• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v
    District 8:
    m
    v
    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 2 http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last&message=66#3561910

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rich

    Shit nou ben ik toch het water vergeten,
    Dus ik ren terug drink even snel wat en merk dat de twee uit district 2 naar me kijken,
    Snel ren onopvallend naar een boom naast de beroeps, en begin als een gek te hakken, gelukkig is de boom vergenoeg zodat ze me niet horen, als de boom valt ren ik snel weg en schreeuw nog na "k*t beroeps" ik ben gelukkig net op tijd bij het meisje van 10 en vraag rustig hoe ze heet:
    "ik doe je niets aan hr, ik heet rich, ik lijdt aan agressie aanvallen hopelijk ben je daar niet bang voor"

    (ze gaan niet dood hr)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 13:45 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Adriana:

    Ik zie Rich richting het water rennen, o nee. Paniekerig wacht ik tot hij terug komt, ik wil niet alleen zijn. Hij zegt dat hij me niks doet. "Ik heet Adriana, veel mensen zeggen adje." Ik haal de twee flesjes water uit mijn tas en houd ze omhoog. "Kijk ik heb er twee, eentje mag je hebben." Zeg ik vrolijk.

    Vincent:
    Ik adem langzaam in en uit. Ik zat wel goed in deze boom. Mijn water had ik ondertussen al. Er viel een boom om en ze waren afgeleid. Ik moest diegene echt nog is gaan bedankje.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 13:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damon

    Ik grom als er een boom naast ons omvalt.
    Als ik ook nog hoor dat we worden uitgescholden trek ik Jillana omhoog.
    'Erachteraan' grom ik. Ik gooi de tas over mijn schouders en pak het zwaard uit mijn riem. Ik had de planten door en zoek naar die gast.


    El Diablo.

    Rich

    Opeens besef ik me dat ik het meisje alleen maar in gevaar heb gebracht en beveel haar dat ze in een boom moet klimmen ik ren weg, en schreeuw haar nog na dat ik terug kom.
    We waren net op tijd want voor ik weet hoor ik de beroeps al achter me aan rennen,
    ik weet dat ik geen makkelijk doelwit voor ze ben, maar ik ben wel in de minderheid...


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    NightShot schreef:
    Damon

    'Oow, ze is toch dood' mompel ik, en sta grijnzend op.
    'Oeps, ik wou haar laten lijden' grinnik ik. Ik loop naar het water, en vul de waterflessen. Als ook Jillana klaar is, gaan we op de rotsen langs het water zitten. Perfect, want iedereen moet hier komen voor water.


    Alana - 2
    Ik sprong uit mijn boom om mijn waterfles te gaan vullen bij het meer. Ik had zo'n verschrikkelijke droge keel gekregen. Ondertussen waren er al best veel mensen dood nu. Onderweg hield ik alles goed in de gaten. Toen ik bij het meer aan kwam zag ik daar Damon zitten. Ze was er niet zeker van dat hij haar zou laten leven maar ze liep er toch heen. ' heey' riep ze.

    Adam - 10
    Ik had niet veel gedaan dan alleen in een boom gezeten en te wachten tot er mensen kwamen die ik kon vermoorden. Waarschijnlijk waren er al veel bondgenootschappen ontstaan. Ik besloot om ook maar vrienden te worden met iemand, als die vrienden wilde zijn met mij dan. Ik dacht even na, niet iemand van de Beroeps. Misschien Rich, maar die is wel sterk.


    Nobody is perfect

    Damon

    Na een tijdje hebben we ze nog niet gevonden, dus gaan we maar terug.
    Alana staat ook bij het meer, en grijnzend loop ik naar haar toe.
    'Hee Alana!' grijns ik, en til haar op.


    El Diablo.

    Dawn

    Ik moet nu wel echt ver in het bos zijn. Ik hoorde net wel een kanonschot, maar dat klonk zo ver weg, dat het wel een uur zou duren voor ik op die plek zou zijn. Ik ben hier dus waarschijnlijk wel even veilig. Helaas is er nog geen water te bekennen. Zou het meer de enige waterbron zijn?

    (even een vraagje: is het meer de enige waterbron?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    Als ik merk dat de beroeps zijn afgehaakt ren ik terug naar het meisje uit 10, ik weet nog steeds niet hoe ze heet en of ze weet van mijn aanvallen, nou pech dan en ik zeg dat we naar de grasvlakte gaan, om die in de fik te steken...


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (er zijn vast wel slootjes, maar het meer is egt de grote zeg maar)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    Rich

    Als ik merk dat de beroeps zijn afgehaakt ren ik terug naar het meisje uit 10, ik weet nog steeds niet hoe ze heet en of ze weet van mijn aanvallen, nou pech dan en ik zeg dat we naar de grasvlakte gaan, om die in de fik te steken...



    ik heb net el gezegt hoe ik heet hoor. Lees maar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (oow xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rich

    Opeens schiet met te binnen dat ze wel heeft gezegd hoe ze heet, toen ze me een fles gaf,,
    Ze heeft Adriana en ik spreek de naam paar keer uit in mijn hoofd


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Oke, ik heb in het rollentopic ook nog Lars staan dus zeg maar wat je daar mee doet.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Adriana:

    Verdrietig trok ik een beetje aan Rich jasje. "We moeten een boom in anders worden we zo gepakt." Hij draait zich geschrokken om. "Laat me nooit meer zo schrikken." Ik knik druk. "Ik vind het eng om alleen te zijn. En ik ben Adam een beetje kwijt."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Net als ik bijna op wil geven, hoor ik iets. In de verte klinkt iets dat lijkt op een riviertje. Snel ren ik richting het geluid en vind de kleinste waterbron die ik in tijden heb gezien. Uit een rots stroomt water in een plas daaronder. Ik bestudeer de planten aan de waterkant. Het zijn allemaal planten die normaal ook groeien bij schoon water. Het moet dus wel veilig zijn. Ik vul mijn fles met water en drink wat uit de plas. Vervolgens verzamel ik wat stevige grassoorten en vlecht hiervan een tas. Wat zijn planten toch handig!


    Happy Birthday my Potter!