• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v
    District 8:
    m
    v
    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 2 http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last&message=66#3561910

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rich

    "Valt wel mee, vind jij me raar?"
    Ik was al bang wat voor antwoord ik daar op zal krijgen,
    Maar we liepen stevig verder naar de vlakte en het viel me op dat ik nog steeds geen parachuutje heb gekregen snel vroeg ik aan Adriana
    "is er nog een parachuutje bij ons neergekomen toen ik sliep?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (okeejj ^^, wij gaan naar de vlakte)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    'Heb je die echt laten liggen?' Ik kijk hem verbaasd aan. Ik had serieus gedacht dat hij een grapje of zo maakte.


    Happy Birthday my Potter!

    Juliana 'Julie' Roberts
    Ik wilde al beginnen met een zin toen ik besloot dat het beter was om haar niet nog bozer te maken, ze maakt het er wel zelf van. Die twee hadden het wel leuk samen, ze zaten te knuffelen, in de arena! En Vincent laat Dawn naar huis gaan als ze bij de laatste twee zitten, je kan niet om iemand geven in de arena.
    'het lijkt me beter als jullie samen verder gaan' zeg ik plots.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Rich

    Toen we bij de grasvlakte aankwamen was er een heel stuk weggebrand, ik stelde voor om een stuk af te snijden en zo naar het meer te gaan,
    Ik weet niet of ze het goed vond maar ik ging er gwn heen,
    Vroeg of laat moet ik haar toch ergens dumpen


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Adriana:

    Yay, iemand die dat niet vond. "Nee, je bent niet raar, druk, niet raar." Daarna vroeg hij naar de parachuutjes. "Ik heb er twee bij me, maar die kwamen gistermiddag al neer. Jij was niet aan het opletten, en je zei dat ik me stil moest houden." sprak ik voorzichtig.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rich

    "Hoe kun je dat nou niet zeggen!" ik wees naar mijn been, de wond zag er niet beter uit e n was helemaal vies geworden.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Ik kijk een beetje verbaasd naar Julie. 'Sorry, dat ik zo gemeen deed. Ik heb zojuist mijn district maatje Lars zien sterven. Het spijt mij. Ik was een beetje overgevoelig. Maar wil je echt niet helpen met het vergiftigen van het eten van de beroeps?'


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:

    "Ga gewoon mee, is gezellig. En nee, ik heb ze verstopt, maa het was echt te zwaar om allemaal te dragen." Zeg ik op een zeur toontje. Oke, misschien ging ik teveel om ze geven, maar toch. Ik had het niet zo op mensen vermoorden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Juliana 'Julie' Roberts - district 11
    'oh eh sorry, dat wist ik niet' stamel ik. 'was het een beroeps?'
    Zonder op een antwoord te wachten weet ik dat het waar is.
    'daarom wil je ze dus vermoorden'
    'ik weet veel over planten, ik kan zo handen vol giftige planten voor je halen?'

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:46 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Adriana:

    "Omdat er niks bij zat voor je wond. Het is soep en een een mesje. Maar als je het echt nodig heb kan ik wel een zalfje maken." Dat had ik van mijn oma geleerd, zodat we het vaak niet hoefde te kopen. Tranen sprongen in mijn ogen. "Het spijt me, ik maak wel een zalfje"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [oh ik had de post van Rider niet gelezen. *aanpassen*]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Vincent:

    "Dan krijg je eten van mij. Kom op wordt leuk. GHa ik je groten broer spelen." Zei ik onder dat ik haar meetrok. "We gaan." Zei ik voordat er iemand protesteerde


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Ik zucht. 'Ja en ik heb gezegd dat ik haar zal vermoorden en dat gaat lukken,' zeg ik en ik wend mij tot Vincent. 'Waar liggen je spullen? Een deel ervan past vast wel in mijn tasje. Samen kunnen we het waarschijnlijk wel dragen, toch?'

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:47 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    "is goed onderweg naar het meer zal je vast wel planten voor je zalfje vinden,, is er trouwens iemand anders die je vertrouwd? dan kunnen we daar misschien heen gaan we hebben niet egt een doel of zo"
    Ik wist nog steeds niet hoe ik van haar af moest komen, vroeg of laat moet ik toch wel bij haar weggaan ze loopt eigenlijk wel in de weg. Bij deze gedachte moest ik mijn best doen om niet te schreeuwen, dus ging alleen mijn rustige loop pas weer over op gestamp


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.