• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v
    District 8:
    m
    v
    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 2 http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last&message=66#3561910

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Juliana 'Julie' Roberts - district 11
    Gelukkig ze vermoord me niet. 'gezellig' zeg ik vrolijk. 'ik zou het al zo saai vinden om in mn eentje dood te moeten gaan'
    'ik heet Juliana, maar iedereen noemt me Julie' zeg ik tegen hem. 'en jij?'
    Ik loop naar hem toe, mijn mesje stop ik in mijn riem. De bril hou ik op, het voelt veiliger als ik gewoon kan zien.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ik ben er weer wat heb ik gemist??)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vincent:

    "Ik heet Vincent"
    Ik zie dat het andere meisje het er nog steeds moeilijk mee heeft dat Lars... nou ja... dood is. "Ik help je wel." Niet te geloven dat ik dit ging zeggen. "En als we de laatste twee zijn, ga jij lekker naar huis oke." Voorzichtig stak ik mijn armen uit, ik moest haar toch troosten

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:26 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [volgens mij alleen dat Julie, Dawn en Vincent de beroeps willen vergiftigen.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn

    'Ik heet Dawn. Kunnen we dan nu in ieder geval weg hier? Die Jillana was misschien niet alleen.' Ik loop verder weg van het meer. Aangezien daar de beroeps zitten en die andere tributen nooit sterker kunnen zijn dan een groep van die, lijkt dat mij het veiligst. Dan wilt Vincent mij opeens troosten. Verbaasd draai ik mij weer naar hem om.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    ( en er is niets gebeurt met rich??)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Nee, en ook niets met Adriana, die zitten nog in die boom.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Deejay schreef:
    ( en er is niets gebeurt met rich??)


    (Volgens mij niet. Alleen Lars is dood en wij zijn nu met z'n drieën)


    Happy Birthday my Potter!

    (Okeejj, lkkr lang geslapen xd)

    Rich

    Ik schrok wakker, ik had blijkbaar toch geslapen
    Snel draaide ik me om, ik schreeuwde en begon hard te trekken en te schoppen, tot ik er achter kwam dat ik vast zat, in een boom, in de honger spelen.
    De werkelijkheid kwam me weer naar binnen en ik draaide me om om te kijken of Adriana wakker was. Ze was wakker en keek me angstig aan, ik stelde haar gerust, klom uit de boom wat nog slechter ging dan dat ik er in klom en zei tegen Adriana dat we terug naar de grasvlakte moesten gaan.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vincent:

    "Je gaat het niet opkroppen hoor. Waar is dat vrolijke meisje gebleven?" Vraag ik terwijl ik mijn armen weer omlaag doe. "Jij gaat dit overleven, knuffels zijn gratis en daar is het meer." Zeg ik bijdehand


    We've lived in the shadows for far too long.

    (waar zijn jullie eigenlijk? in het bos op de vlakte bij het meer?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Adriana:

    Rich deed een beetje eng, maar het ging al snel weer beter. "Oke, dat doen we riep ik vrolijk." Ik hield een stukje vlees voor hem. "wil je ook heb ik gevangen toen je sliep." Vrolijk etent liep ik verder "Rich, vind jij mij naiëf?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    'Mijn grote gebrek: richtingsgevoel,' lach ik en ik loop de tegenovergestelde richting uit. 'Kan jij de omgeving in de gaten houden, Julie?'


    Happy Birthday my Potter!

    (Wij zijn in het bos bij een bron en we gaan nu voor de zekerheid verplaatsen)


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:

    Ik tik op Dawn haar rug. "Is het niet slim om de rest van mijn eten en spullen mee te nemen. Ik heb veel opgeraapt." Zeg ik nu alweer een stuk sirieuzer.


    We've lived in the shadows for far too long.