rugzak open, helaas, geen rugzak. Wel zitten er een gevulde waterfles, een zakje met rundrepen en een nachtbril in. Ik ken de bril goed, thuis gebruik ik hem ook vaak. Ik zet hem op zodat ik alles goed kan zien nu het donker begint te worden. Mijn armen sla ik om me heen als bescherming tegen de kou.

    [wie wilt Julie meeten?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”