• Ondertussen, al een hele tijd geleden heeft mijn hondje een teek gehad. Nu, is het nog steeds niet helemaal genezen. Hierbij, vroeg ik me af of er hier iemand is die er wat verstand van heeft en weet hoe lang het kan duren eens het is genezen. (Het is ondertussen al bijna twee maand geleden).

    Nu ik toch bezig ben;
    meet mijne kleine koning;




    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Wat een schatje! Helaas kan ik je hiermee niet helpen. Kun je niet even een telefoontje plegen bij de dierenarts?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn hond (en kat) heeft wel eens een teek gehad, maar die was diezelfde middag al weer aan het rennen. Ik denk dat je dus even naar de dierenarts moet


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aw, wat een schatje. ^^

    Maar je bedoelt dat je de teek hebt weggehaald en er is een wondje achtergebleven dat nog niet is genezen? Normaal gesproken hoort zoiets niet zolang te duren, niet dat ik weet. Onze hond heeft wel vaker teken gehad, maar volgens mij heeft ze daar nooit echt wonden aan overgehouden. Twee maanden is bovendien erg lang. Ik zou echt even langs de dierenarts gaan met hem, als ik jou was. Teken kunnen nare ziektes verspreiden en je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 21:52 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ben je er zeker van dat je 'm er goed uit hebt getrokken? Je moet de teek altijd bij de onderkant vastnemen en er zeker van zijn dat je de pootjes ook vastpakt, daarna moet je 'm er met een draaiende beweging uit halen. Ik heb ervaring, mijn kat heeft er om de dag wel een. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Weet je zeker dat je 'm er goed hebt uitgehaald? Vaak blijft het kopje nog in de huid zitten als je 'm eruit trekt. So yeah, koop zo'n speciaal tangetje, dan weet je zeker dat je 'm er goed uithaalt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Is ie er wel goed uitgetrokken?
    Mijn vriend zijn hondje had een teek, en zijn moeder had hem er gewoon met een pincet zo uit getrokken (zonder draaiende beweging) waardoor die hond nog een tijdje last had. Toen zijn mijn vriend en ik gaan kijken, onder een goed lampje en zagen we de pootjes inderdaad nog zitten. Die hebben we er uit weten te krijgen (vraag me niet hoe) en binnen een paar dagen was het wondje weg.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rivaille schreef:
    Weet je zeker dat je 'm er goed hebt uitgehaald? Vaak blijft het kopje nog in de huid zitten als je 'm eruit trekt. So yeah, koop zo'n speciaal tangetje, dan weet je zeker dat je 'm er goed uithaalt.


    dit^ anders ff naar de dierenarts ofzo? als jullie een dierenwinkel in de buurt hebben verkopen ze daar wel eens van die speciale dingen tegen teken (tekenbanden etc.) en misschien dat ze dat daar dan ook weten als je gelijk naar de arts gaan overdreven vind ofzo? idk


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Scribe schreef:
    Wat een schatje! Helaas kan ik je hiermee niet helpen. Kun je niet even een telefoontje plegen bij de dierenarts?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Om eventjes iedereen tegelijk te quoten;
    De teek is er goed uitgehaald. Hij is ook niet ziek of wat dan ook, en even crazy als altijd. Het gaat eigenlijk over het wondje waar de teek gezeten heeft, dat zo traag geneest.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Dat kan best een poosje duren, mijn hond had een vlak boven zijn oog en daar had hij ook een rode bult van wat er een poosje zat.
    En als je het toch niet vertrouwd gewoon even de DA bellen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Stalia schreef:
    Dat kan best een poosje duren, mijn hond had een vlak boven zijn oog en daar had hij ook een rode bult van wat er een poosje zat.
    En als je het toch niet vertrouwd gewoon even de DA bellen.

    Dat van hem was ook vlak boven zijn oog. Maar als de genezing een poosje kan duren stelt me dat dan toch al iets gerust. Het is eigenlijk ook een klein bultje dat hij heeft nu.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    Dat van hem was ook vlak boven zijn oog. Maar als de genezing een poosje kan duren stelt me dat dan toch al iets gerust. Het is eigenlijk ook een klein bultje dat hij heeft nu.


    Toevallig had mijn hond ook een teek, die heb ik er uit gehaald eb dat in nu ook een bultje, maar het is echt niks ergs


    "Not my daughter, you bitch!"