• Do you want to live your dream?

    Art Academy



    Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

    Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

    Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5.

    Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya


    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:57 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Eliza Josey Willows

    'Zang,' glimlachte ze en ik wierp haar een licht bewonderende blik toe. 'Is hier ergens een studio ofzo zodat ik wat kan oefenen?' vroeg ze me toen waarop ik kort knikte. 'Die kant op,'reageerde ik en wees in de richting die ik bedoelde. 'Einde van de gang rechts en dan is het de tweede deur aan de linkerkant. Denk je het te kunnen vinden, of wil je dat ik even met je meeloop?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Amy Michelle Davids

    Ze gaf een korte beschrijving van de route die ik meteen weer vergeten was.
    'Uhm, als ik je niet tot last ben wil je dan eventjes meelopen? Ik heb niet zo'n goed richtingsgevoel.' lachtte ik. Yes, eindelijk kon ik weer eventjes mijn grote passie uitoefenen zonder al dat gekakel op de gangen. In muziek kon ik al mijn gevoelens kwijt, en dat was net wat ik nu even nodig had.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Eliza Josey Willows

    Ik lachtte zachtjes om haar reactie. 'Ik loop wel even mee. Wil het niet op mijn geweten hebben dat je hier meteen op je eerste dag al verdwaalt,' glimlach ik en hijs mijn tassen terug over mijn schouder. 'Kom,' zeg ik dan terwijl ik iets voor haar uit loop en richting de studio loop.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    'Kom' zegt ze nadat ze een grappige opmerking heeft gemaakt over mijn richtingsgevoel. Ze pakt haar tassen bij elkaar en loopt een stukje voor me de gang op. Ik trippel achter haar aan op mijn hoge hakken en sleep mijn koffer een beetje mee. Jeetje wat was dat ding zwaar.
    Ze stopte voor een kleine zwarte deur en maakte hem open. Een kleine ruimte met een microfoon en veel geluidsapparatuur kwam tevoorschijn en ik voelde me meteen thuis.
    Ik glimlachtte naar Eliza en gooide mijn tassen neer.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [I'm off, tot morgen!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Eliza

    Zodra ik bij de deur van de studio aankwam opende ik deze en liep voor haar naar binnen. Amy wierp me een glimlach toe en gooide vervolgens haar tassen neer. Het was overduidelijk dat ze zich hier thuis voelde. 'Ik zou zeggen, laat wat horen..' zei ik tegen haar, zette mijn koffer tegen de muur aan en liet mijn tassen weer op de grond zakken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Amy Michelle

    Ik stop mijn cd in een laptop die tussen de apparatuur staat en de eerste noten van A-Team van Ed Sheeran klinken uit de boxen. Ik zie Eliza goedkeurend knikken en zacht zing ik de eerste paar zinnen, bij het refrein verlies ik mijn onzekerheid een beetje en zing de rest van het liedje af.
    'En, wat vond je?' Zei ik terwijl ik naar Eliza keek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Eliza Josey Willows

    Ik luisterde aandachtig toen Amy het nummer vam Ed Sheeran zong en ik moest haar nageven, zingen kon ze. 'En, wat vond je?' vroeg ze me na afloop. 'Je moet echt niet zo onzeker zijn, je hebt een hele mooie stem,' antwoordde ik glimlachend. 'Een waar je enorm trots op mag zijn,' voegde ik eraan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Iral

    Inmiddels ben ik gaan zitten, met mijn rug tegen de muur van de hal aan. Ik heb oordopjes in gedaan en luister muziek. Verder heb ik ook een kauwgompje in mijn mond gestopt. Met gesloten ogen blijf ik zo zitten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Maxime Milla Fowler
    Tja, nogal veel mensen denken dat we een stelletje zijn, denk ik grinnikend. Ik hou van mijn broer, ja, maar niet op die manier.
    'Dan mag ik vast wel zeggen dat je broer best schattig is.' Ik zie haar gezicht betrekken als ik zeg dat hij ook muziek en zang doet. Zal ze vast leuk vinden dan. Ik lach kort.
    Ik lach ook als Joan doet alsof ze geen idee heeft waar ik het over heb. 'Pft, wat daarmee is? Dan ze zo'n beetje schreeuwen om bespeeld te worden. Hoor je ze jouw naam niet roepen? Joan, Joan! Ja, ik hoor het duidelijk. Hier,' zeg ik en duw de eerste de beste gitaar in je handen.


