• Helleuuu!

    ik heb zaterdag The Hunger games gezien,
    en nu ben ik echt er best wel obsessed.

    Dus wie heeft er een Hunger Games story of One Direction story ??

    One Direction en Hunger games.

    I'm a survivor - Louis Tomlinson
    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.

Birds in a cage. • 64th Hungergames.
http://www.quizlet.nl/stories/81099/birds-in-a-cage--64th-hungergames/



“Dames en Heren, de 64ste Hongerspelen zijn begonnen!”
Elk jaar worden in Panem, het voormalige Noord Amerika, twee kinderen uit elk van de twaalf districten opgeleid tot moordenaars. De kinderen van 12 t/m 18 jaar worden in een arena gestopt en zijn verdoemt om elkaar te vermoorden, elkaar af te slachten tot er maar één overblijft.
Twee totaal verschillende jonge mensen die door het lot bij elkaar gebracht worden, twee tot de dood verdoemde levens en één onvoorwaardelijke liefde.

Start op; 5 April

Ik vond bij hem alles wat ik ooit had gezocht, alles wat ik nooit had kunnen vinden.
We vonden liefde, in de diepste krochten van de hel.
~ Nan Bronté.


Misschien dat je dit leuk vind? (:

[ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:45 ]


We were like birds in a cage. Locked, no freedom, but together. ('ll)

I will always watch your back ~ The Hunger Games



Two different stories, two different lifes.
Faith never ment to bring them together. But they did, because of the choice of a boy and the destiny of a girl.
Only together they can live, although only one will survive. He has a plan, she doesn’t even want to know. He knows his future, she has no clue.
The Games have started again. And they will take everything from every one. No exceptions.
Welcome to the 94’s Hunger Games, and may the odds be ever in your favor.


x Een deel van boek 2 Vlammen en het hele boek 3 Spotgaai worden buiten beschouwing gehouden.

Written by Unwind and Pericles

Ik heb ook nog een 1D-story, maar die is al over de 150 hoofdstukken (:


Take risks and conquer your fears.

Ik heb een Hunger games verhaal: Mijn eigen hel, het is gwn de hongerspelen, maar dan uit andere personages gezien=]


The night is dark and full of terrors.



Returning Shadows
Clover Amory is een 14 jaar oud meisje dat leeft in het 5de District van Panem. 3 jaar geleden moest ze toekijken hoe haar oudere zus Marissa, beter bekend als Foxface, werd gedwongen om te vechten in die verschrikkelijke arena. Nu, drie jaar later, moet ze zelf de arena in. Zal ze het overleven of zal ze net zoals haar zus sterven in de manipulatie die ze hier 'De Hongerspelen' noemen.

x Nederlands geschreven & gesproken
x Gebaseerd op 'De Hongerspelen'

Endless Love || Liam Payne


- Don't settle for the one you can live with, wait for the one you can't live without.


• Met One Direction
• Nederlands geschreven
• Nederlands 'gesproken'
• Gestart op 21 maart 2012
• Geschreven door xPayne


Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.



don't wanna think of all the different ways to kill you..
I Can Kill you.. But I won't..


Bij de 67ste Hongerspelen gebeurt het onverwachte,
De McAlister Tweeling word uitgeloot, de tweeling die bijna geen moment van elkaars zijde wijken.. En de hel begind pas echt als ze de arena in worden gesleurd.. Alex word verlieft op een andere tribuut..


Het orginele verhaal van Suzanne Collins
Nederlands gesproken, nederlands geschreven

(Het plaatje is de link :) )


Don't be like the rest of them, darling

We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

*Nederlands verteld
*Engels gesproken
*elke dag minstens 1 deeltje

maybe you like it! (:


~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

From the moment I met you everything changed
I knew I had to get you, whatever the pain

I had to take you and make you mine
Take you and make you mine

Yes, he got me.
Yes, I love him.
But, than everything changed.





-One Direction bestaat
- Engels/Nederlands gesproken
-Abo is handig, ik waarschuw niet


Misschien iets voor jou? Ik zou graag wat meer abo's hebben!


Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

The little twinkle in your eye | Zayn Malik

I've never had the words to say
But now I'm asking you to stay
For a little while inside my arms
And as you close your eyes tonight
I pray that you will see the light
That's shining from the stars above


*Nederlands gesproken+geschreven
*One Direction bestaat
*Net begonnen
*Activeer zo vaak mogelijk
*Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken


Ik heb ook nog: We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
Maar daar ben ik al ver mee

Maybe you like it (:


~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~



‘Jewel Hart!’
Het was doodstil op het enorme plein, iedereen keek zoekend om zich heen en sommige blikken rustten op mij. Ik keek verbaasd op en zag mijn gezicht op de verschillende enorme schermen die op het plein waren opgesteld. Verdwaasd liep ik naar het podium, ik besefte het nog niet helemaal, geloofde het niet. Langzaam liep ik het podium op, een vredesbewaker duwde me naar voren waardoor ik bijna mijn evenwicht verloor. Ik hoorde een geroesemoes door de menigte trekken en keek hoopvol op. Ik verwachtte dat iemand naar voren zou stappen, mijn plaats op het podium in zou nemen. Maar dat was niet zo, het bleef doodstil op het plein.

Voor het eerst in dertig jaar had district één geen vrouwelijke beroeps.

[ bericht aangepast op 11 april 2012 - 16:51 ]


Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.


De brievenbus - Louis Tomlinson

Lucy Conrad is 18 jaar, woont in NY met haar hond Billy in een zolderverdieping in Soho, studeert filosofie, houdt van fotografie en is paranormaal begaafd. Ze correspondeert met haar jeugdvriend Louis Tomlinson als ze die ontmoet tijdens een reisje naar geboortestad Londen. De brieven gaan over en weer, waarin irritaties worden geuit, ontvlambare discussies worden gevoerd, herinneringen opgehaald, gevoelens geuit en expressies worden getoond. Er bloeit een vriendschap op, die vol passie en vuur groeit tot meer gevoelens, hoe Lucy probeert te voorkomen dat ze verliefd wordt en Louis in de war is van zijn gevoelens. Hoe ze toegeven, twijfelen, opstaan en doorgaan. De wispelturige gevoelens slaan bij Lucy toe als de denkt aan de diepte en toekomst in hun vriendschap en relatie - hoe graag ze ook wilt, vanwege de verschillende leefmilieus, terwijl Louis overtuigd is van de diepgang die zal kunnen ontstaan tussen hem en Lucy.


De hoofdstukken zullen bestaan uit brieven die over en weer gaan tussen Lucy en Louis. Je ontdekt, weliswaar een geschetst droombeeld, hoe de chemie die kan ontstaan in brieven, hoe Lucy en Louis opboksen tegen de verschillen van wereld en waanbeelden en droombeelden te onderscheidden.
How pure love can survive and every letter count.


"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Hier een verhaal over de hongerspelen (:

http://www.quizlet.nl/stories/80102/hungergames/


02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran