• Ik heb de neiging alle quizzen en dingen die ik gemaakt hebt toen ik 9 was te verwijderen.

    Daarentegen ben ik dan wel bijna al mijn quizlets kwijt waar ik zo lang voor gespaard heb :Y

    wat vindt gij?


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Niet doen, want dat is gewoon grappig om later terug te lezen :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Doitsu schreef:
    Niet doen, want dat is gewoon grappig om later terug te lezen :Y)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Doitsu schreef:
    Niet doen, want dat is gewoon grappig om later terug te lezen :Y)

    + ik inactiever ze altijd :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou het niet doen. Ik heb ook nog heel oude stories en het is altijd grappig om daar af en toe nog eens naar te kijken. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Doitsu schreef:
    Niet doen, want dat is gewoon grappig om later terug te lezen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Niet doen.

    Jij lijkt echt zó hard op iemand die ik ken D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb de mijne van een half jaar geleden ook al gedeactiveerd


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Yail schreef:
    Niet doen.

    Jij lijkt echt zó hard op iemand die ik ken D:


    Qua wat? Gezicht of iemand die over alles twijfelt :Y?


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Bewaren, je kunt ze ook inactiveren. het is leuk om te dingen te bewaren van vroeger, achteraf - hoewel ik slechts 2 maanden lid ben - spijt dat ik nooit eerdere verhalen en shit heb bewaard, maar ze heb verwijderd.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    Bewaren, je kunt ze ook inactiveren. het is leuk om te dingen te bewaren van vroeger, achteraf - hoewel ik slechts 2 maanden lid ben - spijt dat ik nooit eerdere verhalen en shit heb bewaard, maar ze heb verwijderd.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Inactiveren is dé oplossing(:


    Food.

    Desnoods inactiveren, maar sowieso bewaren!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the