• Iedereen leest graag zijn horoscoop, toch? Fout.
    Op deze wereld zijn er hoogstwaarschijnlijk 10 op de 100 mensen die hun horoscoop graag lezen, de overige 90 vind het simpelweg niet interresant. Met Angel's Weekhoroscoop wil ik hier verandering in brengen, door te laten zien dat het heel leuk is om je horoscoop te lezen.
    Elke Zaterdag of Zondag ligt er weer een verse horoscoop voor je klaar, die je kan lezen door middel van je sterrenbeeld.
    Veel plezier!


    ~Horoscopen geschreven bij AngelForce (Ilana Dewi).
    ~Angel's Weekhoroscoop voor dummy's is geschikt voor alle leeftijden.
    ~Valt onder het Genre 'verhalenbundel' bundel van meerdere horoscopen die niet bepaald iets met elkaar te maken hebben.
    ~link in cover


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Ik lees ze meestal om te kijken of er iets van klopt, wat meestal niet het geval is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Drogon schreef:
    Ik lees ze meestal om te kijken of er iets van klopt, wat meestal niet het geval is.


    haha, ik krijg er altijd een in mijn imbox, en die klopt meestal wel. Maar ja, smaken verschillen ;)


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Bij mij kloppen ze verbazingwekkend vaak, haha. Ik vind het wel leuk om te lezen, maar ik geloof het meestal niet :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik vind het leuk om horoscopen te lezen, hoewel het verschilt per keer of er wel of niet iets van komt. Want ik zou al honderden keren mijn''Grote Liefde'' tegen moeten zijn gekomen maar dit is niet het geval, ik ben nog steeds single en alleen. Wel wist dat ding gisteren dat ik mij gisteren niet goed zou voelen en toch veel zou moeten werken en me er dus beter niet op het ziekzijn kon focussen. Daar had ie wel weer gelijk in. :'D
    Dus bij mij verschilt het, ik ga eens bij je story kijken. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Spotgaai schreef:
    Bij mij kloppen ze verbazingwekkend vaak, haha. Ik vind het wel leuk om te lezen, maar ik geloof het meestal niet :3


    26 - 02 - '16

    Spotgaai schreef:
    Bij mij kloppen ze verbazingwekkend vaak, haha. Ik vind het wel leuk om te lezen, maar ik geloof het meestal niet :3


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Bij mij kloppen horoscopen maar die horoscopen zijn meestal al wat oud.


    Physics is awesome