• Do you want to live your dream?

    Art Academy



    Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

    Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

    Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5.

    Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya


    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:57 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Mijn topics]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik begin wel :'D

    Carmella Valentine
    De grote danszaal was leeg, tot mijn opluchting. Met een tevreden zucht liet ik mijn tas van mijn schouder afglijden, en liet die met een plof op de grond terecht komen. Mijn goudbruine ogen gingen de ruimte af, maar behalve mijn eigen spiegelbeeld in de enorme wand was er niemand te vinden.
    Ik liep naar de radio die er stond, nadat ik de cd uit mijn tas had gepakt. Rustig legde ik de schijf erin, en drukte op "Play". Het was inmiddels al een tijde geleden dat ik Jazz-ballet had gedaan, aangezien ik druk bezig was geweest met het verbeteren van mijn Moderne dans.
    Maar Jazz-ballet was hetgeen waarmee ik was begonnen, en waar ik het beste in was. Ik streek mijn lange, blonde lokken uit mijn gezicht, en ging klaar staan.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 14:21 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Amy Michelle Davids

    Ik liep door het grote, oude en indrukwekkende gebouw. Wauw wat was het hier groot.. De gangen zagen er oud, maar ook wel mooi uit. Ik keek in wat lokalen en ineens hoorde ik uit een van de lokalen muziek komen. Ik liep er naartoe en keek naar het kleine raampje wat in de deur zat. Ik haalde een hand door mijn bruine gestijlde haar en keek vol bewondering naar het meisje met lange, blonde haren die helemaal opging in haar dans.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 14:27 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Carmella Valentine
    Een paar minuten lang was de muziek het enige wat ik hoorde, mijn zicht werd weg genomen omdat ik onwillekeurig mijn ogen even sloot. Toen ik in een draai mijn ogen weer opende, ving ik een glimp op van iemand in de deuropening.
    Een paar seconden voor de muziek stopte, stond ik stil. Mijn katachtig-gevormde ogen gleden even over haar gezicht, maar ik kon haar niet zo snel plaatsen. Half achterdochtig streek ik mijn lange haar naar achteren, en glimlachte twijfelend.
    Het lag niet aan haar, gewoon aan mij. Mijn vertrouwen in mensen was weg.
    'Hee, ik zag je niet,' gaf ik toe, aangezien ik wist dat ik mijn ogen soms sloot tijdens een dans. Of als ik een muziekinstrument bespeelde.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Amy Michelle Davids

    Ineens stopte ze met dansen en keek me angstig aan. Ik wist dat ik soms best bitchy over kon komen maar dat was niet mijn bedoeling geweest. Ik opende de deur voorzichtig en zag hoe ze twijfelend glimlachte.
    ''Hee, ik zag je niet,' zei ze zacht. Ik liep voorzichtig naar haar toe, naar het geluid van mijn tikkende hakken luisterend. ''Sorry,'' zei ik verontschuldigend, ''dat ik zo stond te kijken, maar je danste zo mooi..''
    Ik richtte snel mijn blik weer op mijn schoenen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Carmella Valentine
    Het verbaasde me dat ze niet bleef staan, zoals de meeste mensen deden. Die vonden mijn afstandelijke houding intimiderend, de blik in mijn goudbruine ogen beangstigend omdat ik onbewust zo fel kon kijken.
    'Geeft niet hoor,' grinnikte ik, waarna ik hoorde hoe de cd automatisch naar het volgende nummer ging.
    Ik droeg geen hakken, op het moment niet tenminste. Gewoon mijn grijze All Stars, omdat dat fijn danste. Sowieso droeg ik overdag op school weinig hakken, omdat de helft van mijn lessen bestond uit dansen, en dan moest ik steeds schoenen uit, schoenen aan.
    'Dans je ook?' vroeg ik, hoewel de kans me klein leek. Ik had haar nog nooit gezien tijdens danslessen, terwijl ik meerdere stijlen volgde.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik zet hem alvast in mijn topics maar spring vanavond wel in, moet nu eerst werken. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Amy Michelle Davids

