• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v
    District 8:
    m
    v
    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 2 http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last&message=66#3561910

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [ze is een schatje hoor. ^^]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (I'm back. Wie zijn er allemaal nog?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik, maar ik weet niet wat ik kan doen met Jillana xd ]


    El Diablo.

    (I´m right here)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ik ben er nog. :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Wie er mee willen doen met een aanslag op de beroeps moeten naar de bron bij Dawn komen :P )


    Happy Birthday my Potter!

    [Oow come on XD Ik ben even naar winkel. Doe Damon niks aan xd ]


    El Diablo.

    (Wel, ik/Vince staat naar je te kijken Dus ik ben er al)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Tot zo. Bij Damon moet ik de hele tijd aan Damon Salvatore uit TVD denken <3)


    Happy Birthday my Potter!

    Dawn

    Ik lig net rustig, als ik het gevoel krijg dat ik bekeken wordt. Met mijn ogen speur ik de omgeving af en zie vlak bij mij een jongen. Ik gris mijn blaaspijp uit mijn tas en richt op de jongen.
    'Niet bewegen! Wie ben je en wat wil je?' Mijn stem klinkt gebiedend en koel. Één beweging en die jongen gaat eraan.


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:

    Ik begin te lachen. "Je was schattiger toen je sliep, maar goed. Vincent, aangenaam." Verbaasd keek ze me aan. Oke, ik zat er msschien iets te rustig en lacherig bij. "Ik dacht, ik ga haar even bedanken, je heb wel goed voor Lars gezocht." Ik ging recht op staan en stak mijn handen in de lucht. "Ik doe je niks hoor. Lars heeft me alleen een paar keer geholpen." Legde ik uit terwijl ik mijn mes in mijn zak stopte.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Juliana 'Julie' Roberts - district 11
    Door mijn nachtbril zie ik in de verte een meisje en een jongen. De jongen loopt het meisje te bespieden, maar het meisje heeft hem door. Net een soap. Door de wind komen de bladeren de hele tijd voor mijn zicht. Makkelijk klim ik naar de boom en loop richting de gebeurtenis. Het is gevaarlijk, maar mijn nieuwschierigheid wint het van mijn angst. Ik sta op een afstandje te kijken, ze zullen mij niet zien in het donker, maar door mijn bril zie ik hun prima.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn

    Ik houd mijn hoofd een beetje schuin en weeg alles af. Als ik hem dood, is dat weer een tegenstander minder en dus een stapje dichter bij de overwinning. Dan moet ik wel nog steeds in mijn eentje de beroeps aanpakken. En die zijn waarschijnlijk een stuk moeilijker te verslaan dan deze jongen die mij alleen kan doodsteken met een mesje, terwijl ik iedereen op een afstand van binnenuit kan laten wegrotten.
    'Graag gedaan hoor. Dus, heb je toevallig zin om te helpen met een plan tegen de beroeps?'


    Happy Birthday my Potter!

    vreemd, dubbelpost terwijl ik maar een keer klikte

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 16:53 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Juliana 'Julie' Roberts - district 11
    Plan tegen de beroeps? Zijn ze gestoord ofzo? Dan vraag je er gewoon om om vermoord te worden. Ik wil niet dat ze doodgaan, dat betekend dat de beroeps minder mensen hebben om te vermoorden. Er zijn andere tributen die de beroeps misschien kunnen verslaan, maar zij niet.
    Ik stap uit de bosjes. 'doe niet zo idioot, dat gaat jullie nooit lukken'
    Oke, dit had ik beter moeten voorbereiden, mijn mes zit nog in mijn tas. Als ze me echt gaan vermoorden, ren ik wel weg, dan krijgen ze me toch niet te pakken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”