• Do you want to live your dream?

    Art Academy



    Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

    Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

    Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5.

    Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya


    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:57 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik lach naar Iral en gooi mijn haren over mijn schouder. In mijn ooghoeken zie ik Chiya aan komen lopen.
    'Ik ga eventjes naar daar! Doei!' zei ik tegen Iral en draaide me om en liep richting Chiya.
    'Chiya! Wacht!' riep ik door de gangen heen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ik schrijf wel gewoon wat, dan zie ik het vanzelf wel.:'D]

    Maxime Milla Fowler
    Samen met mijn broer loop ik de hal in, dit is mijn tweede jaar op de Academy en ik heb er echt zin in. Tyler ziet al snel zijn groep vrienden en gaat ervandoor. Ach, ik zie de rest vanzelf wel. Ik zet mijn spullen tegen de muur met het vertrouwen dat niemand ze zal stelen, vervolgens loop ik naar het prikbord en zoek naar het blaadje met de kamerindeling. 'Ben ik nu zo blind of hangt het briefje er echt niet?' vraag ik vooral aan mezelf.


    everything, in time

    Eliza Josey Willows


    Met een lichte blos op mijn wangen liep ik terug naar de grote spiegelwand van de danszaal en haalde uit mijn tas een flesje water. Terwijl ik daar een slok van nam haalde ik mijn elastiekje uit mijn lange haren en draaide vervolgens de dop weer terug op het fles. Deze stopte ik vervolgens weer terug in mijn tas en trok mijn vestje aan. Genoeg gedanst voor vandaag, het was tijd voor een lekker warme douch en iets te eten. Terwijl ik mijn tas over mijn schouder hing liep ik de danszaal uit en de gang op.

    [ik had werkelijk geen idee hoe te beginnen dus heb er maar wat van gemaakt >< ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 21:49 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Iral

    Ze lacht naar me en gooit dan haar haren over haar schouder. 'Ik ga eventjes naar daar, doei!' zegt ze tegen me, en dan loopt ze weg.
    Ergens snap ik wel dat ze niet in mijn gezelschap wil verkeren. Ik ben saai.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ik wil niet vervelend doen ofzo, maar schrijf mijn personen maar uit, ik doe denk ik aan teveel RPG's mee, en de examens komen er ook aan, dus schrijf me maar uit]

    Joan Alexis Moore.
    Dan zie ik andere mensen het schoolgebouw inlopen, een jongen en een meisje. Zodra de jongen binnen komt lopen, loopt hij naar zijn vrienden toe en het meisje gaat richting 't prikbord toe. Huh? Wat is daar dan? Uch, ik moet het toch echt vragen. Dit gaat niet in mijn eentje lukken. Twijfelend kijk ik naar het meisje bij de prikbord, en besluit dan toch te gaan. Ik hoor zachtjes wat ze aan zichzelf vraagt. Vervolgens kuch ik, om te laten weten dat ik naast d'r sta. 'Weet jij misschien waar de muzieklokaal is?'


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maxime Milla Fowler
    Iemand kucht en ik kijk verbaasd om, sta ik er soms voor?
    'Weet jij misschien waar het muzieklokaal is?' Eh, even denken hoor. Ik glimlach en knik als ik het weer weet. 'Ja, het is op deze verdieping. Je volgt deze gang, gaat rechts en dan is er een klein trapje naar boven, van drie treden of zo, die loop je op en dan ga je weer rechts en aan hè eind van die gang is het.' Ja, zo was het! 'Ben je nieuw hier,' vraag ik dan glimlachend.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 22:02 ]


    everything, in time

    Amy Michelle

    Pfff. Chiya heeft het te druk om om te kijken en ik besluit om te draaien. Ineens zie ik twee nieuwe meisjes bij het prikbord staan en besluit er naartoe te lopen om te vragen of zij iets van de kamers weten.
    Ik strijk mijn topje glad en haal mijn hand door mijn lange bruine haren.
    'Hey, weten jullie hoe het zit met de kamerindeling?' vraag ik zacht


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Pft! Maxime is niet nieuw.D:]


    everything, in time

    [Ik bedoel ermee dat ik ze niet eerder gezien had haha :$]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Oh, dan heb ik niets gezegd!(cat)]


    everything, in time

    Eliza Josey Willows

    De rest van mijn spullen stond nog steeds waar ik ze had neergezet voor ik de danszaal was ingegaan, in de smalle gangkast. Daar had ik ze neergezet toen ik aankwam en zag dat de kamer indelingen nog steeds niet bekend waren. Nadat ik nog een grote tas over mijn schouder had gehangen en mijn koffer in de hand had liep ik terug naar de grote hal, hopende dat er nu wel iets van een indeling was te vinden. 'Nog steeds niks?' mompelde ik een beetje gepikeerd toen ik bij het prikbord aan kwam en zag dat er nog steeds niks hing.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Joan Alexis Moore.
    Het meisje legt het uit, en aan het eind ben ik het alweer kwijt. Ik begin een beetje ironisch te glimlachen, en doe dan een plukje haar achter mijn oor. 'Ehh, heel aardig dat je het uitgelegd had.. Maar ik ben erg vergeetachtig. Ik weet alleen nog dat ik deze gang moest volgen, toen rechts moest gaan, en dat er dan een trapje was ofzo.' Dit was dus het resultaat als ik om hulp vraag, denk ik. 'Ben je nieuw hier?' vraagt ze dan glimlachend. 'Uch, ja. Ik weet zeker dat ik snel verdwaal hierzo. Ik weet ook helemaal de regels niet,' zeg ik best wel beschaamd. Niet dat ik daarnaar ga luisteren, dacht ik erachter. Dan zie ik vanuit mijn ooghoeken dat er een ander meisje onze kant op komt. 'Hey, weten jullie hoe 't zit met de kamerindeling?' vroeg ze zachtjes. Ik kon haar amper verstaan, en wachtte eventjes met antwoorden. Wat vroeg ze nou? 'Watte? Ik verstond je niet goed?' Het was eigenlijk meer een mededeling dan een vraag.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iral

    Er staan een aantal mensen bij het prikbord waar een paar briefjes hangen. Ik heb al wat opgevangen over een kamerindeling en dat die er niet hangt. Daar moeten we dus nog even op wachten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Amy Michelle

    'Watte? Ik verstond je niet goed?' zei een ander meisje een beetje bot. Ik vermande me en herhaalde mijn vraag nogmaals, hopend op dat hun er wel iets van wisten want ik was kapot en ik wou echt mijn kamer in nu..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.