• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v
    District 8:
    m
    v
    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 2 http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last&message=66#3561910

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vincent:

    "Tuurlijk." Lachte ik haar toe. Ik sloeg een arm om haar heen om hhar om te draaien. "Nu niet omkijken. Maar iemand bespied ons." Zei ik trots.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Ik kijk geschrokken op en stoot dan zachtjes een lachje uit. 'Heb je überhaupt wel naar de scores gekeken? Ik had niet voor niets een 10. Maar als je niet mee wilt doen, raad ik je aan nu weg te gaan. Zo te zien heb je geen wapens in je handen en ik duidelijk wel,' zeg ik wijzend naar de blaaspijp.


    Happy Birthday my Potter!

    (We lopen niet helemaal lekker gelijk :'), Ow nu weer wel haha )

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:01 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:

    Ik schrik me rot van een stem achter me. Ik draai me om en zet diegene vast tegen de grond. "Nog steed zo zeker van jezelf?" boos kijk ik het meisje aan. Ik sta op en trek de messen waarmee ik haar vast heb gezet uit de grond. "Ik heb wel wapens." Zegt ze eigenwijs

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:06 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Juliana 'Julie' Roberts - district 11
    'ik heb wel een wapen hoor!' zeg ik verontwaardigt. Ik zoek even in mijn rugzak. 'kijk maar' trots laat ik het mesje zien.
    'en het belangrijkste wapen is hersenen, dat heb jij blijkbaar niet' zeg ik. 'oh shit sorry, dat was niet zo aardig om te zeggen' denk ik hardop.
    'ik probeer alleen maar te helpen'
    Opeens wordt ik tegen de grond geduwt. Ik hap naar adem door de schrik.
    'je vermoord me toch niet' zeg ik tegen de jongen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:04 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn

    'Niet zo bitchy doen, want ik heb anders wel een plan om het eten van de beroeps te vergiftigen zonder dat ze weten wie het gedaan hebben. En ook een bontgenoot.' Ik geef Vincent een knipoog. Ik mag hem wel. 'Wat wil jij doen, zitten en wachten? En ik heb trouwens wel de ballen om je te vermoorden. Dat je het even weet. Oja en ik zei in je handen. Tas is niet handen. Wie heeft er nu geen hersenen'

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:07 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [ik had mijne ook aangepast. ^^]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    NightShot schreef:
    Damon

    'Je gaat winnen' zei ik, en sloot mijn armen om haar heen.
    'Daar zorg ik wel voor' mompel ik, en eet het runderreepje.


    Alana- 2

    Ik glimlachte lief naar hem ' wat als wij on de finale staan ik ga jou niet vermoorden' zei ik en zioende hem liefdevol. ' dat kan ik echt niet' fluisyerde ik


    Nobody is perfect

    [vanavond ben ik heel de tijd online]


    Nobody is perfect

    Vincent:

    Ik hielp het meisje overeind. "Laat me niet meer zo schrikken oke?" Ik zucht en stop mijn messen terug in mijn tas. "Laten we weggaan, ze hebben ons vast horen schreeuwen" Ik kijk ze nog even aan en wijs verschillende richtingen in "Welke?"

    (Ik ga eten, ben er vanavond weer. Zolang ik niet doodga, kun je vrijwel alles doen, met mijn personages.)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:10 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Dawn is boos ^^ )


    Happy Birthday my Potter!

    Dawn

    'Sorry hoor, maar ik ga niet met haar mee. Mij een beetje dom noemen!' Ik houd mijn pijp op haar gericht. Die Vincent moord niet zo snel. Van haar echter weet ik het niet.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:11 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Juliana 'Julie' Roberts - district 11
    'ik heb toch niets verkeerd gedaan?' zeg ik tegen het meisje. 'hoe wil je überhaupt bij het eten komen, denk je nou echt dat ze het gewoon ergens laten liggen zonder bescherming? Ook al heb je een tien, je zal zwaargewond uit het gevecht komen'
    De jongen stelt voor om weg te gaan.
    'ik ga echt niet met haar mee hoor' zegt het meisje.
    'ik probeerde alleen maar te helpen' piep ik als ze haar wapen op me richt.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:12 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Vincent:

    "Ik noemde je niet dom en wie zegt dat zei mee moet. Ik wil alleen dat wij twee in ieder geval veilig zijn." Leg ik haar uit. Terwijl ik een klein dansje doe. "Kom op, voor we gezien worden. Van mij mag je best mee." zeg ik tegen het andere meisje "Hoe heten julie trouwens?" Vraag ik lekker laat.

    (nu ga ik echt eten)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:15 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Ik zucht. Niets verkeerd, tssss. Een beetje ons besluipen en vervolgens mij dom noemen. Nee dat is niks. 'Nou, ik heb dus een goed uitgedacht plan, maar als je het al als gedoemd beschouwd, heb ik niks aan je en gaat het je dus ook niks aan. En we moeten hier inderdaad weg. Die Jillana was net ook in het bos om-' Ik stop met praten. Ik kan gewoon weg de waarheid niet uit mijn keel krijgen. 'En ik had het niet over jou, Vincent.'

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:16 ]


    Happy Birthday my Potter!