• Excuse-Moi voor het zóveelste topic vandaag, maar er blijven maar topicdingetjes omhoogborrelen bij mij. Heel vaak zie je op profielen, hyves, myspace etc. etc.:
    Hates: Huppels, aardappels (ik zeg maar effe iets ofzo >.<), Mensen die elkaar niet accepteren.
    Veel mensen hebben het niet in de gaten, maar bij hates staat dus dat ze een hekel hebben aan mensen die anderen niet respecteren & accepteren. Ze hebben dan niet in de gaten (blijkbaar) dat ze bij hates ook huppels neer hebben gezet. Dan betekend dat je die mensen dus niet respecteerd / accepteerd. Like, ook huppels, barbie's etc. zijn ook gewoon mensen, en ook zíj willen geaccepteerd worden.
    Dus ik snap dat niet, gerespecteerd willen worden en geen respect hebben voor een "andere" soort mens dan dat jij bent.
    Dat wou ik gewoon even kwijt.


    Red Bill geeft je vleugels <3

    Ja inderdaad ;P
    Ik vind dat ook altijd vreemd x'D
    En een beetje arrogant ook wel. Je voelt je zelf wel te goed om niet geaccepteerd te worden, maar de huppeltjes niet. Nja. =/


    Mew <3

    Idd..

    weetje ik hou van huppels xD
    ik vind ze geweldig ondanks dat veel emnsen ze verafschuwen xD
    Huppels zijn melig en hebben humor n_n


    We can only learn to love by loving.

    Ja inderdaad ;P
    Ik vind dat ook altijd vreemd x'D
    En een beetje arrogant ook wel. Je voelt je zelf wel te goed om niet geaccepteerd te worden, maar de huppeltjes niet. Nja. =/

    Precies. En vaak krijg je dan als zwak excuus: "Maar ze accepteren mij ook niet." Dat vind ik toch zo'n domme smoes weet je. Ik bedoel, als ze je niet accepteren, dan verlaag je je toch gewoon niet naar hun niveau?


    Red Bill geeft je vleugels <3

    Ja inderdaad ;P
    Ik vind dat ook altijd vreemd x'D
    En een beetje arrogant ook wel. Je voelt je zelf wel te goed om niet geaccepteerd te worden, maar de huppeltjes niet. Nja. =/


    ik ben het gedeeltelijk er mee eens
    like,de meesten huppels voelen zich te goed/beter dan andere. daarom haata ik ze.volgensmij is het dus ook meer om het karakter te doen van sommige huppels dan de stijle zelf!.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Idd..

    weetje ik hou van huppels xD
    ik vind ze geweldig ondanks dat veel emnsen ze verafschuwen xD
    Huppels zijn melig en hebben humor n_n


    whieee ja zeg dat wel XD


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Agree.


    Like everybody and trust no one.

    Idd..

    weetje ik hou van huppels xD
    ik vind ze geweldig ondanks dat veel emnsen ze verafschuwen xD
    Huppels zijn melig en hebben humor n_n


    Weetje, daar heb je een punt! ^^ Mijn zus is een kanjer van een huppel, maar zo grappig! xD


    You'll never dream alone. <3

    Daar heb je een punt.


    The aliens are attacking from mars! ö

    (...)
    Precies. En vaak krijg je dan als zwak excuus: "Maar ze accepteren mij ook niet." Dat vind ik toch zo'n domme smoes weet je. Ik bedoel, als ze je niet accepteren, dan verlaag je je toch gewoon niet naar hun niveau?

    Inderdaad.
    Omg dat is echt een rotexcuus. God. x.x'


    Mew <3

    Hypocrisie is menselijk.. maar wel dom x)


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)

    ik ben het gedeeltelijk er mee eens
    like,de meesten huppels voelen zich te goed/beter dan andere. daarom haata ik ze.volgensmij is het dus ook meer om het karakter te doen van sommige huppels dan de stijle zelf!.

    Nouja, kweetniethoor, maar gemiddelde kind dat 'ik haat huppels' op profiel heeft staan voelt zich dan toch ook beter dan anderen? =] (voelen zich sowieso beter dan huppels) Ik bedoel, die vinden zichzelf meestal zó cool en alto dat iedereen maar respect voor ze moet hebben, als je dat niet doet ben je een huppelkutje en die haten ze dan meteen.
    Neeh, dat is me te oppervlakkig.


    Mew <3

    Mensen die dat neerzetten zijn gewoon echt dom. Hadden we 't laatst nog over.

    Van ja, bluuugh niemand respecteerd, laat iedereen in ze eigen waard me, maar ik haat huppels bla bla.
    :') Als 1 huppel kut doet hoef je ze toch niet allemaal te haten? damn.

    Ze weten niet waar ze 't over hebben. domme mensen ^^

    trouwens bij concerten zie ik zo vaak arrogante 'emo's' ofzo. Dus, dan ga ik ze toch ook niet haten ofzo :'D

    hmm ja je hebt gelijk, maar vaak zijn het éerst de huppels die Jóuw niet accepteren waardoor jij hún niet accepteerd (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    trouwens bij concerten zie ik zo vaak arrogante 'emo's' ofzo. Dus, dan ga ik ze toch ook niet haten ofzo :'D

    Precies.


    Red Bill geeft je vleugels <3