• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v
    District 8:
    m
    v
    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 2 http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last&message=66#3561910

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Haha, Damon kan haar vermoorden xd ]


    El Diablo.

    Rich - 3

    Als ik boos weer verder loop, komt er opeens een meisje huilend naar met toe lopen ze heeft mijn bijl vast, het doet me niets zelfs een huilend kind kan mijn boze blik niet wegkrijgen, ik pak mijn bijl boos van haar af en zeg:
    "Zomaar dingen van grote mensen afpakken he,, geef haar toch maar snel een knipoog en hoe gek toch ook ik ren weer stampend weg


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (is goed ze zit bij het grote meer tussen twee rotsen in,, maar pas op hoor ze is heel schattig xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    Omdat we toich ook water nodig hebben loop ik naar het meer, waar iemand zit.
    Grijnzend loop ik ernaartoe, en kniel achter haar neer.
    'Smaakt het?' vraag ik met een sadistische grijns.


    El Diablo.

    Adriana:

    Gek genoeg knipoogt hij en rent weg. Snel stop ik met snikken en ren in zijn richting. "He, wacht nou even." Roep ik hem nog achterna, maar hij is al weg. Ik hoor water, snel ga ik de richting op waar op geluid vandaan komt en vul ik mijn twee flessen. Geen idee waarom ok er twee had eigenlijk, maar wel handig. Als ik iemand hoor ga ik een boom in, niet zo heel verweg van het meertje. Er komt een meisje, met niet ver achter een jongen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 13:29 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Maleisia

    Ik draai me van schrik om en weet meteen wie er voor me staat,
    Het is een beroeps, de jongen uit district 2, natuurlijk had ik een betere verstop plek moeten zoeken, miss. in het bos want iedereen heeft water nodig.
    Ik kijk hem lang aan en gruwel van zijn sadistische blik, ik twijfel niet en snauw meteen in zijn gezicht "sadist" oops dat had ik beter niet kunnen zeggen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    'Niet echt slim om te zeggen hé?' grijns ik, en pak mijn zwaard erbij.
    'Maar je zou dit toch niet overleven' lach ik gemeen.
    Ik steek het zwaard in haar buik, en trek het daarna terug.
    Ik vermoord haar niet meteen, maar ik kijk sadistisch toe.


    El Diablo.

    Rich

    Ik kijk nog eens in mijn tas en kom er achter dat het eigenlijk een ehbo tasje is, er zit dus geen water in. Ik besluit om naar water te zoeken.
    Ik kom bij een meer aan, boos schreeuw ik een scheldwoord want er staan daar 3 mensen,
    het meisje dat mijn bijl had afgepakt vult haar flessen, een meisje van amper 14 staat achter de rotsen met een jongen, snel ren ik naar het meisje uit 10 roep dat we hier weg moeten, en we rennen samen weer terug het bos in en horen nog net het kononschot dat het meisje dood is

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 13:39 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Angel

    Ik klim snel in een boom en kijk in mijn rugzak. 4 runderreepjes 1 slaappzak 1 lege fles water en camoufleer spullen. Hier kan ik wel mee leven,M aar eerst maar een waterbron zoeken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Adriana:

    ik gruwle van wat ik zie. Het is vreselijk, toch weet ik me stil te houden.
    Ik ben zo bang, waar is Adam nou. Nog even en ik ging weer huilen. Zou hij mij ook vermoorden als hij me zou zien. Ik zou in ieder geval al mijn goed kanten op noemen dat zo en zo. Ik sluip terug omdat ik el water nodig heb, maar word al snel meegesleurt

    Vincent: Langzaam sluip ik naar het meer, maar zie een beroeps ik draai me om en loop weg. Ik wacht wel, ja ik kan wachten. Toch?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 13:40 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    *kanon shot, het meisje uit 5 is dood*


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    'Oow, ze is toch dood' mompel ik, en sta grijnzend op.
    'Oeps, ik wou haar laten lijden' grinnik ik. Ik loop naar het water, en vul de waterflessen. Als ook Jillana klaar is, gaan we op de rotsen langs het water zitten. Perfect, want iedereen moet hier komen voor water.


    El Diablo.

    (xxshyxx ik had adriana meegenomen het bos in,, maar ik had het niet gevraagd,, is het goed?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Angel

    Ik moet eerst wachten totdat niemand meer bij de hoorn is. Ik ga de beroeps zoeken. Oppeens hoor ik een kanonschot wie is nu weer dood. Ik vermoed het meisje uit 8 die zag er heel slap uit tijdens de trainingen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (tuurlijk, al je haar maar niet vermoord. Gewoon inproviseren. Behalve vermoord worden vindt ik alles goed)


    We've lived in the shadows for far too long.