    everything, in time

    Amy Michelle Davids

    Ik glimlachtte voorzichtig door Eliza's compliment en haalde diep adem. 'Dankje.' zei ik gauw.
    Ik haalde mijn cd uit de laptop, ik kon veel beter en dat wist ik ook van mezelf, maar ja, voor deze eerste keer was het best goed.
    Ik pakte mijn koffer en mijn tas weer op en besloot om weer naar de gang te lopen om te kijken of de kamerindeling er ondertussen al wel hing.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Joan Alexis Moore.
    'Pft, wat daarmee is? Dat ze zo'n beetje schreeuwen om bespeeld te worden. Hoor je ze jouw naam niet roepen? Joan, Joan! Ja, ik hoor het duidelijk. Hier,' zegt ze enthousiast en duwt de eerste beste gitaar in mijn handen. Ik begin te lachen, en kijk nerveus rond. Straks keuren ze me af of nog erger.. gooien ze me van deze school af, omdat ik geen enkele talent bezit. Hmph, ze weet wel wat ze wil hé. Ik zucht zachtjes, en loop dan richting de dichtsbijzijnde stoel. 'Oké. Ehh, ik vind 't goed..' zeg ik mysterieus wachtend. Mijn ogen beginnen te glimmen. 'Maar, dan moet jij wel iets voor mij doen.' Een mysterieuze glimlach komt tevoorschijn op mijn gezicht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maxime Milla Fowler
    'Oké. Ehh, ik vind het goed..' Hèhè, daar zat ik op te wachten. Ik klap een paar keer in mijn handen, kan er niets aan doen, ik ben nu eenmaal een enthousiast kind.
    'Maar dan moet jij wel iets voor mij doen.' Verbaasd kijk ik haar aan.
    'Wat dan?' vraag ik, maar het komt er meer uit als "wattan". Nog steeds kijk ik haar niet begrijpend aan, ik kan geen instrument bespelen, dus dat zal het wel niet zijn. Maar wat het wel is mag Joost weten.


    everything, in time

    Joan Alexis Moore.
    'Wat dan?' Vraagt ze, en kijkt me verbaasd aan. Mijn mysterieuze glimlach zit nog steeds op mijn gezicht geplakt. 'Je doet een van jouw talenten bij mijn gitaarstukje.' Zeg ik, met een glimlach op mijn gezicht. Nog steeds zit ik op mijn stoel. 'Ehh, trouwens.. je zegt niet tegen je broer wat ik zojuist gezegd had, toch?' Eerlijk, maar twijfelend, kwam dit uit mijn mond. Ik hoefde er helemaal niet omheen te draaien. Nog steeds schaam ik me er voor dat ik dat gezegd had. Als ik nou eerder wist dat hij dezelfde lessen volgt..

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 16:53 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maxime Milla Fowler
    De glimlach wordt intussen echt eng en eindelijk zegt ze wat het is.
    'Ooh!' opgelucht haal ik adem. Ik ben het intussen gewend om "op te treden" en maak er geen probleem meer van. Hier ben je tenminste geen uitslover als je dat doet.
    'Ja, tuurlijk. Speel maar iets, ik val wel in.'
    'Je zegt niet tegen je broer wat ik zojuist gezegd heb, toch?' ik schud lachend mijn hoofd. 'Ik zeg niets, hoewel hij alleen maar vereerd zal zijn hoor.'


    everything, in time