• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v
    District 8:
    m
    v
    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 2 http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last&message=66#3561910

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Lars:

    Hard word ik tegen de grond gedrukt. Ze zegt wat dingen waar ik geen boodschap aan heb. Doordat ik vrij sterk ben is het niet moeilijk om haar van me af te gooien. Ik klim weer een boom in en besluit van boom tot boom te gaan. Maar ze had wel me enkel bezeert. Waardoor ik niet zo heel voor boven de grond zit...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Ik klim voorzichtig via de bomen richting de plek van het geluid. Ik hoor nu duidelijk de stem van Jillana en ze staat op het punt iemand te vermoorden. Laat het alsjeblief niet Lars zijn, denk ik vlug.
    Wanneer ik boven de bron van het geluid zit, kan ik Jillana zien. Ze zit bovenop haar prooi en vermaakt zich duidelijk prima. Het persoon is echter sterker en weet een boom in te klimmen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 15:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jillana

    Ik grom en sta op.
    Ik kijk waar hij zit, en pak een mes.
    Ik gooi een mes in beide enkels, dan komt hij niet veel verder.


    El Diablo.

    Lars:

    Me enkels doen heel veel pijn, maar ik wil niet dood. Ik kijk achter om en zie dat ze niet heel ver is. Achter haar zie ik Dawn. Als ik nu dood ging, zou Jillana met mij bezig zijn, Toch? Dawn zou haar dan kunnen vermoorden. Ik stopte met rennen, ik kon niet meer. Dit was het dan


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jillana

    Ik grijns, en gooi nog wat messen.
    Hij valt nu naar beneden, en ik loop naar hem toe.
    'Spot nooit met een carer' grijns ik, en duw een mes in zijn borstkas.
    Daarna loop ik weg, hij overleeft het toch niet.


    El Diablo.

    Dawn

    Dan merk ik dat het Lars is. 'Shit,' mompel ik tegen mijzelf. Ik kijk naar mijn pijlen en dan weer naar Lars. Als ik Jillana nu vermoord, krijg ik gegarandeerd de beroeps achter mij aan en Lars valt duidelijk niet meer te redden. 'Ik zal haar vermoorden, maar niet nu,' beloof ik mijzelf.


    Happy Birthday my Potter!

    Dawn

    Wanneer Jillana weg is klim ik naar beneden en ga bij Lars zijn hoofd zitten. Hij leeft nog. Ik leg zijn hoofd op mijn schoot en strijk zijn haren uit zijn gezicht.
    'Ik zweer dat ik haar zal vermoorden.' Ik kijk naar zijn bleker wordende gezicht. Ik kan niks doen dan alleen wachten tot hij sterft. Dan besluit ik te zingen. Het is het enige liedje waar ik nu aan kan denken. Het komt uit mijn district.
    'Achter de bergen
    In de volle zon
    Waar de bloemen bloeien
    en de bomen groeien
    Daar is het kalm
    Daar is het fijn
    Dat is de plek
    Waar je voor altijd veilig zal zijn'

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 15:41 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Lars:

    Van de wazige vlekken kan ik Dawn onderscheiden. "Dawn." Ik hoorde mezelf geeneens maar hoopte dat zei dat wel deed. Ik had namelijk veel goeien dingen in mijn rugzak. Ik had nog pijlen van mijn pijl en boog, ik had eten, water. Zelfs EHBO spullen.. Ik had dan ook wel veel opgepakt. "Dawn, neem mee." Probeerde ik weer. Ze moest de spullen mee, ze moest dit overleven. "Neem de spullen mee." Nu was het meer gepiep dan dat ik werkelijk iets zei.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 15:43 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Ik knik en ga door met zingen. Tranen stromen over mijn wangen, maar dat maakt mij niet uit. Ik wil alleen dat Lars ondanks alles op een goede manier sterft.


    Happy Birthday my Potter!

    Lars:

    "Zorg je voor me zusje, alsjeblieft. Ze heeft nu niemand meer" Dit was het laatste, ik wou iemand die voor mijn zusje zorgde, dar was alles. "Zorg voor haar. Alles komt goed." Knikte ik Dawn nog toe. Ik pakte het kettinkje. "Hier, mag je hebben. Ik hoop dat het jou meer geluk brengt." Toen werd het zwart.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 15:47 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Lars mompelt nog iets en zakt dan weg. Mijn handen vinden zich een weg naar zijn pols, maar een hartslag is nergens te bekennen. Hij is dood. Ik hoor het kanonschot afgaan. Voorzichtig pak ik zijn spullen en werp nog een laatste blik op het levenloze lichaam van mijn district maatje. Ik kan hem bijna niet achterlaten, zo in het donker. Toch doe ik dit en loop weer terug naar de plek bij de bron. Tranen stromen nog steeds over mijn wangen en wanneer ik in mijn boom ben geklommen, speur ik de omgeving af naar een camera. Als ik er eentje in een van de takken boven mij gevonden hem, kijk ik er recht in. 'Mama, papa, jullie hebben gehoord wat hij zei. Zorg voor zijn zusje. Wat er ook gebeurd.' Dan maak ik mijzelf en mijn spullen weer vast en sluit mijn ogen.


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:

    Vrij dichtbij hoor ik iemand zingen, het klinkt heel mooi. Voorzichtig ga ik er op af. Ik pak mijn mes stevig vast en kom uit de bosjes. Ik zie de jongen, die mij geholpen had bij het meertje. Het meisje rent weg en klimt een boom in. Ik kniel bij de jongen neer en voel in zijn zakken. Ik weet het lekker respetloos. Ik glimlach als ik voel wat ik zocht. Een klein spiegeltje. Ik sluip naar het meisje in de boom. Ik kan het meisje niet neer steken. zo sta ik daar besluiteloos.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 15:53 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Omg, dit is echt zo zielig :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [wilt Dawn zo Julie meeten?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    xMockingjayy schreef:
    [wilt Dawn zo Julie meeten?]


    (Als Julie aardig is wel, maar ik moet nu wel even met mijn hond uit. Tot zo allemaal)


    Happy Birthday my Potter!