• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?



    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven


    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart




    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Renesmee - Martha1Dx [wordt Volturi]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]



    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    Angelique Madeline Valois

    Verveeld zat ik wat rond te lopen in de vertrekken waar iedereen van de Volturi verbleef.
    Al dagenlang had ik niets om handen en verveelde ik me steendood.
    Het was zelfs zo erg, dat mijn eetlust zo goed als weg was.
    Een diepe zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik me doelloos op een bankje liet ploffen.
    De geur van mensen drong mijn neusgaten binnen, waardoor ik automatisch voelde hoe het vuur in mijn keel oplaaide.
    Desondanks, bleef ik toch koppig zitten en probeerde het vreselijke gevoel te negeren.


    [Wie wilt haar meeten?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jona
    Ik loop door de donkere gangen van ons ondergrondse netwerk. Ik heb dorst en ben opzoek naar iemand die met me op jacht wilt. Ik ga nooit alleen op jacht, puur omdat ik dat niet leuk vind en omdat je dan meer gevaar loopt mag je tegen een Volturi aanlopen. Sinds een tijdje is ons bestaan echt bekend en is de strijd om de macht begonnen.

    Nahuel
    Ik loop rustig door de volle zon. Mijn huid glanst licht maar het valt niemand op. Een van de voordelen van mijn halfvampierbestaan is dus dat ik me onopvallend onder de mensen kan begeven. Ik ben bijna bij Volterra. Jammer genoeg wou Huilen niet mee, ze vond het te aggresief zo'n oorlog. Ik moet naar de Volturi. Alleen dan ben ik zeker van de veiligheid van ons halfvampiers. Die Giovanni's zouden wel eens heel anders over ons kunnen denken.


    Remember to be ridiculous.

    [Nahuel kan aankomen dat ze elkaar daar tegenkomen.]


    Remember to be ridiculous.

    Elena
    Ik liep door de gangen, richting de uitgang. Het werd tijd dat ik nog eens ging jagen. Opeens zag ik Jona lopen.
    'Hey, ga je mee jagen?' vroeg ik haar.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    CandyBear schreef:
    [Nahuel kan aankomen dat ze elkaar daar tegenkomen.]

    [Ah, is goed...kennen ze elkaar al of niet? Ik twijfel nog een beetje dat ik Angelique als nieuw lid van de Volturi ga laten spelen]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jona
    Ik herken de stem onmiddelijk. Ook niet zo moeilijk als je bedenkt dat ik nu al zo'n vijfhonderdvijftig jaar bij deze clan hoor en ik een fotografisch geheugen heb. 'Ja graag,' zeg ik. 'Ik was net op zoek naar iemand om mee te gaan jagen.'


    Remember to be ridiculous.

    Leannan schreef:
    (...)
    [Ah, is goed...kennen ze elkaar al of niet? Ik twijfel nog een beetje dat ik Angelique als nieuw lid van de Volturi ga laten spelen]

    [Nahuel is nog opweg dus ik denk het niet, tenzij ze elkaar een keer op een reis zijn tegengekomen]


    Remember to be ridiculous.

    [ah, ok...dan zijn het vreemden voor elkaar :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nahuel
    Ik neem kom zonder problemen het gangenstelsel van de Volturi binnen en begin te lopen. Op zoek naar iemand die me kan vertellen wat er nu van me verwacht wordt. Niemand let op me, ze hebben wel betere dingen te doen met de oorlog die aan de gang is. Ik loop een random vertrek binnen en zie een meisje zitten. Nou ja, ze ziet eruit als een meisje maar dat maakt natuurlijk niets uit bij een vampier. 'Hey,' zeg ik. 'Ik ben Nahuel.'


    Remember to be ridiculous.

    Elena
    'Toevallig.' glimlach ik. 'Waar gaan we jagen?' vroeg ik haar. Al mijn hele vampier bestaan zat ik bij de San Giovanni cla, dus ik wist wel waar we gingen jagen, maar afwisseling kon nooit kwaad, al zei ik het zelf.
    [Ik ga van pc wisselen. Kom zo snel mogenlijk terug.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jona
    'Ik dacht erover om naar Lajatico te gaan,' zeg ik glimlachend. 'Ik heb vanavond dorst en geen zin om per ongeluk met een verdwaalde Volturi in de problemen te komen.'
    Ik haal mijn hand door mijn blonde haar. Een reflex dat ik over heb gehouden aan mijn tijd als mens. Voor een vampier is het allemaal niet nodig.


    Remember to be ridiculous.

    Angelique Madeline Valois

    Aangezien het gehoor van een vampier enorm sterk is, schrok ik niet op toen er iemand binnenkwam. "Hey, Ik ben Nahuel."
    Langzaam hief ik mijn hoofd een stukje op zodat ik hem kon zien en glimlachte zwakjes.
    "Angelique Madeline Valois," Zei ik met een licht Frans accent. "Maar iedereen noemt me Maddy."
    Mijn stem klonk zachtaardig terwijl er een kleine glimlach op mijn lippen speelde.
    "Ook nieuw hier?" Vroeg ik belangstellend.
    Ik stak mijn nieuwsgierigheid nooit onder stoelen of banken, daarom was ik altijd zo'n enorme flapuit.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nahuel
    'Ja ook nieuw,' zeg ik. 'En voor je het gaat vragen, ja mijn ogen zijn bruin, dat is zo omdat ik een halfvampier ben.'
    Ik glimlach. Daardoor ben ik nog wel eens per ongeluk in de problemen gekomen, iemand zag me aan voor een mens en wou me doden om zich aan de wet te houden. Sindsdien vertel ik het maar meteen gewoon.


    Remember to be ridiculous.

    Angelique Madeline Valois

    Ik grinnikte even en schudde mijn hoofd waardoor mijn bruine krullen zachtjes tegen mijn wang sloegen.
    "Dat zie je ook niet veel." Merkte ik op terwijl ik hem beter in me op nam.
    Hij was eigenlijk niet lelijk voor een halfvampier, niet dat ik wist hoe ze er uit zagen aangezien ik er nog nooit eentje had ontmoet.
    "Wat is eigenlijk de reden dat jij hier bent?" Vroeg ik weer met diezelfde nieuwsgierige toon. "Uit vrije keuze of dwang?"
    Heel even sloeg ik mijn ogen neer terwijl ik terugdacht waarom ik hier was.
    Het was een eerdere belofte aan mijn partner, Ismaël, geweest dat ik hier naartoe moesten vluchten.
    Ik had gezien hoe hij voor mijn ogen werd vermoord door een vampier uit een andere clan en dat was zijn laatste wens.
    Snel keek ik Nahuel weer aan en probeerde opgewekt te glimlachen, alsof er niets aan de hand was, terwijl ik diep vanbinnen verscheurd was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nahuel
    Ik ben na mijn driehonderd en nogwat jaar bedreven in het aflezen van gezichtsuitdrukkingen en merk dat ze zich verdrietig voelt. 'Vrije wil,' zeg ik. 'De Volturi laat mij een mijn halfzussen met rust maar ik weet niet hoe de Giovanni's ons zullen behandelen. De enige manier waarop ik zeker ben van mijn toekomst is wanneer de Volturi wint. En jij?'
    Het schoot door mijn gedachten dat de Cullens het liefst voor de Giovanni's zouden kiezen. Misschien zouden ze onder dwang hierheen komen. Jane kon blijkbaar bijzonder overtuigend zijn.


    Remember to be ridiculous.