• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v
    District 8:
    m
    v
    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 2 http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last&message=66#3561910

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    RosalieBlack schreef:
    (...)

    Alana - 2
    Ik sprong uit mijn boom om mijn waterfles te gaan vullen bij het meer. Ik had zo'n verschrikkelijke droge keel gekregen. Ondertussen waren er al best veel mensen dood nu. Onderweg hield ik alles goed in de gaten. Toen ik bij het meer aan kwam zag ik daar Damon zitten. Ze was er niet zeker van dat hij haar zou laten leven maar ze liep er toch heen. ' heey' riep ze.

    Adam - 10
    Ik had niet veel gedaan dan alleen in een boom gezeten en te wachten tot er mensen kwamen die ik kon vermoorden. Waarschijnlijk waren er al veel bondgenootschappen ontstaan. Ik besloot om ook maar vrienden te worden met iemand, als die vrienden wilde zijn met mij dan. Ik dacht even na, niet iemand van de Beroeps. Misschien Rich, maar die is wel sterk.


    (Adam is sexy :) )


    Happy Birthday my Potter!

    alana - 2
    ik grijnsde breed 'hey lekkerding' zeg ik 'ik heb je gemist ' zei ik zachtjes en druk een klein.kusje op zijn wang. 'waar was je heel de tijd??' Zei ik en sloeg mijn armen rond zjjn nek. 'eb je nog mensen vermoord?' Vroeg ik grijnzend.


    [ben even weg, maar ben rond 4 uur weer terug]


    Nobody is perfect

    Rich

    Ik schrik als Adriana aan mijn jas rukt,
    Ze wil terug naar Adam en dat we een boom in klimmen.
    Ik durf haar niet te zeggen dat ik niet kan klimmen.
    Dus blijf ik boos door lopen naar de grasvlakte

    (we zien wel wat we met lars doen,,
    hij moet wel snel dood, want je hebt er nu 3...
    ik zou trouwens adam vermoorden, had ik afgesproken......)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 14:07 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    Ik grijns, 'spullen halen, en ofcourse' zeg ik.
    'Zo'n kind uit 5 en nog een paar in het bloedbad' mompel ik daarna.
    Ik zet haar neer op een van de rotsen en ga naast haar zitten.
    'Heeft één van jullie dingen voor vuur ofzo' mompel ik.


    El Diablo.

    (Lars was ook om snel dood te gaan.)

    Adriana: Boos loopt hij door, en ik durf niks meer te zeggen. Oplettend kijk ik in om me heen. Ik bekijk wat bessen, ze zijn niet giftig dat weet ik wel. Ik pak er een aantal en trek een sprintje om rich bij te houden. "Dankje dat ik je me niks doet." Zeg ik dromerig.

    Vincent:

    Ik zie twee mensen voorbij lopen, maar hou me stil. Ik heb geen idee wat ze zullen doen. Het meisje ziet er lief uit. Ik kijk naar de eekhoorns die ik heb gevangen. Waarom deed ik dit nou. Ik ging voorzichtig een paar bomen verder en gooide het naar ze, ze had me ten slotte gespaard toen bij de hoorn


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rich

    Als ik bij de grasvlakte ben,
    Is me nog wel wat bijgebleven van mijn eigen district,
    ik kan het wel onderstroom zetten...
    Ik kijk in mijn ehbo tasje en zie dat er een hele klos met draad in zit.
    Hij is jammer genoeg te klein, dus besluit ik om gewoon een vuur te maken,
    maar hoe?
    Ik vraag aan Adriana of zij miss. nog wat heeft om vuur temaken

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 14:14 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Als ik klaar ben met mijn tas, begin ik met het verzamelen van giftige planten. Ik moet een wapen maken, anders ben ik er binnen een dag geweest. Mijn mentor had gezegd dat hij mij wel aan een blaaspijp en pijlen kon helpen. Omdat het normaal geen sterk wapen is, kon hij het makkelijk door mijn sponsors laten betalen. Hij zij dat mensen mij wel leuk genoeg vonden en ik had door mijn gif invasie tijdens mijn privésessie veel punten gehaald. De beroeps zullen nooit kunnen raden hoe ik aan die 10 kwam.
    'Komt er nog wat van?' mompel ik. Ik moet wel te zien zijn. Hij weet dat ik wacht. Ik richt mijn ogen op de hemel en zie dan eindelijk het parachuutje met mijn wapens komen.
    'Eindelijk!'


    Happy Birthday my Potter!

    Adriana:

    Terwijl Rich bezig is , besluit ik te gaan spelen met iets. Ik vind twee steenjes, die hadden we thuis ook. Vrolijk sla ik ze tegen elkaar en zie allemaal vonkje.
    "O mij god, wat mooi." Zeg ik vol bewondering


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rich

    Owjaa ik heb natuurlijk, sterilon ik hoop dat dat brandbaar is,
    Ik gooi zonder pardon op het gras,
    Wat natuurlijk heel dom is, want ik heb nog steeds niets om vuur te maken


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    Ugh, dit is dan ook weer heel erg openbaar. Iedereen kan je zo aanvallen, ik kijk wat rond en zie een klein schuilplaatsje tussen hoge rotsen. Niemand kan je zien. Ik trek Alana mee en leg onze spullen erin. 'Wel zo veilig' grinnik ik. Jillana staat op de uitkijk, dus het is niet mijn probleem verder.


    El Diablo.

    Rich

    Ik zie Adriana spelen met twee stenen, ik ren naar haar toe het zijn vuurstenen,
    Ik vraag of ik ze even mag lenen en 5 min. later staat het hele veld in de fik...


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Adriana:

    Nog steeds ben ik geinteressert bezig met de vonkjes. "Gaan we zo, iedereen kan ons zien, weet je" Zeg ik tegen Rich. Vrolijk dans ik onder de vonkjes. nu miste ik het thuis echt. Rich komt naar me toe. "Zou ik die steentjes even mogen." Ik geef ze aan hem. Daarna trek hij me mee, weg van het veld.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 14:21 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rich

    Adriana heeft niet door dat ondertussen al een kwart van het veld in de fik staat,
    Dus ik sleur haar mee, we rennen zo hard als we kunnen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Verbaasd kijk ik naar boven. Grote rookwolken houden delen van het zonlicht tegen. Of er is hier vlakbij brand, of er is verder weg een hele grote brand. Snel zoek ik een hoge boom uit en klim naar de top. Ik tuur in de verte en zie dat er bij het meer iets in de fik staat. Het is te ver om te zien wat het is, maar het moet een heel groot gedeelte van de arena zijn. Misschien het grasveld...
    Ik klim weer naar beneden en ga verder met de pijlen giftig maken. De tributen met wat minder verstand zullen wel schrikken. Als de beroeps bij het meer zitten, kunnen ze er misschien wel eentje afmaken die het meer als veilig voor vuur ziet. Stiekem hoop ik dat, want dan hoef ik die onschuldige tributen in ieder geval niet te doden.


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    Ik hoor een kanonschot ik weet niet wie er dood is maar ik hoop dat het iemand bij het vuur is,
    Opeens voel ik een steek in mijn been, ik kijk, er is een grote rode open vlek te zien,
    Snel kijk ik omhoog steek mijn bijl in de lucht en hoop dat mij nu een parachuutje wordt gestuurd


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.