• Ja, ik ben echt heel blij nu, want het is nu officieel bevestigd dat One Direction naar Nederland en België komt in 2013!(: This made my day, seriously. (:

    Zijn er nog meer Directioners hier die dit al gehoord hebben? En hebben jullie nog iets te horen gekregen waardoor jullie helemaal blij zijn?

    haters hoeven niet te reageren.


    The universal language of art.

    Er is nog NIETS bekend, dat heeft het 1D streetteam bekend gemaakt. Hun hebben namelijk allemaal contacten met Sony en Sony houdt ze op de hoogte.
    Maar ja .. ik ga nu volgend jaar februari al naar ze in Londen ):


    To infinity and beyond •

    Starships schreef:
    Er is nog NIETS bekend, dat heeft het 1D streetteam bekend gemaakt. Hun hebben namelijk allemaal contacten met Sony en Sony houdt ze op de hoogte.
    Maar ja .. ik ga nu volgend jaar februari al naar ze in Londen ):


    Ik ga ook naar ze in London in Februari, en misschien deze zomer ook, aangezien er familie van me daar woont, en mn nichtje is er ook fan van, haha.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Starships schreef:
    Er is nog NIETS bekend, dat heeft het 1D streetteam bekend gemaakt. Hun hebben namelijk allemaal contacten met Sony en Sony houdt ze op de hoogte.
    Maar ja .. ik ga nu volgend jaar februari al naar ze in Londen ):


    Dat had ik inderdaad ook gezien net ;$ Maar toch hoop ik dat het wel zo is, haha. Naar 1D in Londen? Oké, dat is echt awesome.(: Zou ik ook wel willen.


    The universal language of art.

    BIEBERCREW schreef:
    (...)

    Dat had ik inderdaad ook gezien net ;$ Maar toch hoop ik dat het wel zo is, haha. Naar 1D in Londen? Oké, dat is echt awesome.(: Zou ik ook wel willen.


    Maar ik denk (gok) dat ze in 2013 wel naar Europa komen. Tenminste .. dat tweette Harry, over de PLANNEN. Dus ben benieuwd!
    Ja het duurde met te lang voordat ze hier kwamen & toen kon je tickets kopen voor de concerten in The London O2, en andere plekken in Engeland.


    To infinity and beyond •

    Starships schreef:
    (...)

    Maar ik denk (gok) dat ze in 2013 wel naar Europa komen. Tenminste .. dat tweette Harry, over de PLANNEN. Dus ben benieuwd!
    Ja het duurde met te lang voordat ze hier kwamen & toen kon je tickets kopen voor de concerten in The London O2, en andere plekken in Engeland.


    Ja, die tweet van Harry had ik ook gezien. :') Haha, echt cool.


    The universal language of art.

    Het is nog niet zeker wanneer, maar ze komen wel.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    IDGAF. Not now.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wat vet!


    The odds are néver in our favor.

    Ik moet daar heen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one