    'Dans je ook?' vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd.
    Nee, nooit van mijn leven dat ik onder dansles ging. Ik had er niks tegen ofzo, ik vond het dan ook supermooi om te kijken, maar zelf dansen was niet helemaal mijn ding. Ik danste wel op feesten of als ik alleen met mijn vriendinnen was, maar ik was er niet goed in.
    'Nee, ik zing.' zei ik verlegen. Iedereen verzekerde me er altijd van dat ik een goede stem had, maar ik was te bescheiden om het te geloven.
    Het was altijd mijn droom geweest zangeres te worden, maar nooit had ik het lef om er iets mee te doen. Tot hier en nu, op de Art Academy.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Carmella Valentine
    Ik knikte bedenkelijk. Net zoals mijn oudere zus, die hier ergens op de Art Academy rond liep. Rotkind dat het was, beste vrienden met degenen die mijn vroegere jeugd tot een hel hadden gemaakt. Maar jammer genoeg kon ze prachtig zingen, en had ze ook nog eens van me gevraagd of ik haar kon begeleiden op mijn harp. Dikke vinger, dacht het niet.
    Het meisje tegenover me klonk daarintegen verlegen, totaal niet zoals ze eruit zag.
    Ik draaide me om en liep naar de radio, om die uit te zetten. Mijn lange lokken streken over mijn vogeltjes-tattoo op mijn rug, die dankzij het simpele, witte hemd die aardig laag op mijn rug begon zichtbaar was.
    'Het is hier mooi, hè?' Mijn stem weergalmde in de enorme, grotendeels nog altijd lege zaal.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 14:51 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Amy Michelle Davids

    Ik knikte en glimlachte.
    'Ja, het is hier prachtig. Ik ben nieuw hier dus ik weet de weg nog niet zo goed.' bekende ik.
    Ik speelde zenuwachtig wat met de ring om mijn vinger. De ring die ik al droeg vanaf mijn 7e. Ik had hem gekregen van mijn moeder, zij had hem op haar beurt weer van haar oma gekregen.
    'Zou je me misschien een keer wat belangrijke plekken kunnen laten zien?' vroeg ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Carmella Valentine
    Ik tilde mijn tas op van de grond, en hing die om mijn schouder. Daarna haalde ik er een borstel uit, en ging voor de enorme spiegel staan.
    'Natuurlijk,' antwoordde ik terwijl ik mijn lange lokken uitborstelde en bij elkaar in een staart bond. Toen ik daar klaar mee was, liep ik terug naar waar ik eerst stond en haalde een flesje water tevoorschijn.
    'Ik heb nu wel tijd.' Ik keek haar afwachtend aan, nam een slokje van het water en liet hem weer in de tas glijden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Amy Michelle Davids

    Ik schoof mijn tas even goed op mijn schouder en sloeg mijn haren over mijn schouders. Ik knikte en zei; 'Graag.'
    Ze ging me voor en we liepen de grote zaal uit, weer op weg naar de grote oude gangen van die gebouw.
    Ze keek twijfelend om of ik haar volgde en ik versnelde mijn pas een beetje.
    ''Welke kant op?'' vroeg ik daarna.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Santana

    Ik liep het gebouw binnen. Wow, dit is echt groot! En het was ook mooi. Opeens zag ik 2 meisjes, en snel liep ik naar ze toe. 'Hey, ik ben Santana' zei ik maar, en keek ze glimlachend aan.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 15:15 ]


    El Diablo.

    Carmella Valentine
    'Ligt eraan waar je heen wilt,' zei ik, terwijl ik wat afwezig zwaaide naar een meisje uit mijn vioollessen die vrolijk naar me stond te gillen om vervolgens aan de arm van haar vriend weer verder te lopen.
    'Theater, kantine, balzaal, oefenruimtes, kostuumkamer..?' noemde ik een aantal mogelijkheden op.
    Opeens liep er een meisje op ons af, waardoor ik nog altijd wat achterdochtig omkeek. 'Carmella Valentine.'

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 15:17 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"